2019-06-11, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledig11
Jobbar 100t/v ocks. Har enormt krvande jobb som CEO. r ingen anstllning bara direkt. S mste antingen kanske g igenom dom endast 50 att vlja p nu men d nn som verkar vldigt DTF i profilen. Brukar stanna vid runt 200 tjejer innan jag raderar och har trttnat. Vet inte hur det r med er? Kan vara bra att veta om ens profil r populr eller behver ndras? Och inga FB 40cm kuk average nu. Lovar att nstan alla tycker dom r snyggare n dom r. Jag sger det bara fr jag hrt det tills jag trttnar frn s mnga tjejer. Att jag r jvligt snygg. Men ni kan inte se min lngd, bredaxlad ripped m.m. Gr en jvla skillnad. Ser nog ut som ett monster jmfrt med mnga av er. Eller det gr jag. Frga tjejer, lngd r mer n bara ett nummer. Vet inte om IRL charmen hjlper men ni har ju inte sett mig IRL p 194 och bredaxlad heller. S lite irreterande att hra normal bara frn grabbar. Tur att tjejerna tycker annorlunda tminstone. Och IRL tjejerna tycker verkligen annorlunda.

Annars drar jag bara ut i min mattsvarta R8:a o locka bimbos men skulle aldrig palla med sna. Fr farligt att visa min vning. Dom skulle aldrig dra nr dom sett den. Money is the cause of all evil. Juste den r ju crashad nd lol. Det var sant men har ju hyrbil men varfr skulle jag orka ka en timma fr att knulla NykpingsMalin. Imo var det en sexa. Vet inte hur ni bedmer.

Citat:
N men kommer hit fr hjlp och vara nere som fan, rkade bara bli s. Egentligen skulle jag kpa en AMG S63. Dom kostar samma men inte lika flash fast var inte lika kul att ka... Som svensk s skms man ju ver det men har men nr jag sg mattsvart ocks var det enkelt, men r lite pinsamt att bli s upptckt. Jo jag blev krnkt fr att man sitter anonymt och snackar om mitt utseende. Ngot som aldrig var ngot jag ens ville ta upp. S sitter men dr fegt bakom skrmen utan att visa sig. Blev lite lack men man ska inte komma till FB nr man knner sig nere och vldigt deppig. Tjejerna IRL tycker jag r runt 7.5-8 s d gr jag mer p det ist. Var som sagt inget jag ens frgade efter ht, mitt utseende :S endast konversationerna. Men sklart pga anonymiteten hr. Vldigt ltt att kommentera andra d utan att behva visa sig eller sga det ens. Gillar folk som kan st fr vad dom sger men det funkar inte hr.
Som andra redan spekulerat i s verkar du ha ngot sorts problem, antingen med droger eller ngon diagnos.

Oavsett br du lra dig att vara lite mera dmjuk och ta ett chill pill. Likt andra blev jag ocks stressad av att bara lsa dina konversationer. Att helt orelaterat brja flika in odiskutabelt skryt s som veckolner, bilar och kroppsmtt lr det ju vara f som gr igng p.

Om du nu nd har ngot ofrklarligt behov av att droppa dina tramsfakta s frsk gr det p ett snyggt stt. Antingen subtilt via nn bild p din kraschade mattsvarta bil, eller stll en frga som frhoppningsvis leder till en motfrga.

Men framfrallt chilla lite fr fan. Slpp lite p knarkandet w/e. Play it cool. De som r cool p riktigt vet om det och behver aldrig vara p. Och det vet tjejerna instinktivt.
Citera
2019-06-11, 11:06
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Citat:
N men kommer hit fr hjlp och vara nere som fan, rkade bara bli s. Egentligen skulle jag kpa en AMG S63. Dom kostar samma men inte lika flash fast var inte lika kul att ka... Som svensk s skms man ju ver det men har men nr jag sg mattsvart ocks var det enkelt, men r lite pinsamt att bli s upptckt. Jo jag blev krnkt fr att man sitter anonymt och snackar om mitt utseende. Ngot som aldrig var ngot jag ens ville ta upp. S sitter men dr fegt bakom skrmen utan att visa sig. Blev lite lack men man ska inte komma till FB nr man knner sig nere och vldigt deppig. Tjejerna IRL tycker jag r runt 7.5-8 s d gr jag mer p det ist. Var som sagt inget jag ens frgade efter ht, mitt utseende :S endast konversationerna. Men sklart pga anonymiteten hr. Vldigt ltt att kommentera andra d utan att behva visa sig eller sga det ens. Gillar folk som kan st fr vad dom sger men det funkar inte hr.

