Citat:
Ursprungligen postat av
ajonsson
Hej! Ja precis, ja han visar mer vrme, han r mer gullig och vill vara med mig. Han ger komplimanger och r mer krleksfull. Han ppekar saker som ex, att jag inte frgar honom hur han mr, ler ven oftare nr vi pratar, hller p med mitt hr etc. Ja du fattar. Ja han r sagt sjlv att han har svrt att veta vad han knner, dvs stta ord p det (tror jag).
Knner nu att jag backar tillbaka, har givit honom egentligen det han behver veta. S nu ger jag taktpinnen, inte hela med mer n frut till honom. Eller vad tror du?
Lste lite andra svar frn dig ovan ocks och det lter ju som om han har knslor fr dig, men bara du har ju alla detaljer frsts.
Tycker du gr rtt i att backa med dina uttalanden om knslor, det vet han redan nu. I ett lge innan man blir kr i ngon s svvar man lite fritt och har inte landat i det nnu. Tror den som r mest kr d gr rtt i att vnta in den andra och bara se till att fortstta vara sig sjlv.
Dremot tror jag det r bra om du visar om du r glad och t ex ler tillbaka mot honom s kan ni frr eller senare mta varandras knslor, om det finns knslor dr. Det gller att inte bli sur och srad fr det skapar ju inget bra klimat fr krlek att vxa fram i. Bara var dig sjlv, ta det lugnt. Can't hurry love, vet du.
Hur lnge har ni trffats?