2018-05-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Haha tnk dig d hur nsta generation kommer vara...
Lr ju va en mardrm. Speciellt fr de killarna som inte fr ngot.
Nr de vl hittar en tjej sen kommer hon haft 50-100 st och han sjlv 1-5.

Nr jag var 18-20 s lg inte tjejer runt lika mycket (inte killar heller fr den delen) fr va s mkt svrare. Tjejerna hade mer integritet. ppnade inte fittan fr vem som.

Nyligen rest i steuropa och mrkt dr r dom helt annorlunda. va p 3 trffar. Bjd p mat och allt. En helkvll. Vart trevligt. Ingen ville liksom flja med eftert men alla skrev dagen efter att de vill ses igen osv.

Hr i Sverige hade de ju aldrig hnt 3/3 gnger. Snarare 3/3 gnger i sngen.
Citera
2018-05-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Haha du hostar upp line efter line du.
Jag r rtt bra p tinderchatta.

Numera r jag s trtt p att f frgan"Hej hej, hur r lget?" Som 99/100 tjejer inleder med s brukar svara ngot i stil med:
"Jag har precis ftt ett par hemorrojder men annars r de vl chill, sjd?"
Citera
2018-05-08, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Jag r rtt bra p tinderchatta.

Numera r jag s trtt p att f frgan"Hej hej, hur r lget?" Som 99/100 tjejer inleder med s brukar svara ngot i stil med:
"Jag har precis ftt ett par hemorrojder men annars r de vl chill, sjd?"

Mrks att du varit med ett tag.

Laddar jag ngonsin ner skitappen ska jag svara s med, undra hur responsen frn killar skulle se ut
Citera
2018-05-08, 22:08
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Haha du hostar upp line efter line du.
Tinder r vrdelst utan dos, alkohol eller kox!
Citera
2018-05-08, 22:09
Medlem
fabulas avatar
Citat:
mrker att mot 18-20-ringar s r de typ nstan bara g rakt p.
smpratat lite med en tjej varp (jag skiter i om hon slutar svara/unmatchar) Vill ej ha serist med en 20-ring nd.

Kom hit s knullar vi s kan du sova gott i natt.
Hon svarar att det r fr varmt, och att hon inte kan idag.

-Om det r de du sger s.

2h senare. "Tycker inte du de?"
Me- Nej, klockan 7 blir bra, bor p.....

Knullade ett tag sen sa hejd.

Sjukt nd. Hon var p riktigt hr i 3 minuter innan vi gick fr knulla.
Detta r dagens unga tjejer. Kommer haft 50 kukar vid 22-23.

De tjejer frn min generation 1990. Har som tur va inte haft detta beteende i samma utstrckning.
Och det r de tjejerna jag kan tnka mig frska hitta ngot serist med.
18-23- ringar r enbart knull fr mig.

Haha, handen p hjrtat var det hr ngon brud som var ngot att hnga i julgranen utseendemssigt?

Anledningen jag frgar r att det krvs betydligt mer finess fr mig n sdr nr det r en brud av frschare modell.

Var en brud som jag hade vertalat att suga av mig idag efter en jobbintervju (hon hade lingonvecka) men drog mig ur i sista sekund efter en sedvanlig due diligence. Man brjar ju alltid ana ugglor i mossen nr det gr fr enkelt.
Citera
2018-05-08, 22:11
Medlem
Flechettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamienoble
Skulle ha trffat en tjej nu p torsdag men idag skriver hon att hon r sjuk och kan inte ses. r detta vanligt att skriva om man inte vill trffas lngre?
Hon har dessutom inte svarat mig tillbaka s det knns krt..

Antar att det r en ganska vanlig "vg ut" frn folk som inte vill trffas. Hnde mig tv gnger att tjejen var sjuk, men bda bedyrade d vldigt noga och tydligt att det faktiskt var sjuka och att det inte bara var BS, samt att bda fljde upp ngra dagar senare med "nu r jag frisk igen, lust att ses?" s om hon inte hr av sig eller nnu vrre inte svarar p din invit om att ses nr hon r frisk s var det nog tyvrr ett stt att sga nej utan att vara allt fr direkt.
Citera
2018-05-08, 22:16
Medlem
Flechettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Verkar nstan som det r ngon trend nu bland smtjejer att hooka upp med ldre.

Nja, sdr har det vl varit i typ 8000 r eller s?
Men du vet ju vad de sger: halva din lder + 7 r r grnsen fr vad som r socialt acceptabelt
Citera
2018-05-08, 22:20
Medlem
Citat:
Haha, handen p hjrtat var det hr ngon brud som var ngot att hnga i julgranen utseendemssigt?

Anledningen jag frgar r att det krvs betydligt mer finess fr mig n sdr nr det r en brud av frschare modell.

Var en brud som jag hade vertalat att suga av mig idag efter en jobbintervju (hon hade lingonvecka) men drog mig ur i sista sekund efter en sedvanlig due diligence. Man brjar ju alltid ana ugglor i mossen nr det gr fr enkelt.

170, smal. Inget fel ngonstans. Smaken r ju subjektivt men tvivlar p att de flesta killar hade inte tvekat om de ftt chansen.

(Tog precis bort appen) Orkar inte med den, laddar ner den 2 dagar senare o fular mig lite sen ta bort igen. S jag hller p numera
Citera
2018-05-08, 22:36
Medlem
Honeyvoices avatar
Det verkar som att vissa av er hr verkligen vill hitta en yngre tjej typ 18-25 s varfr inte st fr det? Det finns tjejer som vill bli unga mammor och bilda familj tidigt.