Tjej hr.

Tycker du har en bra profil (sg den nr den lg uppe), men tycker du br vlja den svartvita bilden som frstabild d man snabbare ser hela dej dr n en med solbrillor. Eftersom du fr d mycket matchningar br du inte gra ngot mer med den, skor i alla avundsjuka killar hr p fb.

Konversationerna r som tidigare sagt alldeles fr stissiga. Och hade jag ftt de meddelanden hade jag tuggat tillbaka fr att du knns adhd/drogad.

Skriv alltid bara ett meddelande t gngen och ls igenom innan du skickar det. Mnga tjejer p tinder vill inte grna svara nr de r p jobb eller med vnner och familj s ge dom tid.

Du inleder bra med att frga vad dom gr och ger fljdfrgor p deras svar. Men du relaterar till dej sjlv lite fr mycket nr det inte passar in. Strunta i att sga att din hjrna r knas och liknande om dom inte frgar.

Nr ni pratat frdigt om hundar och jobb, frga henne om hon vill trffas ngon dag i veckan och frga samtidigt om ni kan byta snap fr att verifiera att ni r ni.

P snap tycker jag du ganska direkt ska boka in en dejt. Nr dejten r bokad behver du inte skriva s mycket mer frrn samma dag ni ska trffas och ge ngon komplimang och se s att hon fortfarande r sugen p dejten.
Citera
2019-06-11, 11:41
Medlem
Tnkte starta om kontot.. den eviga frgan om bilder. Nu fr tiden kan man ju ha rtt mnga. Kollat igenom telefonen och inser som vanligt att minst hlften av mina bilder har med fiske att gra. Inte fr att jag kommer hlla det intresset hemligt men antar att det fortfarande r frbjudet med sna bilder p tinder? Har vl nn hyfsat ansiktsbild tagen av en tjejkompis. Nn selfie. Vad ska man ha mer. Helkroppsbilder i trdgrden eller dr man str framfr huset? r vl bra att visa hela kroppen p ngot stt?
Dejtade en tjej ett tag som absolut tyckte jag skulle visa mina magrutor (som jag inte ens sjlv tycker jag har) Det r vl nd inte vad tjejer brukar tycka..?

Edit: Jag gillar ju tjejer som gr ngot p sina bilder eftersom jag kan tycka det r ett problem med tjejers avsaknad av intressen Men ftt fr mig att man som kille ska "objektifiera" sig lite mer..
Senast redigerad av ensam87a 2019-06-11 kl. 11:44.
Citera
2019-06-11, 12:27
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Tnkte starta om kontot.. den eviga frgan om bilder. Nu fr tiden kan man ju ha rtt mnga. Kollat igenom telefonen och inser som vanligt att minst hlften av mina bilder har med fiske att gra. Inte fr att jag kommer hlla det intresset hemligt men antar att det fortfarande r frbjudet med sna bilder p tinder? Har vl nn hyfsat ansiktsbild tagen av en tjejkompis. Nn selfie. Vad ska man ha mer. Helkroppsbilder i trdgrden eller dr man str framfr huset? r vl bra att visa hela kroppen p ngot stt?
Dejtade en tjej ett tag som absolut tyckte jag skulle visa mina magrutor (som jag inte ens sjlv tycker jag har) Det r vl nd inte vad tjejer brukar tycka..?

Edit: Jag gillar ju tjejer som gr ngot p sina bilder eftersom jag kan tycka det r ett problem med tjejers avsaknad av intressen Men ftt fr mig att man som kille ska "objektifiera" sig lite mer..

En fiskebild p dej tycker jag du ska ha, jag tycker det r positivt nr man ser att killar hr ngot intresse frutom spela och supa.

En spegelbild helkropp funkar bra fr att se hela dej, men ta den inte i badrummet, helst en helkropp nr du fiskar. Sen bilden din tjejkompis tagit och en selfie r ganska lagom med bilder.
Citera
2019-06-11, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenWayToHeaven
En fiskebild p dej tycker jag du ska ha, jag tycker det r positivt nr man ser att killar hr ngot intresse frutom spela och supa.

En spegelbild helkropp funkar bra fr att se hela dej, men ta den inte i badrummet, helst en helkropp nr du fiskar. Sen bilden din tjejkompis tagit och en selfie r ganska lagom med bilder.

