2018-05-08, 17:51
Medlem
Skulle ha trffat en tjej nu p torsdag men idag skriver hon att hon r sjuk och kan inte ses. r detta vanligt att skriva om man inte vill trffas lngre?
Hon har dessutom inte svarat mig tillbaka s det knns krt..
Citera
2018-05-08, 18:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Skulle ha trffat en tjej nu p torsdag men idag skriver hon att hon r sjuk och kan inte ses. r detta vanligt att skriva om man inte vill trffas lngre?
Hon har dessutom inte svarat mig tillbaka s det knns krt..
Enda gngen jag blivit dissad var det pga detta... det r dessutom inte sjukdomstider nu, satte... hgst trolig diss och hon har inte cojones nog att vara rak med dig om det.
Citera
2018-05-08, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Den jag har sett i en mnad har nu ndrat Tinder-bio. Oh well...

Abtingen tror hon att jag inte gillar henne, eller s r hon less. Fr se om hon skriver snart.

Surt, men du har ju den dr andra, tycker hon verkar mer spnnande
Kanske trtt i huvudet dock?
Sjlv hrt av mitt utlndska ragg hon sger att det r bara fr mig att hra av mig "nr jag vill ses" s antar att allt r grnt.
Som svar p vad ngon annan skrev om hrda tag, jag har skrivit att jag gillar att kalla tjejer *pip pip* och redan p frsta dejten spanka jag henne retfullt (inget riktigt sex bara nr vi var runt och snacka och hon sa ngot lite "strigt", d fick hon bestraffning s att sga, nyckelord lekfullt!). Redan skrivit i chatten att jag r en sn som gillar snt s att sga.

S gr iaf jag fr att tjejerna ska veta att man vill munknulla och kalla dom S och H orden
Fan vad vi r trevliga inne i den hr trden.
Vart r du Dunia? Hahaha!!
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-05-08 kl. 19:52.
Citera
2018-05-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Japp, r nere och nosar i dom ldrarna men r 21-25 verkar vara "den ktaste ldern" bland tjejer. Dr r det frre som sker serist och hyfsat mnga som verkar sugna p 30+ snubbe.

Fabula du kre man. Du ljuger allts inte om din lder och matchar nd med 21-25ring?
Jag har dragit av ngra r s ldern r 29 i appen, hehe.
Citera
2018-05-08, 19:59
Medlem
Jag r en som inte fr mycket action i verkliga livet, MEN hur mycket jag n tnker och tycker s kan jag bara inte registrera mig p appar som tinder och badoo tex. Det srar min stolthet extremt mycket av att ens tnka tanken. Det kryllar av sorgliga, trasiga och tragiska mnniskor som endast r ute efter ligg! Och det i sig har frstrt hela dejtingsmarknaden i det verkliga livet. Det har dessutom minskat chanserna fr en att trffa ngon lojal och seris genom det hr slit och slng-dejtandet p tinder etc. fan vilken tragisk generation. Och detta kommer frn en ung p kille p 20, s det r inte s att jag r en sur gubbe p 50 som vet att han inte kommer f ngot p tinder. Nej, det handlar enbart om sjlvrespekt och stolthet vilket vldigt f har i det hr samhllet. Sjlvklart kommer ni anfalla mig och tycka att jag har fel - men tnk p stoltheten innan du kommenterar!
Senast redigerad av Dokgo 2018-05-08 kl. 20:02.
Citera
2018-05-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Jag r en som inte fr mycket action i verkliga livet, MEN hur mycket jag n tnker och tycker s kan jag bara inte registrera mig p appar som tinder och badoo tex. Det srar min stolthet extremt mycket av att ens tnka tanken. Det kryllar av sorgliga, trasiga och tragiska mnniskor som endast r ute efter ligg! Och det i sig har frstrt hela dejtingsmarknaden i det verkliga livet. Det har dessutom minskat chanserna fr en att trffa ngon lojal och seris genom det hr slit och slng-dejtandet p tinder etc. fan vilken tragisk generation. Och detta kommer frn en ung p kille p 20.

Ung psatt kille p 20r?
Kunde inte lta bli hihi.
sch, herregud ut och snacka med brudar p riktigt. Skulle sga att majoriteten av "par" trffas i skolan, eller p sina arbeten. Tinder/Badoo r inte allt, och inte krogen heller.
G ngon kurs i ngot du r intresserad utav, kanske det finns tjejer dr, men samtidigt du r bara 20r, ingen lder.
Citera
2018-05-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ung psatt kille p 20r?
Kunde inte lta bli hihi.
sch, herregud ut och snacka med brudar p riktigt. Skulle sga att majoriteten av "par" trffas i skolan, eller p sina arbeten. Tinder/Badoo r inte allt, och inte krogen heller.
G ngon kurs i ngot du r intresserad utav, kanske det finns tjejer dr, men samtidigt du r bara 20r, ingen lder.
Srar det inte din stolthet nr du lagt ut bilder p dig sjlv p en app och swipar hger och vnster i hopp om att ngon annan tragisk sjl som inte finner ngon i verkligheten ska matcha med dig? Det hela r lite filosofisk tnkande.

