Flashback bygger pepparkakshus!
2018-01-13, 08:34
Medlem
mikael_svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8051arbast
Den intressantaste siffran:
Jä*la, Aschberg! Har han tagit livet av alla 300, eller ligger i
Illuminati och, Batman och Elvis bakom hälften tro? 😢
Citera
2018-01-13, 16:17
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Finns inte ett uns av hat där!!!

Du skulle lika gärna ha kunnat konstatera att Lindex säljer blåa byxor. Vad har ditt svar med mitt inlägg att göra?
Citera
2018-01-13, 18:34
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du skulle lika gärna ha kunnat konstatera att Lindex säljer blåa byxor. Vad har ditt svar med mitt inlägg att göra?
Påpekade du inte något om hat och postade länken i anslutning till detta?
Citera
2018-01-13, 19:03
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Påpekade du inte något om hat och postade länken i anslutning till detta?

Nej. Expo påstod att Bechir tillhörde nån hatgrupp, men det gör de om alla.

Jag skrev:
Citat:
Rabani tappade lite tyngd idag.

Han är nån typ av foliehatt helt enkelt.
http://expo.se/2017/mannen-bakom-hat...ster_7301.html"

Det här var ju lite trist.
Citera
2018-01-13, 20:39
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej. Expo påstod att Bechir tillhörde nån hatgrupp, men det gör de om alla.

Jag skrev:
Ditt svar är noterat. Tack!
Citera
2018-01-14, 20:08
Medlem
Någon här som var på begravningen?
Citera
2018-02-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickmonkey
Någon här som var på begravningen?
Jag önskar att jag hade varit det. Rabani var något mycket speciellt och mer modig än resten av svenska folket.
Citera
2018-04-27, 17:41
Medlem
Ett par killar jobbar just nu med en dokumentär om Bechir, om hur han uppfattades av hans vänner, arbetsgivare m.m.

Med vänner som stod Bechir relativt nära så känner inte jag heller igen bilden som målades upp av MSM, han var varken högerextrem eller anarkist. Han hade dock vänner i båda läger, nazister, kommunister, anarkister etc etc. Kan man inte kommunicera så har man inget att göra i den politiska sfären!
MSM försökte få honom sparkad från sitt jobb på ett flyktingboende, pga att de satt en stämpel på honom, han var nazist enligt dem.

Killarna som jobbar med detta kallar sig för 'Lodjur produktion' och de har olika åsikter, men de kan fortfarande samarbeta! Väldigt bra initiativ!
https://www.facebook.com/lodjurprodu...Navtv_2NoGObyA

(Ber om ursäkt till er som inte har Facebook, kanske någon kan rippa och lägga någonstans? Finns inte att länka till youtube eller annan videotjänst, vad jag hittat)

Edit: Stavfel
Citera
2018-04-28, 13:27
Medlem
UT64s avatar
Bechir Rabani hade en kort men ärorik karriär som granskande amatörjournalist.

Tänk att det behövdes en palestinsk hjälte för att få den arrogante Aschberg att darra!

Tack Bechir, för Din insats att exponera denne destruktive och mäktige medieman.
Citera
2018-04-29, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Ett par killar jobbar just nu med en dokumentär om Bechir, om hur han uppfattades av hans vänner, arbetsgivare m.m.

Med vänner som stod Bechir relativt nära så känner inte jag heller igen bilden som målades upp av MSM, han var varken högerextrem eller anarkist. Han hade dock vänner i båda läger, nazister, kommunister, anarkister etc etc. Kan man inte kommunicera så har man inget att göra i den politiska sfären!
MSM försökte få honom sparkad från sitt jobb på ett flyktingboende, pga att de satt en stämpel på honom, han var nazist enligt dem.

Killarna som jobbar med detta kallar sig för 'Lodjur produktion' och de har olika åsikter, men de kan fortfarande samarbeta! Väldigt bra initiativ!
https://www.facebook.com/lodjurprodu...Navtv_2NoGObyA

(Ber om ursäkt till er som inte har Facebook, kanske någon kan rippa och lägga någonstans? Finns inte att länka till youtube eller annan videotjänst, vad jag hittat)

Edit: Stavfel

Haha vad är syftet med filmen? Glorifiera en kriminell självhatande arab? Höjer den ruttna människan till skyarna fyfan. Om ni, hans "vänner", sambos mfl bara visste sanningen om honom. Genomrutten bokstavligt.
Citera
2018-04-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slikara
Haha vad är syftet med filmen? Glorifiera en kriminell självhatande arab? Höjer den ruttna människan till skyarna fyfan. Om ni, hans "vänner", sambos mfl bara visste sanningen om honom. Genomrutten bokstavligt.

Då kanske du ska ta tag i att göra en film som berättar "sanningen" du syftar på då?
Litar mer på hans vänner och sambo än något random anonymt troll på Flashback iaf.
Citera
2018-04-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Då kanske du ska ta tag i att göra en film som berättar "sanningen" du syftar på då?
Litar mer på hans vänner och sambo än något random anonymt troll på Flashback iaf.

Hahaha vilken av sambon? Anonym troll? ehh det är Flashback. Och jovisst om du läser andra trådar om din hjälte Bechir så kommer lite av sanningen fram om honom.
Och vilka vänner menar du? Sanna Hill som Bechir var så besatta av? Hon har nyss gått och blivit kompiz med Kent Ekeroth som sa att Bechir är antisemit.

Lita du på hans vänner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in