Citat:
Serist, att Tindra aktivt r fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera frsvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omjligt att ha koll p alla, och knner fan en press att svara snabbt hela tiden.
1/100 av tjejerna man brjar chatta med r dessutom ngon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. S hemskt egentligen, ska fan lgga ner Tinder nu nr jag ska brja plugga i hst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer p universiteten fr varje tjej p Tinder r tamejfan trash
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera frsvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omjligt att ha koll p alla, och knner fan en press att svara snabbt hela tiden.
1/100 av tjejerna man brjar chatta med r dessutom ngon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. S hemskt egentligen, ska fan lgga ner Tinder nu nr jag ska brja plugga i hst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer p universiteten fr varje tjej p Tinder r tamejfan trash
Nu ska jag vara s rak man bara kan bli nr man r trtt och sjuk.
Varfr i helvete ska du chatta med s mnga samtidigt? Det tar tid och nyttoeffekten r jvligt liten. Om man nu vill jobba kvantitativt s r det potentiellt rimligt att inleda konversation med ditt antal, och sedan lta folk falla bort utan att du fyller p med nya. S fort du har ntt chatt i ngra dagar r det nstan ppet ml att frga om en trff; det vill sga du behver inte dina 30 st tjejer som du hela tiden skriver med.
Hur kan man matcha med s mnga att bara 1 % r potentiella flickvnner? Du r alldeles fr hgersvepande kopplat till dina krav.
Det r hur enkelt att lista ut icke trash. Det rcker att frga runt lite, att se bilder, analysera hur de skriver etc.
.................................................. ......
Trden har tagits ver av verkta grabbar utan sjlvrespekt. Det pratas om 3 dejter i veckan, att trffa 70 tjejer p ett r, att skriva med 30 st samtidigt. Klart som fan ni mr dligt av snt.
Jag ser tillrckligt bra ut fr att n era siffror ocks, men jag hjer istllet mina krav, och gr faktiskt annat i livet n hckar p Tinder. Jag anvnder Tinder fr serisa projekt lite d och d, eller om jag vill hitta ngon dam fr ngon framtida natt.
I trden har indirekt gjorts gllande att jag skulle bada i fitta. S r inte fallet. Jag har trffat runt 15 via Tinder p ett r. Det r en del, men jag ligger i lsida avseende vissa av trdens horbockar. Och jag gr det med nje. Era siffror r inte nyttiga, och jag undanbeder betaanklagelser eller dylikt.
Dunia om ngon vet att jag knappast ser ut som skit. End of rant.