2019-02-16, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallblodigPsykopat
Julafton, really? Jaja dr ser man. "acai" vet jag inte ens vad det r, ngon influens ifrn utlandet kanske?

En ganska gullig historia faktiskt. Jag var deppig ver att vara ensam p julafton och laddade ned Tinder fr att se om man kunde hitta ngot. Hon var en av de frsta som dk upp p skrmen och befann sig hemma hos sin mormor p julfest (hade hon inte varit dr just d s hade jag aldrig trffat henne). Hon ville bjuda in mig till festen men var sker p att familjen inte skulle acceptera en frmling p jul (sklart), s vi bjd ut varandra p en aa (http://gleamwellness.com/wp-content/...4/acaibowl.jpg) och sen dess s har vi varit ett par. Mycket brk och tjafs p senaste tiden av olika anledningar, frmst ekonomiska, men aldrig ngot riktigt allvarligt.
Knns bra att fortfarande vara nyfrlskade och knna fjrilarna i magen trots att det nu r 2 r sen vi lrde knna varandra
Citera
2019-02-16, 04:16
Medlem
Citat:
Ja det lter jttegulligt ven om lite okristligt, skulle nog ha ftt klotet i huvudet om jag gick ifrn nattvardsmssan.

Haha, hennes mor var mindre imponerad. Vi r dock vldigt nra idag som tur r Och hon var hemma igen lagom till julmiddagen som i regel hlls vid midnatt hr
Citera
2019-02-16, 04:24
Medlem
Citat:
N d skulle istllet grisen blivit nedstmd, han ska vara slaktad lagom till kvllsfikat, en tradition vi har.

r ingen beundrare av dejtingsidor, Tinder m vara ett undantag frn det riktigt extrema, det riktigt extrema bestr av alla sidor som inte r Tinder och dr samma mnniskor verkar sitta r ut och r in, dag efter dag.

Har aldrig gillat dejtingsidor och appar sjlv, men sen jag flyttade frn Sverige s r det annorlunda. Nu r jag dock tagen och nya typer av kvinnor som vi inte har i Sverige kanske lockar extra, men jag skulle nu aldrig kunna ha ett nytt frhllande med en svenska. Stelt, trkigt och med nsan i vdret istllet fr att leva livet och njuta lite. Men det kanske r jag som har trffat fel tjejer dr hemma
Citera
2019-02-16, 11:07
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
r ingen beundrare av dejtingsidor, Tinder m vara ett undantag frn det riktigt extrema, det riktigt extrema bestr av alla sidor som inte r Tinder och dr samma mnniskor verkar sitta r ut och r in, dag efter dag.
Detta r precis min bild av Tinder.
Citera
2019-02-18, 08:45
Medlem
Jag hat bytt namn och frskte byta mitt namn p Tinder. Det enda som verkar g r om man raderar sitt konto och det gjorde jag.

Jag raderade ven appen och laddade ner det vid senare tillflle. Nu begr appen min E-post som login. P grund av att jag har raderat mitt konto, s fr jag inga som helst E-mail. Jag kan inte heller logga in via telefonnummer eller Facebook, fr att jag fr bara meddelande om att ngot gtt fel och istllet ber mig knappa in mitt E-post.

Vad gr jag?

Appen verkar inte reagera att jag raderat mitt konto.

Vad gr jag nu?
Citera
2019-02-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Trffade min tjej via appen. Hon var d 21 och jag var 28. Matchade p julafton och trffades samma kvll fr en acai vid stranden. Vi har idag varit tillsammans i 2 r och letar fr tillfllet hus
Grattis! nnu ett levande bevis fr att Tinder inte r en "knullapp" som mnga grna vill pst, och att man kan hitta lngvariga p den appen.

Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Detta r precis min bild av Tinder.
Jf med tex Happypancake tycker jag mig se att klientelet p Tinder tminstone har en anmrkningsvrd omsttning. Visst vissa knner man igen varje gng man startar om, men de r relativt f. Kanske underlttar det att bo i en storstad, nr det kommer till genetisk mngfald p ntdejting-appar.

Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Jag hat bytt namn och frskte byta mitt namn p Tinder. Det enda som verkar g r om man raderar sitt konto och det gjorde jag.

