Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-20, 12:40
Medlem
Igor-Mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
När hon tog ut pengarna såg jag det på min bank. Jag konfronterade henne och sa att det finns kameror och att jag kan polisanmäla henne, då blev hon sur så hon spottade på mina pengar och kastade dom i ansiktet på mig. Därefter kallade hon mig för en hora...

Och här tittade trollet fram. Ska du hålla tråden levande så överdriv inte.

Om du trots förmodan inte trollar.
Vad är det för något fel på dig som väljer att umgås med en dysfunktionell familj?
Citera
2018-03-20, 12:42
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Han är ju van vid detta. Att jag ska betala för resor osv medan han ger sina pengar till sin mamma. Jag har sagt till honom att när vi åker nånstans framöver så ska vi dela på alltihop.

Han var säkert (eller är fortfarande?) van vid att suga på hennes tutte också. Det funkar ju inte när man är vuxen och ska vara i ett förhållande. Fattar han inte det så slösar du din tid.
Citera
2018-03-20, 12:49
Medlem
Citat:
Han är ju van vid detta. Att jag ska betala för resor osv medan han ger sina pengar till sin mamma. Jag har sagt till honom att när vi åker nånstans framöver så ska vi dela på alltihop.

Du ska inte åka någonstans med den där... Gör det du vill med någon vän, låt fanskapet vara hemma hos morsan.

Citat:
När hon tog ut pengarna såg jag det på min bank. Jag konfronterade henne och sa att det finns kameror och att jag kan polisanmäla henne, då blev hon sur så hon spottade på mina pengar och kastade dom i ansiktet på mig. Därefter kallade hon mig för en hora...

Det är hon som uppfostrat ynkedomen, så det är hennes värderingar och anlag i honom. Vad får dig att vilja kasta bort din tid, ditt mentala välbefinnande, din kärlek och generositet på honom?
Finns det något hos honom som du får något ut av, eller är du bara rädd för att vara ensam?

Edit: rättat till citat.
Citera
2018-03-20, 12:54
Medlem
Det verkar ju som att din pojkvän ljuger för dig en hel del. Kanske dags att ni sätter er ned och har ett samtal om er relation?
Citera
2018-03-20, 13:06
Medlem
Swe1227s avatar
Tjejer alltså... Ibland blir killar dumpade för de allra minsta småsakerna, sen läser man om sånt här i nästa stund. Även om du gillar att bli utnyttjad måste du tänka på din egen ekonomi också.
Citera
2018-03-20, 13:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

Du är klar med din kille nu efter alla svar eller hur??
Spottar man någon i ansiktet då har man sjunkt väldigt lågt.
Bara att pissa i hennes brevlåda sen lämnar du den tokiga killen du har.
Jag måste trots allt fråga hur har du kunnat accepterat detta från din pojkväns sida så länge.
Har du någon sjukdom vi inte vet om för det han sysslar är liksom not normalt över huvudtaget.
Bara gå vidare förklara för honom lämna eller ge mig full tillit till hans konto.
Hädanefter är det du som bestämmer vilka inköp som ska gälla.
Kan han inte acceptera detta då är det bara tack och adjö
Citera
2018-03-20, 14:16
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Jag vet helt ärligt inte ens vart jag ska börja.
Många tycker att jag har träffat en mes som kommer alltid vara mammas pojk och vissa här kommer säkert hålla med om det.

Jag vet ju inte om jag ska kalla honom för min pojkvän eller sambo eftersom han brukar bo mycket hos mig också. Och så bor han naturligtvis hos sin mamma också.

Jag kan berätta det jag vet om hans mamma, det är att den kvinnan är besatt av pengar. När jag menar besatt då menar jag verkligen besatt. Och även mycket mycket snål.

En gång bad jag henne snällt att ta ut pengar från mitt konto (dumt av mig jag vet) så rensade hon mitt konto på pengar. Jag blev ju jätte sur på henne och skällde ut henne.

Samma sak gör hon mot sin dotter. Hennes dotter har någon form av funktionsnedsättning och mamman rensar hennes konto på pengar varje månad. Och så vill inte hon köpa mat eller kläder till henne. Trots att hon rensar hennes konto varje månad.

Och nu kommer vi till min pojkvän som jag stör mig väldigt mycket på. Han jobbar och får cirka 25 tusen i månaden.

Och gissa till vem dessa pengar går? TILL MAMMAN !!!!!
Varenda krona går till henne.

Och här sitter jag och känner mig utnyttjad. Som bjuder honom på resor, hotell, spa osv osv.

