2018-05-13, 08:33
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Aa fair enough!

Vrdels Tinderkvll fr mig, som Fabula sa satt varenda tjej klistrade framfr ESC. Fick iofrsig chansen att dra ut och klubba med eventuella Tindertjejer och deras kompisar men var inte sugen alls, d jag inte har ngon alkohol att frtra och pallar inte dyka upp ensam p en klubb nykter nr hon har 3-4 kompisar med sig; stor risk att bli lmnade ensam.

Har dock flera tjejer p kroken, nsta helg har jag flertalet skra kort tror jag...

Hur har kvllen gtt fr er andra?

Hate to say I told you so. La ner av pga ovan anledning. Fick noll nya matchningar och fick typ ngot enstaka svar under hela kvllen. Har dessutom blivit fr aggressiv i att fresl att tjejen ska komma ver. Ska frska ta tag i den serisa dejtingen istllet plus brja g ut igen. Trtt p att ligga runt nu och man kan ju inte sitta som en hk varenda ledig helgkvll man har...
Citera
2018-05-13, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Troligtvis inte. Har aldrig kommit p tal och d r mina flesta matchningar p boost.

Jass det r allts s att du kr en del boosts anteri17? r tinder s pass svrt nu ven fr snyggakillar (som jag ftt fr mig att du, anteri, r) att ven ni behver boosta fr att f mycket matches? Eller gr du det bara fr att snabba upp processen lite?

Kper du enstaka boosts eller har du tinder plus?
Citera
2018-05-13, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Aa fair enough!

Vrdels Tinderkvll fr mig, som Fabula sa satt varenda tjej klistrade framfr ESC. Fick iofrsig chansen att dra ut och klubba med eventuella Tindertjejer och deras kompisar men var inte sugen alls, d jag inte har ngon alkohol att frtra och pallar inte dyka upp ensam p en klubb nykter nr hon har 3-4 kompisar med sig; stor risk att bli lmnade ensam.

Har dock flera tjejer p kroken, nsta helg har jag flertalet skra kort tror jag...

Hur har kvllen gtt fr er andra?

Kvllen gick strlande. Trevlig tjej och grymt sex. Inte manshatare heller vilket gr att man kan ge henne orgasmer med gott samvete.

Tjejen som hade dissat mig fr sin kompis hade ringt 14 gnger under natten, hon ville jag skulle komma till henne nd. Jag lurar inte mnniskor s jag berttade vad som hnt dagen efter och hon blev jtteledsen. Knner mig faktiskt som lite av ett svin ...
Citera
2018-05-13, 15:58
Medlem
Boost syns INTE fr dina matches, nej.
Citera
2018-05-13, 16:07
Medlem
Rudeknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Kvllen gick strlande. Trevlig tjej och grymt sex. Inte manshatare heller vilket gr att man kan ge henne orgasmer med gott samvete.

Tjejen som hade dissat mig fr sin kompis hade ringt 14 gnger under natten, hon ville jag skulle komma till henne nd. Jag lurar inte mnniskor s jag berttade vad som hnt dagen efter och hon blev jtteledsen. Knner mig faktiskt som lite av ett svin ...

Pminn henne om att det var hon som dissade dig fr att hnga med sin polare. Du har ju inga skyldigheter gentemot henne, och har ett eget liv att leva.
Citera
2018-05-13, 16:12
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Jass det r allts s att du kr en del boosts anteri17? r tinder s pass svrt nu ven fr snyggakillar (som jag ftt fr mig att du, anteri, r) att ven ni behver boosta fr att f mycket matches? Eller gr du det bara fr att snabba upp processen lite?

Kper du enstaka boosts eller har du tinder plus?

Snygg och snygg. En bit ver medel men r lng och okej trnad. Det rcker lngt tillsammans med en personlighet som uppenbarligen fungerar.

