2019-02-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
och att jag ker p HIV en vacker dag.
Don't forget to wrap your tool. rligt skulle aldrig drmma om att dunka p ngon ny och oknd utan skyddsvst fr den lille krigaren. Slpper hon in dig p frsta ronden, s har hon slppt in mnga andra innan.

Citat:
Ursprungligen postat av Pepparn12
Har tinder tagit bort funktionen att se gemensamma intressen?
Det var nog s jag drog in ett antal matchningar frr, genom annorlunda gemensamma FB-intressen.
Eller har jag missat ngon instllning?

Pepparn12
Tror mnga idag signar upp via telefonnummer istllet, d blir det inga intressen som fljer med.

Kan ocks vara s att det som Tinder kan f ut av FB har stramats t sen GDPR/CA-skiten. Har inte sjlv haft FB-Tinder sen aslnge s kan inte sga skert.
Citera
2019-02-01, 10:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Senast det hnde s frgade tjejen om pengar via Swish

Ett sliddjur som r pengakt, vrsta klippan, ett skert kort!

Hller folk p med detta n? Funkar det bra, eller blir det nnu en "jag fr inte komma till-trd"?
Citera
2019-02-01, 10:54
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Don't forget to wrap your tool. rligt skulle aldrig drmma om att dunka p ngon ny och oknd utan skyddsvst fr den lille krigaren. Slpper hon in dig p frsta ronden, s har hon slppt in mnga andra innan.

Och uppenbarligen r denna "donna" inte s illa, eftersom man nd vljer att kliva p
Citera
2019-02-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t

Tror mnga idag signar upp via telefonnummer istllet, d blir det inga intressen som fljer med.

Kan ocks vara s att det som Tinder kan f ut av FB har stramats t sen GDPR/CA-skiten. Har inte sjlv haft FB-Tinder sen aslnge s kan inte sga skert.
Kan knappt anvnda kondom , sorgligt men sant, har en psykisk blockering som gr att jag direkt blir slak men visst fan kommer det bita en rejlt i rven ngon dag och antal gnger man ngrat att man inte skyddat sig r ju ett par..
Citera
2019-02-01, 12:07
Medlem
Tre instllda tinderdejter p rad nu. Frsta 3 ren hade jag inga. Numera hnder de dagligen.
Tinder r verkligen ingen plattform man vill va p om man vill m bra.
andra sidan enda stllet att kunna trffa en partner p om man inte r helt jvla extrovert, glad och uttriktad vilket jag inte r.

Moment 22
Citera
2019-02-01, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ett sliddjur som r pengakt, vrsta klippan, ett skert kort!

Hller folk p med detta n? Funkar det bra, eller blir det nnu en "jag fr inte komma till-trd"?

Haha, ja, sjlvklart swishade jag henne ngra lk fr chansen att f denna underbara tjej!

Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Kan knappt anvnda kondom , sorgligt men sant, har en psykisk blockering som gr att jag direkt blir slak men visst fan kommer det bita en rejlt i rven ngon dag och antal gnger man ngrat att man inte skyddat sig r ju ett par..

Samma, haha. Slaknar alltid nr jag ska tr p den, rtt stelt, men tar bara ngon minut s r den uppe sen igen.

Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Tre instllda tinderdejter p rad nu. Frsta 3 ren hade jag inga. Numera hnder de dagligen.
Tinder r verkligen ingen plattform man vill va p om man vill m bra.
andra sidan enda stllet att kunna trffa en partner p om man inte r helt jvla extrovert, glad och uttriktad vilket jag inte r.

Moment 22

Jag lider med dig. Frsker att alltid dubbelboka upp mig kvllar jag verkligen r sugen p en Tinderdejt. Fungerar liksom inte annars, d tjejer alltid finner en urskt att fega ur.
Dock s r det s att ju mer man skrivit med de, desto mindre r risken att de fegar ur. Brukar aldrig dubbelboka upp mig nr jag ska trffa en tjej jag snackat med lnge, och kommit oerhrt bra verens med. Dremot om det bara r tjejer som man vill pumpa och dumpa, s kommer typ 50%+ av de f kalla krar och hitta p en urskt.
Citera
2019-02-01, 14:47
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Haha, ja, sjlvklart swishade jag henne ngra lk fr chansen att f denna underbara tjej!

Hoppas du fick doppa tminstone
Citera
2019-02-01, 16:43
Medlem
Citat:

Samma, haha. Slaknar alltid nr jag ska tr p den, rtt stelt, men tar bara ngon minut s r den uppe sen igen.

Jag lider med dig. Frsker att alltid dubbelboka upp mig kvllar jag verkligen r sugen p en Tinderdejt. Fungerar liksom inte annars, d tjejer alltid finner en urskt att fega ur.
Dock s r det s att ju mer man skrivit med de, desto mindre r risken att de fegar ur. Brukar aldrig dubbelboka upp mig nr jag ska trffa en tjej jag snackat med lnge, och kommit oerhrt bra verens med. Dremot om det bara r tjejer som man vill pumpa och dumpa, s kommer typ 50%+ av de f kalla krar och hitta p en urskt.

Japp, de hr r ju dessutom ngra jag pratat endel med. Nu hade jag tillomed bokat bord ute imorgon men hon hade iaf vett att hra av sig i tid. En annan som jag pratade med i telefon 2 gnger stllde ven in 2 gnger och efter det fick jag nog och slutade lgga energi p henne. 6V senare hr hon av sig men fortfarande mycket velande s jag struntar helt i att inleda kontakt med henne.

