2019-02-14, 02:10
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Det hr r det roliga; Jag skrev det dr inlgget nr jag precis matchat med n tjej. Hon hade inte unmatchat mig n. Tycker hon verkar lite smtrkig, stller inga frgor osv. Dagen efter unmatchar hon mig. Vet inte om det var fr att jag ocks slutade skriva, eller om hon tappa intresset, eller om ett bttre alternativ dk upp.

De swipar allts hger p en, nr de aldrig hade ngot intresse till att brja med. De helt sinnessjukt hur vissa tjejer fungerar. "Jag r extremt fordig och anti-konversation. Killen slutar skriva och jag unmatchar honom".

Det r ju det att du tror du r en intressantare person n du r.
Citera
2019-02-14, 09:31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Det hr r det roliga; Jag skrev det dr inlgget nr jag precis matchat med n tjej. Hon hade inte unmatchat mig n. Tycker hon verkar lite smtrkig, stller inga frgor osv. Dagen efter unmatchar hon mig. Vet inte om det var fr att jag ocks slutade skriva, eller om hon tappa intresset, eller om ett bttre alternativ dk upp.

De swipar allts hger p en, nr de aldrig hade ngot intresse till att brja med. De helt sinnessjukt hur vissa tjejer fungerar. "Jag r extremt fordig och anti-konversation. Killen slutar skriva och jag unmatchar honom".

Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Det r ju det att du tror du r en intressantare person n du r.
Till skillnad frn gemene Tindertjej med Netflix, rdvin och chill?
Citera
2019-02-14, 10:13
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Till skillnad frn gemene Tindertjej med Netflix, rdvin och chill?

Allts vi lever ju i en tid d folk blivit vldigt narcisstiska. Srskilt tjejer. Frr kunde de uppskatta att bli uppvaktade med en bukett rosor p farstutrappen. Men den sortens romantik r i stort sett dd.
Citera
2019-02-15, 21:51
Medlem
Emolls avatar
r det bara jag eller r det till 90% en ensamstende mamma man fr bra kontakt med p Tinder? Resten r bara ytliga o skriver 2-3 meningar sen har de hittat ngon annan ytligare de vnder sig till.

rligt talat, jag matchar med s otroligt mnga ensamstende morsor som verkar hur trevliga o mysiga som helst. Det r bara ljligt att de visar den sidan frst d.
Citera
2019-02-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
r det bara jag eller r det till 90% en ensamstende mamma man fr bra kontakt med p Tinder? Resten r bara ytliga o skriver 2-3 meningar sen har de hittat ngon annan ytligare de vnder sig till.

rligt talat, jag matchar med s otroligt mnga ensamstende morsor som verkar hur trevliga o mysiga som helst. Det r bara ljligt att de visar den sidan frst d.

Haha jag har fan sagt hela tiden om du till och med kollar igenom mina posts. Singelmorsor is the way to go.
Citera
2019-02-15, 22:09
Medlem
Citat:

Vilka anstrnger sig mest bland singlar (oavsett kn) ? Dem som har orsaker till att vara dmjukare eller dem det kvittar fr?
Citera
2019-02-15, 22:18
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Vilka anstrnger sig mest bland singlar (oavsett kn) ? Dem som har orsaker till att vara dmjukare eller dem det kvittar fr?

De flesta mn samt singelmammor, uppenbarligen?
Citera
2019-02-15, 22:20
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Haha jag har fan sagt hela tiden om du till och med kollar igenom mina posts. Singelmorsor is the way to go.

Problemet r bara att det knns falskt p ngot sett. Ngon form av desperation. Inte att de sker eftersom du r den du r.

Sen fr man 2 eller 3 trots att man var njd och prjsade fr 1
Citera
2019-02-15, 23:21
Medlem
Citat:
De flesta mn samt singelmammor, uppenbarligen?
Mn?
Citera
2019-02-15, 23:33
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Mn?

Du menar att det inte skulle vara mn som anstrnger sig fr att f kvinnor p Tinder?
Ha-ha
Citera
2019-02-15, 23:52
Medlem
Citat:
Du menar att det inte skulle vara mn som anstrnger sig fr att f kvinnor p Tinder?
Ha-ha
Jag vet inte, anvnder inte Tinder
Citera
2019-02-16, 03:48
Medlem
Trffade min tjej via appen. Hon var d 21 och jag var 28. Matchade p julafton och trffades samma kvll fr en acai vid stranden. Vi har idag varit tillsammans i 2 r och letar fr tillfllet hus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in