Jag har gold. Superbilligt i frhllande till sparad tid och kad mjlighet till bra tjejer. Har kpt ngra boost frut, men knner inte att jag behver det nu.
Citera
2018-05-13, 17:13
Medlem
Intressant att lsa om era 'bravader', inser ju att jag aldrig hade lyckats med denna app.
Citera
2018-05-13, 17:45
Medlem
Testade att tnka att jag ska bara swipa hger p de jag verkligen vill den hr gngen och det blev att man swipade vnster p skert 9/10 - och det r nog just det de flesta tjejer gr. De flesta killar swipar hger p 9/10, medan tjejer swipar vnster p 9/10. Om denna tes stmmer gller det verkligen att man har bra frstabild med andra ord. Det r nog det som avgr till 80 % skert, minst. Bio och vriga bilder 20 %. Typ.

Min bio r f.. "Kollar p Hockey VM varje dag i nulget" haha!
Senast redigerad av next-chapter 2018-05-13 kl. 17:47.
Citera
2018-05-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Hate to say I told you so. La ner av pga ovan anledning. Fick noll nya matchningar och fick typ ngot enstaka svar under hela kvllen. Har dessutom blivit fr aggressiv i att fresl att tjejen ska komma ver. Ska frska ta tag i den serisa dejtingen istllet plus brja g ut igen. Trtt p att ligga runt nu och man kan ju inte sitta som en hk varenda ledig helgkvll man har...

Hahah, ja, du hade rtt
Knner samma, trots att jag knappt hunnit ligga omkring via Tinder. Vill bara hitta en tjej som man faktiskt tycker om! (BETA VARNING eller hur FB?)

Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Nice!
Lol, tjejen dissar dig d du inte kan ta med sin kompis fr att sedan grta ut under natten och i princip trakassera dig med samtal, patetiskt. Hon fr till viss del skylla sig sjlv. Jag hade dock personligen inte avsljat mitt ligg, men trots det s respekterar jag din rlighet.
Citera
2018-05-13, 17:48
Medlem
(FB) Nahid blir bedragen av "Tinder-Anders" - hnger ut honom i dokumentrfilm

Finns nog ngra hr i Trden som ligger riskzonen fr en sn hr dokumentr 2.0
Citera
2018-05-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Troligtvis inte. Har aldrig kommit p tal och d r mina flesta matchningar p boost.

Och so what? r ngon tveksam till att man betalar fr en dejtingapp s sger man ngot i stil med: "fr mig r att betala fr saker inget konstigt", relativt oberrt.

Det dr r ju ett fall dr man kan stta sig i skiten. Ett liknande exempel har jag frn igr. Tjejen frgade om insparksveckan och jag sa i princip att jag tyckte det sg med alla vertaggade personer som tycker fniga lekar r kul. Hon kontrade d med "s att ha kul r trkigt?". Ja, nr folk antingen ltsas att det r kul eller blir glada av att vinna en tramslek s r det rtt patetiskt, svarade jag.

Folk r alldeles fr rdda att uttrycka egna sikter. Dremot s krver det en viss stil.

Vet inte om detta r korrekt. Jag sg sjlv att en tjej anvnt Gold, men bara fr jag nmnde *insert lttkrnkta tjejer p fbs namn*, s markerades det spam/offtopic. Jag har frsts sjlv inte Gold.
Jag tror det str "ni matchade genom Boost" inet helt hundra frsts.
Men som sagt, vem gr en grej av det isfall? Jag skrev ju "Haha, coolt en tjej som ahr tindergold, hur funkar det?" eller nt liknande. Vi fick igng bra tugg, och blir trff i veckan, hgst troligt, om inte ngon annan hunk hinner fre frsts. Notera att jag talar om mig sjlv som hunk, s jvla ljligt, haha!!
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2018-05-13 kl. 19:02.
Citera
2018-05-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula

Hrs att ni pojkar bor i fel ln, 2matchningar p ESC kvllen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in