Citat:
Ursprungligen postat av
Kallfusion
Är det något som stör dig på något sätt? Att en människa hatar något? Det är en fullt naturlig grundläggande mänsklig känsla bland alla andra grundläggande känslor, så varför använder du det som någon form av argument som på något vis skulle läggas till din fördel i debatten?
Och nån påstår att jag kommer med kommentarer som inte tillför något eller sakliga argument?
Det funkar tydligen åt ett håll men inte åt andra hållet.
De flesta i denna tråd om jäh tar upp vad enstaka människor skriver. Anklagar gruppen för att vara skyldig till det mesta numera. Ingen från gruppen får tydligen inte ha några som helst åsikter politiskt.
Sen är det väldigt tradigt att läsa hela tiden att gruppen skulle vara extremvänster hela jävla tiden.
Gruppen har också blivit svärmattackerad av högerfolk som har massanmält men gruppen är fortfarande kvar.
Personligenså hatar jag inte högern. Däremot tar de till hot å hat så fort det ska diskuteras
De flesta har anonyma konton på Fb. Guess what? Det är inte ens tillåtet på FB.
Ja, det är många på vänstersidan också som har det. Jag vet det.
Vänstermuppar skriver oftast inte sånt hat som högern gör.
Jäh är just för att fler människor ska våga skriva på sociala medier, vilket också det har blivit.
Hot funkar inte längre.
Men ni får fortsätta lägga upp vad enskilda människor skriver. Har ni nått att göra iallafall.