Citat:
Ursprungligen postat av
KushDoktor
Trffade min tjej via appen. Hon var d 21 och jag var 28. Matchade p julafton och trffades samma kvll fr en acai vid stranden. Vi har idag varit tillsammans i 2 r och letar fr tillfllet hus
Grattis! nnu ett levande bevis fr att Tinder inte r en "knullapp" som mnga grna vill pst, och att man kan hitta lngvariga p den appen.
Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
Detta r precis min bild av Tinder.
Jf med tex Happypancake tycker jag mig se att klientelet p Tinder tminstone har en anmrkningsvrd omsttning. Visst vissa knner man igen varje gng man startar om, men de r relativt f. Kanske underlttar det att bo i en storstad, nr det kommer till genetisk mngfald p ntdejting-appar.
Citat:
Ursprungligen postat av
L.o.a
Jag hat bytt namn och frskte byta mitt namn p Tinder. Det enda som verkar g r om man raderar sitt konto och det gjorde jag.
Jag raderade ven appen och laddade ner det vid senare tillflle. Nu begr appen min E-post som login. P grund av att jag har raderat mitt konto, s fr jag inga som helst E-mail. Jag kan inte heller logga in via telefonnummer eller Facebook, fr att jag fr bara meddelande om att ngot gtt fel och istllet ber mig knappa in mitt E-post.
Vad gr jag?
Appen verkar inte reagera att jag raderat mitt konto.
Vad gr jag nu?
Prva ta bort appen igen. Och gr det grundligt (ta bort app-data, exakt vad det heter minns jag inte, det varierar beroende p plattform). Om du raderat kontot korrekt br du kunna logga in via nr / FB och f ett nytt konto.