2017-05-06, 20:54
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Fr att de blir uttrkade. Det gller att hitta rtt knep fr rtt tjej.

Rtt knep my ass, vad frvntar sig tjejerna egentligen? Att man ska skriva vrsta poetiska/roliga meddelandet konstant medans dem sjlva inte bidrar med nt verhuvudtaget. De beter sig som bortskmmda entitled bitches.

Citera
2017-05-06, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Rtt knep my ass, vad frvntar sig tjejerna egentligen? Att man ska skriva vrsta poetiska/roliga meddelandet konstant medans dem sjlva inte bidrar med nt verhuvudtaget. De beter sig som bortskmmda entitled bitches.

De kommer att bidra om du fr igng dem. Betnk att du r inte den enda som chattas med. Konsten r att frska lsa av personlighetstypen utifrn bilderna och anspela p det. Du mste tnka utanfr boxen. Hr gller det att ta fr sig. Formaliteten kan du lmna vid drren, hr r det frst till kvarn som fngar intresset.
Senast redigerad av Acerbic 2017-05-06 kl. 21:49.
Citera
2017-05-07, 02:25
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Ja?

Vnta nu... r du en sn hr som tror att det jag skriver hr r samma sak som det som str i min profil?

Nej, men det kanske lyser igenom nr man vl trffar dig.
Citera
2017-05-07, 08:33
Medlem
Fan jag str mig ganska mycket p en sak. Detta har hnt ca 3ggr. Varje brud har ocks varit d jag tnkt att detta kanske kan vara vrt ngot. Annars bryr jag mig inte ett skit om de p tinder, man trffas lite, ligger & thats it. Det jag vill komma fram till:

Varfr sger brudar att de har tagit bort tinder och s har de kvar det?

Den senaste bruden som jag trffade fr ngon dag sedan sa det. I vanliga fall bryr jag mig inte, men sen nsta dag nr jag swipar fr man upp henne igen. D ska nmnas att vi matchade fr flera mnader sen. Jag tog bort henne. Sen sgs vi ute o fortsatte drifrn. Ocks som ska nmnas r att jag swipar dagligen jvligt mkt s jag rensar hela tiden s inga matchningar blir kvar om det inte kmr ngra brudar utifrn dr jag bor. Dessutom har hon ndrat uppsttning bilder.

Som sagt, jag bryr mig inte. Men nu har vi setts 3ggr och hon pstr sig vara "lojal". Men fyfan vad detta stinker.

Jag hade tnkt konfrontera genom att lta en vn swipa s tar jag bara en snap och skriver "haha 😉". Eller typ "testar jaktlyckan?"

Vad sger ni? Varfr sger de s? Hur tycker ni jag ska konfrontera detta. Hon kommer ver till mig ikvll igen. Men jag knner fr att ta en snap frn polarens mobil med ngon kommentar, kanske blir stelt d dock om hon skulle komma ver
Citera
2017-05-07, 08:48
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Nej, men det kanske lyser igenom nr man vl trffar dig.
Hur d? Gr han med en neonskylt dr det str vad han uttrycker p internet?
Citera
2017-05-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Fan jag str mig ganska mycket p en sak. Detta har hnt ca 3ggr. Varje brud har ocks varit d jag tnkt att detta kanske kan vara vrt ngot. Annars bryr jag mig inte ett skit om de p tinder, man trffas lite, ligger & thats it. Det jag vill komma fram till:

Varfr sger brudar att de har tagit bort tinder och s har de kvar det?

Den senaste bruden som jag trffade fr ngon dag sedan sa det. I vanliga fall bryr jag mig inte, men sen nsta dag nr jag swipar fr man upp henne igen. D ska nmnas att vi matchade fr flera mnader sen. Jag tog bort henne. Sen sgs vi ute o fortsatte drifrn. Ocks som ska nmnas r att jag swipar dagligen jvligt mkt s jag rensar hela tiden s inga matchningar blir kvar om det inte kmr ngra brudar utifrn dr jag bor. Dessutom har hon ndrat uppsttning bilder.

Som sagt, jag bryr mig inte. Men nu har vi setts 3ggr och hon pstr sig vara "lojal". Men fyfan vad detta stinker.

Jag hade tnkt konfrontera genom att lta en vn swipa s tar jag bara en snap och skriver "haha 😉". Eller typ "testar jaktlyckan?"

Vad sger ni? Varfr sger de s? Hur tycker ni jag ska konfrontera detta. Hon kommer ver till mig ikvll igen. Men jag knner fr att ta en snap frn polarens mobil med ngon kommentar, kanske blir stelt d dock om hon skulle komma ver

Hon kanske har tagit bort appen frn sin telefon men inte sjlva kontot?
D har man ju fortfarande matchningarna kvar.

Har f.. sagt till ngra av mina Tinder-knull att vill de kunna se mig igen s br de ta bort sitt konto frn appen (samtidigt som jag fr behlla mitt). Enbart en har inte gjort det, fast hon bodde i och fr sig 90mil bort och sa att hon hade gjort det ifall vi bodde nra varandra.
Och en annan tog bort sitt men sen dk hon upp i fldet tv veckor senare iaf, men jag knde nd inte riktigt fr att gra henne en 2:a gng s frlorade ingen smn p det.
Men these hoes ain't loyal.