Kanske skriva att ni sker en yngre tjej serist och inte sl bort det med att de r smbrudar osv. Tjejen r ju myndig och kan vlja sjlv vad hon vill s ge henne en chans och behandla henne som en framtida fru istllet fr att sga allt innan det ens hunnit brja? Vnta lite med sexet och gammeldagsdejta? Kr inte ver henne efter 20 minuter med rsljarvertygargpighet?

En ldre kille r kanske en perfect match fr vissa tjejer som vill ha krlek,familj,trygghet och stabilitet tidigt i livet. Ibland knns det som ni inte vgar ta ut henne bland folk pga lderskillnadensluta tnk s om det r fallet. Hon har ju valt att dejta och knner sig skert stolt ver att bli behandlad som den vuxna kvinna hon r. Inte bli undangmd i er lgenhet med sprit knark och sex t ex.

Boka det fetaste bordet p bsta restaurangen,var stolt och bara njut av kvllen.

Citera
2018-05-08, 22:43
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flechette
Antar att det r en ganska vanlig "vg ut" frn folk som inte vill trffas. Hnde mig tv gnger att tjejen var sjuk, men bda bedyrade d vldigt noga och tydligt att det faktiskt var sjuka och att det inte bara var BS, samt att bda fljde upp ngra dagar senare med "nu r jag frisk igen, lust att ses?" s om hon inte hr av sig eller nnu vrre inte svarar p din invit om att ses nr hon r frisk s var det nog tyvrr ett stt att sga nej utan att vara allt fr direkt.

Mnga mnen som simultant avverkas nu i trden, men mste g in och kommentera detta ocks haha.

Det r faktiskt sjukt att jag har blivit s Tinder-skadad att det fr mig r HELT orimligt att tjejen p riktigt har en legitim urskt som frklaring till cancellering av dejt med kort varsel. andra sidan blir ju 50% av mina dejter cancellerade 12h fre dejten s knns rtt befogat man har den approachen nd.

Jag har faktiskt brjat konfrontera tjejer och skriva cyniska grejer till dom istllet fr att cucka och brja jaga ny dejt.

Typ vid sjukdom har jag frgat vldigt detaljerat vad de har fr symptom eller typ skriva "Ok, knns surt iom att jag sa nej till att hnga med ngra p en konsert ikvll". P ngot stt ger det en tillfredstllelse d det alltid blir tyst i andra ndan. Uttrycker tjejen inte ngot form av beklagan eller visar initiativ att ses s r det nd bara waste of time.

Citat:
170, smal. Inget fel ngonstans. Smaken r ju subjektivt men tvivlar p att de flesta killar hade inte tvekat om de ftt chansen.

(Tog precis bort appen) Orkar inte med den, laddar ner den 2 dagar senare o fular mig lite sen ta bort igen. S jag hller p numera

Snyggt, lter uppenbarligen som du r rtt vass p tangentbordet och har utseendet med dig.

Fan, nu blev det lite circle-jerk hr i trden igen.
Citera
2018-05-08, 23:06
Medlem
Startade om mitt konto, skaffade Tinder+ direkt och swajpade p som fan (och kontinuerligt) idag och igr. Hittills ca 70 matchningar varav 5 tjejer har skrivit frst. Ha i tanke att jag aldrig vart den som dragit sista swajpen, utan det har alltid varit de (d jag swajpade typ 500ggr i brjan).
Helt sjukt hur trkiga tjejer p denna appen r. Hoppas de njuter av uppmrksamheten, fr om 10 r r allt borta haha
Citera
2018-05-08, 23:55
Medlem
Citat:
Jag har faktiskt brjat konfrontera tjejer och skriva cyniska grejer till dom istllet fr att cucka och brja jaga ny dejt.

Typ vid sjukdom har jag frgat vldigt detaljerat vad de har fr symptom eller typ skriva "Ok, knns surt iom att jag sa nej till att hnga med ngra p en konsert ikvll". P ngot stt ger det en tillfredstllelse d det alltid blir tyst i andra ndan.

Fast du tnker ifrn en mans perspektiv. Ifall du inbillar dig att en kvinna ska bry sig och se dig som ngonting annat n butthurt ifall du skriver s dr, s lr du bli besviken.

Kvinnor fr snarare bara en egoboost nr de ser hur de har lyckats fucka upp och frstrt din dag/kvll. Snt ger dagens kvinnor mening i sina liv och fr de att knna sig viktiga och betydelsefulla. Precis som dunia nmnde tidigare s r det vad kvinnor gr som ett tidsfrdriv, de stter upp planer och dejter fr bekrftelse eftersom de har s pass trkiga och intetsgande liv i vrigt.

De skiter fullstndigt ifall du missar ngonting i ditt eget liv eftersom deras bekrftelse helt enkelt r viktigare och skrattar bara t att blev smsur fr att du missade en konsert.
Ju surare desto bttre bara, det indikerar p att de har mer inflytande.

Jag brukar dubbelboka nu fr tiden och frbereda mig p en soloutgng i alla fall, s slipper jag lmna mina kvllar i deras hnder.
Ngon gng skrev jag ven tillbaka till en som flakade sent (och jag hade det p knn) ngra timmar eftert i stil med "Det r lugnt. det lste sig nd" och en bild med mig med drinkar tillsammans med den andra bruden jag istllet gick p dejt med. D jvlar tog det hus i helvetet, vilket var lite kul. Deras egon klarar sllan av snt.
Senast redigerad av BrunoC 2018-05-09 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in