Problemet jag knner r att energin frsvinner ju totalt. Man orkar inte lngre investera tid i konversationer med nya p samma stt man gjorde i brjan. Pg av att man vet att man investerar s mkt tid och energi som sen frmodligen inte ens leder till en sketen trff.
Citera
2019-02-01, 18:21
Medlem
Om man har tinder men inte anvnder appen, kommer man upp nd i fldet?
Detsamma om man har kvar sitt konto men tagit bort appen, kommer man fortfarande upp nd? Eller mste man anvnda det aktivt fr att synas i fldet?
Citera
2019-02-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Ni negativa i trden. Behver inte vara en 10 fr att f ligg p tinder. Kan rligt sga, ven fast 10or fr tusen gnger lttare ligg. S gr det ocks som 7a. Kanske 6a ocks. Jag anser mig som en 7a.

Har lyckats ligga med 8st olika p ett r, utan alkohol, och ganska halvkasst sjlvfrtroende och en smula socialfobi. Innan var det nog 1-2 st per r, med alkohol.

Tips r att va p varje tjej, skriv som att du inte har ngot att frlora men nd inget snuskigt i brjan.

En sak r att det finns en begrnsning p nr en tjej r villig att g ut och trffa dig. Jag brukar hlla mig inom 2 dagar. Och inom ca 10-12 meddelanden. Jag brukar oftast kra med om vi ska ta en liten promenix. Jag har haft flera kompisar som inte kollar s noga p facebook/instagram hur de verkligen ser ut. Ett tips r p fb och insta att kolla p foton de r taggade i ocks, dr kan man se lite verkligen pics. Dessa kompisar ialf har flera skrckhistorier dr de inte vgat sga emot (tro det eller ej en riktigt aggressiv alfahane) inte vgade sga emot nr han av ngon anledning sov ver hos tjejen men drog mitt i natten. Hon var riktigt fet sade han, typ 120kg men sg 60kg ut p bilden. Dlig research. S innan jag vill boka ngon dejt s gillar jag att ta en promenad, snacka lite, se hur hon ser ut. Lttare ocks d att f de attraherad av en d man kan ppna upp och bertta lite knslosamma saker, till min frdel har jag ltt fr det.

Sedan viktigt, har testat tinder gold, s ser hur mnga som gillar mig. Att resetta din profil (ta bort profilen HELT, och skapa ny) lgger dig hgst upp p kortleken i ngon timme. Brukar tajma in detta p torsdag kvll d jag tnker folk letar efter ngot att gra i helgen. Ser ocks mnster hr, det kan vara avgrande att f 30-50 likes och bara 5-10 beroende p vad fr profilbilder du har. Finns mnga bra videos om detta p youtube. "Tinder profile" eller nge liknande.

Allts:

Bra profilbilder och BRA text, annars r du KRD!
Frsk f till en trff/promenad/telefonsamtal inom ngon dag. Helst inom 1-2 dagar. Har hnt tiotals gnger att det skitit sig och konversationen bleknat fr det r mitt ansvar som man att ta initiativ, gilla det eller ej i detta beta-land som producerar beta hanar (inkl mig) men detta r vran natur, och det r ditt ansvar, s klaga inte p tjejen. Eller vlj 35+ tjejer, de brukar ta steget.
ven frga om de vill ses innan 10-12 meddelanden.
Nr ni pratar var inte s feg, tvinga dig sjlv att gra det som r jobbigt. Vid tv tjejer jag trffade ven fast vi hade ganska normal konversation tnkte jag "Hon ville ha hit mig, hon r intresserad av att konversera och stller motfrgor. Kyss henne" s jag lutade mig in och hnglade. Inte min stil, men gick bra. Slutade med ligg.

S mitt tips till er som knner att denna app r vrdels, hoppas ni trttnar p one night stands like mycket som mig och "leka runt" s att ni ser det vrdefulla i ett riktigt frhllande

Fast det du har skrivit har inte fungerat fr mig. I mitt fall kunde man ha hur proffsiga bilder och utfrlig text som helst, men det gick nd inte. Nu r skillnaden att jag r en 3a p den populra skalan och drfr har jag knappt ngra krav, men det hjlpte inte s mycket. Resultatet var att jag fick inte en enda riktiga matchning p cirka tre r.
Det fick mig att ge upp Tinder och andra liknande appar/sidor for ever. Det r dock trevligt att beska denna trd fr att se hur det gr fr andra.

r det bttre irl fr mig? Samma skit som p ntet r det enkla svaret.
Citera
2019-02-01, 19:01
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Fast det du har skrivit har inte fungerat fr mig. I mitt fall kunde man ha hur proffsiga bilder och utfrlig text som helst, men det gick nd inte. Nu r skillnaden att jag r en 3a p den populra skalan och drfr har jag knappt ngra krav, men det hjlpte inte s mycket. Resultatet var att jag fick inte en enda riktiga matchning p cirka tre r.
Det fick mig att ge upp Tinder och andra liknande appar/sidor for ever. Det r dock trevligt att beska denna trd fr att se hur det gr fr andra.

Hur r din kroppsvikt d? Jag har mycket mycket lttare att f till det om jag trnar gentemot om jag inte trnar. Trning hjlper enormt mycket. En duglig bil hjlper ocks. Menar inte en fr 200-300k utan en duglig som inte r rostig och frn 90 talet.

Skgg r mannens smink. Kan du f det, klipp det hos barberare. Sedan klder gr mycket som fasen. Sprang runt i mjukisbyxor i flera r frr. Sedan brjade jag ha moderna jeans, passande t-shirt. Kngor. Mycket bttre respons. Kan vara avgrande
Citera
2019-02-01, 19:15
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345

Jag lovar att ifall du kirrar en 100kg-bnk-fysik med motsvarande resultat i bj och chins s kommer du f tjejer. Det hr r din skraste vg ut frn oskulden. Men det kommer ta tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in