2018-06-16, 20:27
Medlem
Jag tycker det r s Jvla svrt med bilder.
Ska man ha en osminkad bild tex? S vet killarna vad de fr.
Tnker att de kanske blir besvikna som fan nr jag har mina snygga bilder och s ser jag inte ut s varje dag 😂
Citera
2018-06-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Tnker att de kanske blir besvikna som fan nr jag har mina snygga bilder och s ser jag inte ut s varje dag 😂

Kr p typ tre med smink och en utan. D frstr vi och du slipper noja.
Citera
2018-06-16, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Serist, att Tindra aktivt r fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera frsvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omjligt att ha koll p alla, och knner fan en press att svara snabbt hela tiden.

1/100 av tjejerna man brjar chatta med r dessutom ngon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. S hemskt egentligen, ska fan lgga ner Tinder nu nr jag ska brja plugga i hst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer p universiteten fr varje tjej p Tinder r tamejfan trash

Du inleder med att du chattar med s mnga brudar som har potential.
Fr att avsluta med att alla r trash.
Gapskratt
Nstan lite som favoriten Fabulas "Vill ha en flickvn, men jag bara rkar knulla dom".
Citera
2018-06-16, 20:32
Medlem
Citat:

Nej, fr fan. Osminkat d r du rkt. D dom flesta tjejerna osminkat r fula, haha.
Citera
2018-06-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Nej, fr fan. Osminkat d r du rkt. D dom flesta tjejerna osminkat r fula, haha.

Jaha d vgar jag inte byta. Jag brukar iofs bara anvnda mascara och p sin hjd eyeliner men det r som natt och dag.
Citera
2018-06-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Lter inte sunt alls. Hur gr det fr dig d?
Med just vad? Dejtandet?

Pminn mig inte. Jag har inte knt mig s bitter och illamende p en och samma gng. Jag har blivit allt mer cynisk med ren. Har blivit mer och mer "one night stands" och lsa tjejer, vilket jag avskyr. Jag vill ha en levande relation, inte ett ytligt dravel man finner p tinder.
Citera
2018-06-16, 20:40
Medlem
Citat:
Jaha d vgar jag inte byta. Jag brukar iofs bara anvnda mascara och p sin hjd eyeliner men det r som natt och dag.

Ja, anvnd det. Herregud vet du vilket jobb som ligger bakom mina bilder s skulle du grina.
Det r retouch och fake s det bara skriker om det. Frlngt hret lite hr och dr, dragit in kinderna d jag ser lite lnfet ut, deffar ju nu dock s brjar vl se mer och mer ut som ens bilder men, hehe.
Ironiskt nog nr man vl trffat tjejerna s har dom varit positivt verraskade. Antagligen fr jag aldrig blir "bra" p bild. Ser ok ut, men min irl snygghet r ja snyggare.......
Citera
2018-06-16, 20:41
Medlem
precixs avatar
Hur lng tid innan man fr respons p bildbyte?
Citera
2018-06-16, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Med just vad? Dejtandet?

Pminn mig inte. Jag har inte knt mig s bitter och illamende p en och samma gng. Jag har blivit allt mer cynisk med ren. Har blivit mer och mer "one night stands" och lsa tjejer, vilket jag avskyr. Jag vill ha en levande relation, inte ett ytligt dravel man finner p tinder.

Usch d. Det lter inget vidare. Du kanske inte ska hoppa i sng med dem det frsta du gr om du nu sker ngot vettigt. Oftast knner man ju p sig om personen framfr r ngonting att ha eller inte. r det ngon ls rackare s fr du vl tacka fr kvllen och fortstta skandet.
Citera
2018-06-16, 20:54
Medlem
Citat:

h lyssna inte p kakan.

Klart du ska vga ladda upp en osminkad bild. Det r modigt tycker jag. Frr eller senare ska du ju nd behva visa dig osminkad fr en potentiell partner. Du r skert fin utan, framfrallt om det bara r mascara du anvnder s r det nog ingen strre skillnad. Jag minns att jag upplevde mig sjlv vldigt naken utan mascara ett tag, men sen vxte jag upp.
Citera
2018-06-16, 21:15
Medlem
Citat:
Wow hon var inte blyg.

Jag r s jvla nra p att ladda ner appjveln. Tanken dyker oftast upp nr jag har trkigt och knner mig ensam, som typ nu. Men vet att det bara r tillfllig bekrftelse jag fr och det r inte det jag sker. Mr oftast illa av mig sjlv och tar bort den efter 10 minuter nr jag inser att det endast r skrp.

lskar att Fomalhaut just berttat om tvan ventyret och sen kommer en av f tjejer i trden och sger att hon "r s jvla nra att ladda ner appjveln" nu. Coincident?
Citera
2018-06-16, 21:17
Medlem
Citat:
h lyssna inte p kakan.

Klart du ska vga ladda upp en osminkad bild. Det r modigt tycker jag. Frr eller senare ska du ju nd behva visa dig osminkad fr en potentiell partner. Du r skert fin utan, framfrallt om det bara r mascara du anvnder s r det nog ingen strre skillnad. Jag minns att jag upplevde mig sjlv vldigt naken utan mascara ett tag, men sen vxte jag upp.

Lyssna inte p tjejer, dom r dina konkurrenter.
Osminkad bild = gr det bara svrare fr dig.
r samma rd fr killar ocks frvrigt, rent generellt ska man inte lyssna p tjejers rd angende bilder. Dom sger en sak, sen blir fittan vt av ngot helt annat. Barverkropp sixpacks, osv.
Men till sina "killkompisar" heter det. Skulle aldrig swipea ja p "gymspnnisen", mm visst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in