Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Det kommer ju att komma en dag då Balfourdeklarationen kommer att bita israelerna där bak. Rothschilds ansträngningar för över 100 år sen kommer att gå till historien som den största björntjänsten som någonsin utförts. När den dagen kommer och när vågen tippar över är svårt att sia om i och med att araberna är så splittrade som de är. Varken Nasser, Mubarak, Khaddafi eller Hussein lyckades ena alla i en gemensam ansträngning. Men någon kommer att lyckas en dag. Det är bara en tidsfråga. Garanterat innan 2048.
Det enda Trump gjort är att påskynda detta. Det är dock värre att Trump, som kristen, inte verkar bry sig om betydelsen av Jerusalem för kristna.
Han ägs ju av självaste Rothschild & co sedan 90-talet. De har han där de vill ha han. Länk finns i min signatur om du är intresserad
"Den riktiga sagan bakom Trump"
Lite mer on topic;
Det här är början av en riktig skitstorm tror jag. Däremot så tror jag inte att allt kommer gå precis som Israel planerat, vilket kommer glra processen ännu längre och ännu blodigare. Sen, en vacker dag, så kommer alla vi goyim vakna.