Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-19, 20:52
Medlem
DenTrasigaApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
P vilket stt menar du att det skulle vara ett positivt tecken att han inte vill att du pratar med andra och blir svartsjuk nr du gr det?

Detta. Oavsett allt det andra r detta ett jvla dligt tecken. P alla stt.
Citera
2018-04-19, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenTrasigaApan
Detta. Oavsett allt det andra r detta ett jvla dligt tecken. P alla stt.

Ja, allts pratar med andra killar. P "det" sttet. Jag fr sjlvklart prata med mina kompisar, killkompisar som tjejkompisar.
Citera
2018-04-19, 21:30
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajonsson
Hej! Ja precis, ja han visar mer vrme, han r mer gullig och vill vara med mig. Han ger komplimanger och r mer krleksfull. Han ppekar saker som ex, att jag inte frgar honom hur han mr, ler ven oftare nr vi pratar, hller p med mitt hr etc. Ja du fattar. Ja han r sagt sjlv att han har svrt att veta vad han knner, dvs stta ord p det (tror jag).

Knner nu att jag backar tillbaka, har givit honom egentligen det han behver veta. S nu ger jag taktpinnen, inte hela med mer n frut till honom. Eller vad tror du?

Lste lite andra svar frn dig ovan ocks och det lter ju som om han har knslor fr dig, men bara du har ju alla detaljer frsts.

Tycker du gr rtt i att backa med dina uttalanden om knslor, det vet han redan nu. I ett lge innan man blir kr i ngon s svvar man lite fritt och har inte landat i det nnu. Tror den som r mest kr d gr rtt i att vnta in den andra och bara se till att fortstta vara sig sjlv.

Dremot tror jag det r bra om du visar om du r glad och t ex ler tillbaka mot honom s kan ni frr eller senare mta varandras knslor, om det finns knslor dr. Det gller att inte bli sur och srad fr det skapar ju inget bra klimat fr krlek att vxa fram i. Bara var dig sjlv, ta det lugnt. Can't hurry love, vet du.

Hur lnge har ni trffats?
Citera
2018-04-19, 22:28
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ja, allts pratar med andra killar. P "det" sttet. Jag fr sjlvklart prata med mina kompisar, killkompisar som tjejkompisar.
Samma frga gller fortfarande: p vilket stt skulle det vara ngot positivt?
Citera
2018-04-21, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Lste lite andra svar frn dig ovan ocks och det lter ju som om han har knslor fr dig, men bara du har ju alla detaljer frsts.

Tycker du gr rtt i att backa med dina uttalanden om knslor, det vet han redan nu. I ett lge innan man blir kr i ngon s svvar man lite fritt och har inte landat i det nnu. Tror den som r mest kr d gr rtt i att vnta in den andra och bara se till att fortstta vara sig sjlv.

Dremot tror jag det r bra om du visar om du r glad och t ex ler tillbaka mot honom s kan ni frr eller senare mta varandras knslor, om det finns knslor dr. Det gller att inte bli sur och srad fr det skapar ju inget bra klimat fr krlek att vxa fram i. Bara var dig sjlv, ta det lugnt. Can't hurry love, vet du.

Hur lnge har ni trffats?

Vi har trffats som Kks i 1,5 r!! :O men jag var ute och reste i 2,5 mnad och efter jag kom hem s har vr relation ndrats!
Citera
2018-04-21, 07:52
Medlem
Citat:
Samma frga gller fortfarande: p vilket stt skulle det vara ngot positivt?

Sjlvklart r det vl inte kul att ngon pratar med andra samtidigt som man trffar ngon? Eller har jag fel?
Citera
2018-04-21, 10:56
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Sjlvklart r det vl inte kul att ngon pratar med andra samtidigt som man trffar ngon? Eller har jag fel?
P vilket stt menar du att det "sjlvklart" inte r kul? Varfr ska personen verhuvudtaget ha en sikt om vilka du har kontakt med? Hur kommer det sig att du inte ser det som sjlvklart att personen ska lita p ditt omdme och frmga att sjlv fatta beslut gllande vilka du vill umgs med och p vilket stt umgnget ska ske?
Citera
2018-04-21, 18:32
Medlem
Citat:
P vilket stt menar du att det "sjlvklart" inte r kul? Varfr ska personen verhuvudtaget ha en sikt om vilka du har kontakt med? Hur kommer det sig att du inte ser det som sjlvklart att personen ska lita p ditt omdme och frmga att sjlv fatta beslut gllande vilka du vill umgs med och p vilket stt umgnget ska ske?

Fr att jag vill vl uppenbarligen inte att han pratar med andra tjejer i ett snt syfte? Om man trffar ngon p det sttet vill man vl inte att personen springer till nya nr man inte r med varandra?
Citera
2018-04-21, 18:38
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Fr att jag vill vl uppenbarligen inte att han pratar med andra tjejer i ett snt syfte? Om man trffar ngon p det sttet vill man vl inte att personen springer till nya nr man inte r med varandra?
Fast handlar det om att du vill att han r med dig, eller att han inte r med andra? Det r ju dri tskillnaden i frhllningsstt ligger. Ibland kan frhllningsstten verlappa varandra, men de gr det inte per automatik, och i det hr fallet lter det inte som de gr det. Att enbart vilja att ngon "inte r med andra", trots att man sjlv inte har intresse i att vara med personen, knns inte srskilt konstruktivt. Drav frgan varfr du ser det som ngot positivt - istllet fr att fokusera p det mer fundamentala: vill ni tv msesidigt vara med varandra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in