Jag tror inte han kommer mördad i fängelset, men jag har en konspirarionsteori jag vill få ner nånstans, så får vi se om det stämmer.
Man vill trigga upplopp runt om i UK nu för vid våldsamheter kommer mängder med ”anti-terror” lagar att aktiveras. Det är helt enkelt nästa steg för UK och den social engeerering man håller på med.
De kommer finnas provokatörer på gatorna i England även denna sommar, och i värsta fall får kanske ”Tommie” pensionera sig och flytta till ockuperade Palestina för att skapa bilden om att han hade mördats (för att få den del av våld av man vill ha för att trigga en reaktion med lösning: Police State UK)
Medverkande gör the Usuall Suspects, Stefan Molenyeux, Laura Southern, Infowars, Alt-Right judarna osv och (inte minst) en arg del av Storbritannien som tror att ”Tommie” arresterats för att man ”inte får rapportera om muslimska groominggäng”
Perfekta, om än jävligt ondskefulla planer och förutsättningar för Great Britain 🇬🇧 alltså.. blir en intressant sommar.
Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Alright, kul att du poppade in i tråden, vart tror du han är då?
Stephen Yaxley-Lenon är en ökänd sionistisk provokatör i England. Dock är han mer populär än de flesta andra i den kontrollerade oppostionen.
Länkad Johnnys Gats video här med:
https://youtu.be/jys7jbVccrU