Tack Fr bli ngot sdant
Citera
2019-06-11, 14:19
Medlem
Fladerlappens avatar
Drog igng en tinderkonto efter ngra rs paus och knde att jag borde komma tillbaka p marknaden igen.
Laddade upp ngra bilder jag tyckte var rtt fina och lade till en presentation som innehll lite kort fakta.

Responsen var inte sen att vnta mste jag sga.
Tusentals matchningar, tjejer som ppnade meddelanden att frga om jag ville knulla de dr bak och ver hundra dejter p bara ngra dagar...
eller inte.

Frsta dagen fick jag kanske 8 matchningar och de senaste dagarna har jag snittat p mellan 0-1.5 matchningar per dag.
Vadfan allts, vad gr jag fr fel?
Ser vl nd ngorlunda normsnygg ut och frra gngen p tinder var inte helt misslyckat.
Har kanske inte vrldens bsta bilder d jag inte har ngra umgnges bilder kanske.

Profiltext ser ut typ shr
Citat:
Vill du se ett trick jag lrde mig i fngelset?

Kort om mig d.
Inte srskilt bred men 180cm lng.
Stockholmsboende.
Gillar kaffe, smutta p en l och diskutera svalors flygrutter.
Trnar en del lpning nr jag inte jobbar eller gr ovanstende.

Obs!
Du mste vara mellan 150 och 190cm!
Citera
2019-06-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladerlappen
Drog igng en tinderkonto efter ngra rs paus och knde att jag borde komma tillbaka p marknaden igen.
Laddade upp ngra bilder jag tyckte var rtt fina och lade till en presentation som innehll lite kort fakta.

Responsen var inte sen att vnta mste jag sga.
Tusentals matchningar, tjejer som ppnade meddelanden att frga om jag ville knulla de dr bak och ver hundra dejter p bara ngra dagar...

eller inte.

Frsta dagen fick jag kanske 8 matchningar och de senaste dagarna har jag snittat p mellan 0-1.5 matchningar per dag.
Vadfan allts, vad gr jag fr fel?
Ser vl nd ngorlunda normsnygg ut och frra gngen p tinder var inte helt misslyckat.
Har kanske inte vrldens bsta bilder d jag inte har ngra umgnges bilder kanske.

Profiltext ser ut typ shr

Haha ja blir ltt krigt med nystartat konto.

Jag ska kanske inte ge omdmen om profiltexter men jag tycker den var helt ok.
Citera
2019-06-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Har ngon hr knullat en tjej frn Tinder utan kondom frut? Snackar frsta eller andra trffen. Som ni vet, eftersom att jag mest knullar mammor som r i 30-40 rs ldern, man hade ju trott att dom av ngon skulle fatta tanken bakom att anvnda kondom, men jag svr att typ majoriteten av dom r helt okej med att jag knullar utan kondom nr vi precis trffats, var till och med en som bara sa att jag behvde ha kondom om jag skulle rvknulla henne. Jag har alltid knt att brudar rent generellt brukar vara dom som liksom r lite mer skra ner det kommer till att man ska anvnda kondom osv, men tydligen inte.
ntligen en frga som passar mig.

Just detta med sex, sex med tjejer, och sex med en tjej frn Tinder, och sex utan kondom, r saker som minst sagt berr mig. Jag har haft enormt mycket sex med Tinder-tjejer utan kondom.

Visst, det mesta har skett ver telefon(hett, oskyddat tele6) eller via web-cam(hett och otroligt oskyddat cyber6), men nnstans i allt detta oskyddade sexuella virrvarr s knner jag att jag rkat ut fr detta fenomen som du beskriver.

Jag kan motvilligt erknna att jag smgillar tjejer som r sdr.
Citera
2019-06-11, 16:23
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a

Helkroppsbilder verkar uppskattat vad jag hrt om du har bra kropp.
Kr du en fiskebild utan fr mycket fisk p bilden r det nog bara ett plus.
Citera
2019-06-11, 20:57
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Se upp fr "fatfishers" p Tinder: https://www.youtube.com/watch?v=rZMp67o_HZc Allts verviktiga tjejer som vinklar och har sig.
Citera
2019-06-11, 21:35
Medlem
Hur gr ni nr bekanta dyker upp
Citera
2019-06-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Hur gr ni nr bekanta dyker upp

Vill jag ligga med henne s sveper jag hger. Annars vnster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in