Citat:
Jobbar 100t/v ocks. Har enormt krvande jobb som CEO. r ingen anstllning bara direkt. S mste antingen kanske g igenom dom endast 50 att vlja p nu men d nn som verkar vldigt DTF i profilen. Brukar stanna vid runt 200 tjejer innan jag raderar och har trttnat. Vet inte hur det r med er? Kan vara bra att veta om ens profil r populr eller behver ndras? Och inga FB 40cm kuk average nu. Lovar att nstan alla tycker dom r snyggare n dom r. Jag sger det bara fr jag hrt det tills jag trttnar frn s mnga tjejer. Att jag r jvligt snygg. Men ni kan inte se min lngd, bredaxlad ripped m.m. Gr en jvla skillnad. Ser nog ut som ett monster jmfrt med mnga av er. Eller det gr jag. Frga tjejer, lngd r mer n bara ett nummer. Vet inte om IRL charmen hjlper men ni har ju inte sett mig IRL p 194 och bredaxlad heller. S lite irreterande att hra normal bara frn grabbar. Tur att tjejerna tycker annorlunda tminstone. Och IRL tjejerna tycker verkligen annorlunda.
Annars drar jag bara ut i min mattsvarta R8:a o locka bimbos men skulle aldrig palla med sna. Fr farligt att visa min vning. Dom skulle aldrig dra nr dom sett den. Money is the cause of all evil. Juste den r ju crashad nd lol. Det var sant men har ju hyrbil men varfr skulle jag orka ka en timma fr att knulla NykpingsMalin. Imo var det en sexa. Vet inte hur ni bedmer.
Annars drar jag bara ut i min mattsvarta R8:a o locka bimbos men skulle aldrig palla med sna. Fr farligt att visa min vning. Dom skulle aldrig dra nr dom sett den. Money is the cause of all evil. Juste den r ju crashad nd lol. Det var sant men har ju hyrbil men varfr skulle jag orka ka en timma fr att knulla NykpingsMalin. Imo var det en sexa. Vet inte hur ni bedmer.
Citat:
Som andra redan spekulerat i s verkar du ha ngot sorts problem, antingen med droger eller ngon diagnos.N men kommer hit fr hjlp och vara nere som fan, rkade bara bli s. Egentligen skulle jag kpa en AMG S63. Dom kostar samma men inte lika flash fast var inte lika kul att ka... Som svensk s skms man ju ver det men har men nr jag sg mattsvart ocks var det enkelt, men r lite pinsamt att bli s upptckt. Jo jag blev krnkt fr att man sitter anonymt och snackar om mitt utseende. Ngot som aldrig var ngot jag ens ville ta upp. S sitter men dr fegt bakom skrmen utan att visa sig. Blev lite lack men man ska inte komma till FB nr man knner sig nere och vldigt deppig. Tjejerna IRL tycker jag r runt 7.5-8 s d gr jag mer p det ist. Var som sagt inget jag ens frgade efter ht, mitt utseende :S endast konversationerna. Men sklart pga anonymiteten hr. Vldigt ltt att kommentera andra d utan att behva visa sig eller sga det ens. Gillar folk som kan st fr vad dom sger men det funkar inte hr.
Oavsett br du lra dig att vara lite mera dmjuk och ta ett chill pill. Likt andra blev jag ocks stressad av att bara lsa dina konversationer. Att helt orelaterat brja flika in odiskutabelt skryt s som veckolner, bilar och kroppsmtt lr det ju vara f som gr igng p.
Om du nu nd har ngot ofrklarligt behov av att droppa dina tramsfakta s frsk gr det p ett snyggt stt. Antingen subtilt via nn bild p din kraschade mattsvarta bil, eller stll en frga som frhoppningsvis leder till en motfrga.
Men framfrallt chilla lite fr fan. Slpp lite p knarkandet w/e. Play it cool. De som r cool p riktigt vet om det och behver aldrig vara p. Och det vet tjejerna instinktivt.