Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Ett sliddjur som r pengakt, vrsta klippan, ett skert kort!
Hller folk p med detta n? Funkar det bra, eller blir det nnu en "jag fr inte komma till-trd"?
Haha, ja, sjlvklart swishade jag henne ngra lk fr chansen att f denna underbara tjej!
Citat:
Ursprungligen postat av
ASAPROCKY
Kan knappt anvnda kondom
, sorgligt men sant, har en psykisk blockering som gr att jag direkt blir slak men visst fan kommer det bita en rejlt i rven ngon dag och antal gnger man ngrat att man inte skyddat sig r ju ett par..
Samma, haha. Slaknar alltid nr jag ska tr p den, rtt stelt, men tar bara ngon minut s r den uppe sen igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
LongTerm90
Tre instllda tinderdejter p rad nu. Frsta 3 ren hade jag inga. Numera hnder de dagligen.
Tinder r verkligen ingen plattform man vill va p om man vill m bra.
andra sidan enda stllet att kunna trffa en partner p om man inte r helt jvla extrovert, glad och uttriktad vilket jag inte r.
Moment 22
Jag lider med dig. Frsker att alltid dubbelboka upp mig kvllar jag verkligen r sugen p en Tinderdejt. Fungerar liksom inte annars, d tjejer alltid finner en urskt att fega ur.
Dock s r det s att ju mer man skrivit med de, desto mindre r risken att de fegar ur. Brukar aldrig dubbelboka upp mig nr jag ska trffa en tjej jag snackat med lnge, och kommit oerhrt bra verens med. Dremot om det bara r tjejer som man vill pumpa och dumpa, s kommer typ 50%+ av de f kalla krar och hitta p en urskt.