Annars tror jag det dr r en ganska "alfa"-grej att gra eller whatnot liksom. Det visar p att man har alternativ ifall man bara lugnt konstaterar att antingen tar hon bort sitt konto drifrn eller s stannar det faktiskt bara vid ett engngsknull. Och de flesta kvinnor tycks hellre vilja ta chansen att frska snrja en sn kille n att ha kvar appen med massa mhn. Tror det svraste fr (dagens) kvinnor med att ta bort appen snarare ligger i att inte lngre vara tv knapptryck ifrn en bekrftelse-boost.
Citera
2017-05-07, 12:59
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Hur d? Gr han med en neonskylt dr det str vad han uttrycker p internet?

Om man r en misogyn idiot s brukar det oftast mrkas efter ett tag, ven fast man inte explicit uttrycker sina sikter. Det r ungefr samma sak som med bittra mnniskor; de kan frska dlja det bst de vill men oftast mrks det nd.
Citera
2017-05-07, 13:44
Medlem
Citat:
Om man r en misogyn idiot s brukar det oftast mrkas efter ett tag, ven fast man inte explicit uttrycker sina sikter. Det r ungefr samma sak som med bittra mnniskor; de kan frska dlja det bst de vill men oftast mrks det nd.

Hur lngt tag talar vi om d?

sch. En Tinder-dejt varar ju regel bara ngon timme och p den tiden klarar nog de flesta av oss misogyna mn av att inte sga ngonting alltfr bryskt som skulle kunna haverera och frstra allting p dejten.

Med en del alkohol blir det ju dessutom lttare att lgga sig p samma halvt hjrndda och ytliga niv som kvinnor befinner sig p, s att man kan st ut med kvinnliga umgnget nda fram till sex.

Jag tror att du r ute och cyklar nu.
Citera
2017-05-07, 14:33
Bannlyst
Bara jag som inte orkar skriva till tjejer lngre, pga. det slutar alltid p samma stt?
Sitter bara och swipar..
Citera
2017-05-07, 14:54
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
Hur lngt tag talar vi om d?

sch. En Tinder-dejt varar ju regel bara ngon timme och p den tiden klarar nog de flesta av oss misogyna mn av att inte sga ngonting alltfr bryskt som skulle kunna haverera och frstra allting p dejten.

Med en del alkohol blir det ju dessutom lttare att lgga sig p samma halvt hjrndda och ytliga niv som kvinnor befinner sig p, s att man kan st ut med kvinnliga umgnget nda fram till sex.

Jag tror att du r ute och cyklar nu.

Det brukar g rtt fort att se igenom puckon.

Sen frstr jag inte varfr man vill ligga med mnniskor som man ser ner p. Om jag gjorde det skulle jag rtt snart brja frakta mig sjlv.
Citera
2017-05-07, 15:31
Medlem
Citat:
Det brukar g rtt fort att se igenom puckon.

Sen frstr jag inte varfr man vill ligga med mnniskor som man ser ner p. Om jag gjorde det skulle jag rtt snart brja frakta mig sjlv.

Nja. Du talar nu endast utifrn hur du vill att verkligheten ska se ut med alla sdana hr absoluta pstenden "kvinnor ser igenom misogyna puckon!" och s vidare. Ungefr som att kvinnor inte blev knullade frmst av killar som just br p en sund dos av misogyni. Men tvrtom, s r det ju just sdana mn, som inte stter kvinnor p en piedestal, som belnas av dem fr det.

Man fr vara lite mer nyanserad tycker jag. Visst r det mycket trttsamt gnll i trdar om dagens svenska kvinnor, men s finns det samtidigt en pong i att en strre del av kvinnorna tyvrr har blivit alldeles fr indoktrinerade med feminist-bullshit och PK-trams. Det har tyvrr gjort att mnga kvinnor inte har mycket liv utver sociala medier, har blivit lsaktiga ludren och har en alldeles frskrcklig attityd, och de kan dessutom komma undan med det hela tiden.

Kort sagt, man kan helt enkelt inte avfrda all kritik mot dagens kvinnor som misogyni. Sen hller jag med om att det nd r fr mycket gnll kring det. Det r varken srskilt produktivt eller manligt att whina hela tiden.
Citera
2017-05-07, 15:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misogyn
Nja. Du talar nu endast utifrn hur du vill att verkligheten ska se ut med alla sdana hr absoluta pstenden "kvinnor ser igenom misogyna puckon!" och s vidare. Ungefr som att kvinnor inte blev knullade frmst av killar som just br p en sund dos av misogyni. Men tvrtom, s r det ju just sdana mn, som inte stter kvinnor p en piedestal, som belnas av dem fr det.

Man fr vara lite mer nyanserad tycker jag. Visst r det mycket trttsamt gnll i trdar om dagens svenska kvinnor, men s finns det samtidigt en pong i att en strre del av kvinnorna tyvrr har blivit alldeles fr indoktrinerade med feminist-bullshit och PK-trams. Det har tyvrr gjort att mnga kvinnor inte har mycket liv utver sociala medier, har blivit lsaktiga ludren och har en alldeles frskrcklig attityd, och de kan dessutom komma undan med det hela tiden.

Kort sagt, man kan helt enkelt inte avfrda all kritik mot dagens kvinnor som misogyni. Sen hller jag med om att det nd r fr mycket gnll kring det. Det r varken srskilt produktivt eller manligt att whina hela tiden.

Ja, visst r det trkigt att kvinnor ligger med de killar som de sjlva vill ligga med och att det inte lngre r mnnen som enhlligt fr bestmma.

Jag r allts ironisk.
PK och feminism r bland det bsta vi har i samhllet.
Dremot r det inte sunt att stta kvinnor p piedestal, det hller jag med om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in