Jag raderade ven appen och laddade ner det vid senare tillflle. Nu begr appen min E-post som login. P grund av att jag har raderat mitt konto, s fr jag inga som helst E-mail. Jag kan inte heller logga in via telefonnummer eller Facebook, fr att jag fr bara meddelande om att ngot gtt fel och istllet ber mig knappa in mitt E-post.

Vad gr jag?

Appen verkar inte reagera att jag raderat mitt konto.

Vad gr jag nu?
Prva ta bort appen igen. Och gr det grundligt (ta bort app-data, exakt vad det heter minns jag inte, det varierar beroende p plattform). Om du raderat kontot korrekt br du kunna logga in via nr / FB och f ett nytt konto.
Citera
2019-02-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Men Burken det r ju precis detta jag menar med mitt teletjatthanks to you. Har du frltit mig fr brllopstrtan?
Har sjlv inte anvnt mig av tele-prat s ofta. Fredrar att trffas direkt istllet. Men det finns tillfllen, ett sdant dk upp nyligen d jag snackade i tel innan, dock p hennes initiativ (tror hon kolla av att jag var legit, och knna sig mer bekvm i att trffa. Alla r ju inte veteraner som jag sjlv.) och bestmde lite mer detaljer. Sen i detta fallet blev det inte ngot mer av, dock. Men inget jag tror jag hade att gra med just telefonsamtalet.

Tror du blandar ihop mig med ngon annan, vet inte vad du menar med brllopstrtan
Citera
2019-02-18, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t

Prva ta bort appen igen. Och gr det grundligt (ta bort app-data, exakt vad det heter minns jag inte, det varierar beroende p plattform). Om du raderat kontot korrekt br du kunna logga in via nr / FB och f ett nytt konto.
Ta bort appen och dess data frn plattform?
Aldrig hrt talas om.

Jag har model A1995, tror jag att det r.

Det r nog den frsta iPad, skulle jag tro.
Citera
2019-02-18, 23:46
Medlem
Jag skickade en halvt skmtsam ros till en tjej jag skrivit lite med p dagen d ja, folk gick runt med rosor p stan och sg glada ut (jag drog slutsatsen att det var alla hjrtans dag). Var det konstigt?

Jag blev iaf s osker att jag tog bort hela appen. Har som tur r ingen annan n er hr p Flashback att frga. Hoppas man kan frga snt hr i denna trd (klarar inte av att underska saken ytterligare d jag enbart lr upptcka hur folk raggar hur som helst, trffar partners hit och dit och gr annat hrs och tvrs, vilket gr mig deprimerad).
Citera
2019-02-19, 00:37
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conatuz
Jag skickade en halvt skmtsam ros till en tjej jag skrivit lite med p dagen d ja, folk gick runt med rosor p stan och sg glada ut (jag drog slutsatsen att det var alla hjrtans dag). Var det konstigt?

Jag blev iaf s osker att jag tog bort hela appen. Har som tur r ingen annan n er hr p Flashback att frga. Hoppas man kan frga snt hr i denna trd (klarar inte av att underska saken ytterligare d jag enbart lr upptcka hur folk raggar hur som helst, trffar partners hit och dit och gr annat hrs och tvrs, vilket gr mig deprimerad).
konstigt och konstigt, du sger ju sjlv att du gjorde det med en glimt i gat. lmnade du en notis om att den kom ifrn dig och hon inte har nmnt det s tog hon det inte bra men uppskattar det nog oavsett.
Citera
2019-02-20, 19:37
Medlem
Jag la upp en bild p SD o blev bannad. Mitt telenummer e ju lnkat s de gr Ju inte o regga nytt konto.

Antar tinder e lite vnsterlutande d. Blir inge mer tinder fr mig iaf. Fuck you all negrer g o sug er baywatchkuk o f aids
Citera
2019-02-20, 21:41
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Jag la upp en bild p SD o blev bannad. Mitt telenummer e ju lnkat s de gr Ju inte o regga nytt konto.

Antar tinder e lite vnsterlutande d. Blir inge mer tinder fr mig iaf. Fuck you all negrer g o sug er baywatchkuk o f aids
Har du sett andra bilder p andra partier p tinder? Fick du ngot meddelande om varfr du blev bannad och vad stod det isf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in