2018-06-16, 18:08
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandmanii
Hm, r inte det lite vl uppenbart d?

Indirekt uppenbart. Bjud p en flaska vin. Sen r det ppet ml.
Citera
2018-06-16, 18:09
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Urskta med jag vet inte vem du r, men fr jag be dig sluta sttta p kilar i trden?
Hahahahahaha. Ok, vart kan man kpa biljetter till din show?
Citera
2018-06-16, 18:22
Medlem
Verkar som efterfrgan r stor p vilken bild, vad som funkar, vad man gr fr fel...har nog en million dollor id hr fr desperata killar 😂

N men till topic, jag anvnder tinder nr jag r uttrkad , tror mnga tjejer gr det De killar jag matchat med ser bra ut/verkar vettiga, undra vf de inte hittar en tjej utanfr ntet 🧐? 😀

Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Nej, det r Off-Topic, Trams. Prata tinder, och killar ni inte gillar, vad dom gr fr fel eller ngot. Ge vrde i trden. Sluta bete er som vuxna barn.
Sg en tjej idag som skrev p sin press "inte ute efter fuckboys, douches." Sen nsta mening str det "Letar inget frhllande".
Skratt.
Citera
2018-06-16, 19:00
Medlem
Om man tittar p den responsen jag fr i denna trden s r ju det lite smickrande, men jag vill ju inte att tjejerna p the Tindrr ska gapskratta t mig.

Ska jag typ vrida ner belysningen och bli lite mer allvarlig? =(
Citera
2018-06-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandmanii
Hm, r inte det lite vl uppenbart d?

Kanske. Ofta r det okej fr tjejer att ngot r oserist men det ska inte vara uttalat s. Har med sjlvbedrgeri att gra, antar jag.
Citera
2018-06-16, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
HAHA, jo det r sant. Jag knner en hon gillar att ta den i tvan ocks
lskade hur ppen hon var med det infr helt oknda mnniskor p en fest.
Och precis som du sger hennes kldstil var lite s dr osknt fula jeans. Fan tjejer som gr runt i fula jeans r riktigt illa.
Vissa r verkligen blinda nr det kommer till vad som ser "snyggt" ut.
Slappa jeans som sitter som p en lnfet alkholist, wtf liksom?

Hah, tjejen jag lg med p senaste dejten frskte ta den i tvan. Hon satt dr ovanp mig och kmpade med det medan hon viskade tnk, vad sknt om du bara kunde glida in dr nu! Har nog inte varit med om ngot liknande p frsta dejten frut. Inte direkt standard att en tjej tar initiativ att bli rvknullad efter att man trffats i ngra timmar. Hur som helst kunde inte ens kopisa mngder glidmedel fixa uppgiften.
Citera
2018-06-16, 19:36
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hah, tjejen jag lg med p senaste dejten frskte ta den i tvan. Hon satt dr ovanp mig och kmpade med det medan hon viskade tnk, vad sknt om du bara kunde glida in dr nu! Har nog inte varit med om ngot liknande p frsta dejten frut. Inte direkt standard att en tjej tar initiativ att bli rvknullad efter att man trffats i ngra timmar. Hur som helst kunde inte ens kopisa mngder glidmedel fixa uppgiften.

Det blir en rolig historia att bertta fr era barnbarn sen!
Citera
2018-06-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Wow hon var inte blyg.

Jag r s jvla nra p att ladda ner appjveln. Tanken dyker oftast upp nr jag har trkigt och knner mig ensam, som typ nu. Men vet att det bara r tillfllig bekrftelse jag fr och det r inte det jag sker. Mr oftast illa av mig sjlv och tar bort den efter 10 minuter nr jag inser att det endast r skrp.
Citera
2018-06-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Wow hon var inte blyg.

Jag r s jvla nra p att ladda ner appjveln. Tanken dyker oftast upp nr jag har trkigt och knner mig ensam, som typ nu. Men vet att det bara r tillfllig bekrftelse jag fr och det r inte det jag sker. Mr oftast illa av mig sjlv och tar bort den efter 10 minuter nr jag inser att det endast r skrp.
Skillnaden r vl att dudes har den i mnader och mrker hur sjlvknslan urholkas p sikt. Tinder r gift.
Mrk mina ord.
Citera
2018-06-16, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Skillnaden r vl att dudes har den i mnader och mrker hur sjlvknslan urholkas p sikt. Tinder r gift.
Mrk mina ord.

Utveckla!
Citera
2018-06-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Mrk mina ord.

Lter inte sunt alls. Hur gr det fr dig d?
Citera
2018-06-16, 20:27
Medlem
Serist, att Tindra aktivt r fan som ett heltidsjobb.
Man chattar med 10-30 tjejer konstant, varav flera frsvinner hela tiden och nya kommer in. Helt omjligt att ha koll p alla, och knner fan en press att svara snabbt hela tiden.

1/100 av tjejerna man brjar chatta med r dessutom ngon man ser potential i, resten vill man bara ligga med. S hemskt egentligen, ska fan lgga ner Tinder nu nr jag ska brja plugga i hst. Hoppas det finns lite schysstare tjejer p universiteten fr varje tjej p Tinder r tamejfan trash
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in