Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Barlow
Jag hller verkligen med om att mnga tjejer kan vara otroligt dryga p Tinder och Badoo, och mnga har kravlistor p sin presentation som man bara mste skratta t d knappt en riktigt tiopongare skulle lyckas finna ngon som uppfyller alla dessa krav.
Dock s mste jag sga att jag brjar frst tjejerna ocks. Nr jag studerade s hade vi "klassfester" ganska ofta och mnga i klassen var tjejer. Under frfesterna ngon gng efter klockan 20.00 nr mnga andra killar troligtvis ocks satt och frfestade och hade ftt i sig lite alkohol vilket gett dem lite mod s blev majoriteten av tjejerna bombade med meddelanden av typen "Tjenare gullet, sugen p en ktur i kvll?" Fr man 10 - 20 sdana p en kvll s r det klart att mindre energi finns kvar fr att fra en diskussion med "vettiga" killar. Mnga "bra" meddelanden frsvinner nog ocks ltt i hgen med skit.
Men det r ju ingen urskt?
Om de fr en massa sliskiga meddelanden s kan de bara radera sitt konto. En enkel knapptryckning.
Eller s kan de bara ta bort matchningen. Men sen r de flesta svenskor raketforskare s de har vl frmodligen redan kommit p denna banbrytande iden.
Sen tycker jag inte att det r direkt fel att kvinnor har mnga krav. Men d mste dessa damer vara "tiopongare" och ha en intressant personlighet.
Problemet r ju att kvinnans enda eller tminstone frmsta vrde sitter i utseendet. De mste frska f tag i de bsta mn de kan hitta. Och d krvs det att de har krav. Men de kan bara ha krav om de r "tiopongare", fr nr 30-rsldern nrmar sig s gr de ner sig utseendemssigt och d rasar de i vrde.
//Siegestor