Jag har sagt till honom att han måste sluta ge pengar till sin mamma men han vägrar lyssna på mig !!!

Varför ger han ens pengar till sin mamma undrar jag? Kanske för att han är rädd för henne?

En gång när han fick sin lön så var han hemma hos mig när hans mamma ringde och hon ville att han skulle komma hem till henne med pengarna.

En gång så har jag frågat henne vad hon gör med alla dessa pengar och då säger hon att hon sprarar dom.

I alla fall. Jag och han har tänkt att resa och han fick 8000 kronor från sitt försäkringsbolag p.g.a en skada. Och jag undrade om han även gav dessa pengar till sin mamma men han nekade. När han till slut loggade in på sin bank så hade han bara 5 kronor. Och han erkänner till slut att han gett sina pengar till sin mamma.

Jag är så trött på att betala hotell, resor osv medan han ger varenda krona till sin mamma.

Jag blir så trött på detta !!!!!!
Jag med ger pengar till min mamma då staten har svikit henne.
Du ska fullständigt skita i vad han gör med sina pengar då ni inte har gemensam ekonomi. Detta baserar jag på att du inte ens vet vilken form av relation ni har.
Så, se om ditt egna hus i stället. Sköt din egna ekonomi o har du ett problem med din partner som du inte kan stå bakom så byter du partner.
Men ge blanka fan i relationen din partner har till sina föräldrar då du aldrig kommer få det mandatet.
Citera
2018-03-20, 16:18
Medlem
Inte mycket till man du. Vet inte hur gamla ni är, men låter som att han är "lite speciell"? Har han aldrig betalat något överhuvudtaget? Inte en öl när ni varit ute, en lunch på Donken? Inget?!
Citera
2018-03-20, 17:11
Medlem
bergwall94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Du ska fullständigt skita i vad han gör med sina pengar då ni inte har gemensam ekonomi. Detta baserar jag på att du inte ens vet vilken form av relation ni har.
Så, se om ditt egna hus i stället. Sköt din egna ekonomi o har du ett problem med din partner som du inte kan stå bakom så byter du partner.
Men ge blanka fan i relationen din partner har till sina föräldrar då du aldrig kommer få det mandatet.

Bland de få vettiga svaren i denna tråden.
Citera
2018-03-20, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0

Bara för att klargöra:
Gäller detta även i motsatt förhållande, tycker du? Jag menar, TS skrev ju att partnern blev grinig när TS, enligt egen utsago, lånade ut pengar till sin mor och köpte en dator till sig själv.
Sen funderar jag lite hur du ställer dig till partnerns mor som, också enligt TS, tömt bankkontot som tack för förtroendet med bankkortet och sedan kallar TS hora, när det olämpliga i beteendet påtalas...

Men visst, i sak har du ju rätt i det du skriver... Men personligen hoppas jag att TS till slut inser att hon är mer värd än den behandlingen och det sällskapet.

Edit: stavning
Citera
2018-03-20, 21:37
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmbamse
Bara för att klargöra:
Gäller detta även i motsatt förhållande, tycker du? Jag menar, TS skrev ju att partnern blev grinig när TS, enligt egen utsago, lånade ut pengar till sin mor och köpte en dator till sig själv.
Sen funderar jag lite hur du ställer dig till partnerns mor som, också enligt TS, tömt bankkontot som tack för förtroendet med bankkortet och sedan kallar TS hora, när det olämpliga i beteendet påtalas...

Men visst, i sak har du ju rätt i det du skriver... Men personligen hoppas jag att TS till slut inser att hon är mer värd än den behandlingen och det sällskapet.

Edit: stavning
Jag tar inte ställning om varken partnern eller hans mor. Det är TS inställning jag gav mig på.
Själv hade jag slängt ut en partner om han hade en så sjuk relation med sin mor då det inte går att ha ett förhållande med en sådan partner.
Citera
2018-03-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergwall94
Bland de få vettiga svaren i denna tråden.
Provocative brukar vanligen ha väldigt tänkvärda inlägg här, vilka jag ofta kan sympatisera med även om jag inte alltid helt håller med, men detta var tamejfan ett lågvattenmärke.

Även jag sticker åt min mor en slant, inte så sällan. Men nog fan ska en så gammal människa veta skillnaden mellan mitt och ditt, och hålla sig med allmän hyfs! Djävlar vad hon skulle få höra, mor min, om hon bar sig åt som TS "svärmor". Men lyckligtvis så är hon en generös och väldigt omtyckt dam, min mor, så jag har det bra jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in