Kan inte annat n att tycka att det verkliga livet skerligen var mycket bttre och mer socialt nr tinder och badoo inte existerade. Mycket tragisk utveckling i mitt tycke.

Vrst r nd tjejerna som faktiskt ltt kan lra knna andra killar IRL men som nd skiter i det sociala livet och istllet hoppar p tinder i hopp om bekrftelse. Wow, 0 sjlvrespekt dr nej. Vissa killar kan jag till en viss grad nd frst - men tjejer? Det r ju fan tjejer som har full kontroll och makt p kttmarknaden. nnu en gng - tragisk utveckling!
Citera
2018-05-08, 20:19
Medlem
Citat:
Srar det inte din stolthet nr du lagt ut bilder p dig sjlv p en app och swipar hger och vnster i hopp om att ngon annan tragisk sjl som inte finner ngon i verkligheten ska matcha med dig? Det hela r lite filosofisk tnkande.

Kan inte annat n att tycka att det verkliga livet skerligen var mycket bttre och mer socialt nr tinder och badoo inte existerade. Mycket tragisk utveckling i mitt tycke.

Vrst r nd tjejerna som faktiskt ltt kan lra knna andra killar IRL men som nd skiter i det sociala livet och istllet hoppar p tinder i hopp om bekrftelse. Wow, 0 sjlvrespekt dr nej. Vissa killar kan jag till en viss grad nd frst - men tjejer? Det r ju fan tjejer som har full kontroll och makt p kttmarknaden. nnu en gng - tragisk utveckling!

Allts ska ge dig lite artiklar s blir du p bttre humr,

Nr tjejer inte swipear ja p dig, tnk p fljande:

https://blog.photofeeler.com/why-do-...ike-to-others/

Och s exempel fr att gra sin profil bttre:

https://blog.photofeeler.com/1-guy-5...ferent-person/

Vad utstrlar du? Var mer seris i ditt bildval, ta inte bara en bild dr du sitter p en grsmatta sjlv och ser emo ut.
Citera
2018-05-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Allts ska ge dig lite artiklar s blir du p bttre humr,

Nr tjejer inte swipear ja p dig, tnk p fljande:

https://blog.photofeeler.com/why-do-...ike-to-others/

Och s exempel fr att gra sin profil bttre:

https://blog.photofeeler.com/1-guy-5...ferent-person/

Vad utstrlar du? Var mer seris i ditt bildval, ta inte bara en bild dr du sitter p en grsmatta sjlv och ser emo ut.

Men frihelvete nu snackar jag allmnt om moraliska frgor angende tinder. Inte att jag ska frbttra mina bilder. Jag har aldrig ens haft ett konto p varken tinder eller badoo
Citera
2018-05-08, 20:34
Medlem
Citat:
Men frihelvete nu snackar jag allmnt om moraliska frgor angende tinder. Inte att jag ska frbttra mina bilder. Jag har aldrig ens haft ett konto p varken tinder eller badoo

men frihelvete det hr r en tindertrd. Kom inte hit och grt om du mr dligt rent allmnt.
Finns andra trdar fr det.
Hr diskuterar vi tinder, eventuellt varfr man inte fr till det p tinder, och som svar p din tidigare frga.
Varfr skulle jag m dligt om jag snittar 1-3 tjejer varje dag p appen? Det r s bra som det kan bli fr en kille som r 6/10 ev 7/10 i en smstad.

Sjlvklart r det verkliga livet bttre, det har jag sagt tusengnger hr inne tidigare. Redan filosoferat kring detta i ondligthet tidigare, det r offtopic. Kom in i matchen istllet, fixa en profil och terkom !
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-05-08 kl. 20:37.
Citera
2018-05-08, 20:41
Medlem
[quote=Kroppskakoregott|63997255]men frihelvete det hr r en tindertrd. Kom inte hit och grt om du mr dligt rent allmnt.
Finns andra trdar fr det.
Hr diskuterar vi tinder, eventuellt varfr man inte fr till det p tinder, och som svar p din tidigare frga.
Varfr skulle jag m dligt om jag snittar 1-3 tjejer varje dag p appen? Det r s bra som det kan bli fr en kille som r 6/10 ev 7/10 i en smstad.

Sjlvklart r det verkliga livet bttre, det har jag sagt tusengnger hr inne tidigare. Redan filosoferat kring detta i ondligthet tidigare, det r offtopic. Kom in i matchen istllet, fixa en profil och
Senast redigerad av Dokgo 2018-05-08 kl. 21:11.
Citera
2018-05-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Enda gngen jag blivit dissad var det pga detta... det r dessutom inte sjukdomstider nu, satte... hgst trolig diss och hon har inte cojones nog att vara rak med dig om det.

Haha, den frklaringen var lite rolig, man kan ju bli sjuk ret om , virus och bakterier finns ju hela tiden, ven om det r strre risk bli sjuk vissa perioder.
Men jag tror ocks han blivit nobbad i det hr fallet.
Men det r ju inte skert heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in