Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Jag har faktiskt brjat konfrontera tjejer och skriva cyniska grejer till dom istllet fr att cucka och brja jaga ny dejt.
Typ vid sjukdom har jag frgat vldigt detaljerat vad de har fr symptom eller typ skriva "Ok, knns surt iom att jag sa nej till att hnga med ngra p en konsert ikvll". P ngot stt ger det en tillfredstllelse d det alltid blir tyst i andra ndan.
Fast du tnker ifrn en mans perspektiv. Ifall du inbillar dig att en kvinna ska bry sig och se dig som ngonting annat n butthurt ifall du skriver s dr, s lr du bli besviken.
Kvinnor fr snarare bara en egoboost nr de ser hur de har lyckats fucka upp och frstrt din dag/kvll. Snt ger dagens kvinnor mening i sina liv och fr de att knna sig viktiga och betydelsefulla. Precis som dunia nmnde tidigare s r det vad kvinnor gr som ett tidsfrdriv, de stter upp planer och dejter fr bekrftelse eftersom de har s pass trkiga och intetsgande liv i vrigt.
De skiter fullstndigt ifall du missar ngonting i ditt eget liv eftersom deras bekrftelse helt enkelt r viktigare och skrattar bara t att blev smsur fr att du missade en konsert.
Ju surare desto bttre bara, det indikerar p att de har mer inflytande.
Jag brukar dubbelboka nu fr tiden och frbereda mig p en soloutgng i alla fall, s slipper jag lmna mina kvllar i deras hnder.
Ngon gng skrev jag ven tillbaka till en som flakade sent (och jag hade det p knn) ngra timmar eftert i stil med "Det r lugnt. det lste sig nd" och en bild med mig med drinkar tillsammans med den andra bruden jag istllet gick p dejt med. D jvlar tog det hus i helvetet, vilket var lite kul. Deras egon klarar sllan av snt.