Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Troligtvis inte. Har aldrig kommit p tal och d r mina flesta matchningar p boost.
Och so what? r ngon tveksam till att man betalar fr en dejtingapp s sger man ngot i stil med: "fr mig r att betala fr saker inget konstigt", relativt oberrt.
Det dr r ju ett fall dr man kan stta sig i skiten. Ett liknande exempel har jag frn igr. Tjejen frgade om insparksveckan och jag sa i princip att jag tyckte det sg med alla vertaggade personer som tycker fniga lekar r kul. Hon kontrade d med "s att ha kul r trkigt?". Ja, nr folk antingen ltsas att det r kul eller blir glada av att vinna en tramslek s r det rtt patetiskt, svarade jag.
Folk r alldeles fr rdda att uttrycka egna sikter. Dremot s krver det en viss stil.
Vet inte om detta r korrekt. Jag sg sjlv att en tjej anvnt Gold, men bara fr jag nmnde *insert lttkrnkta tjejer p fbs namn*, s markerades det spam/offtopic. Jag har frsts sjlv inte Gold.
Jag tror det str "ni matchade genom Boost" inet helt hundra frsts.
Men som sagt, vem gr en grej av det isfall? Jag skrev ju "Haha, coolt en tjej som ahr tindergold, hur funkar det?" eller nt liknande. Vi fick igng bra tugg, och blir trff i veckan, hgst troligt, om inte ngon annan hunk hinner fre frsts. Notera att jag talar om mig sjlv som hunk, s jvla ljligt, haha!!