2018-08-14, 13:59
Medlem
Det kritiseras mycket om att det var en av hans ex som hade med det att göra. Tilda. Hon har tydligen velat sätta dit honom när hon blev tillsammans med Omar ett x antal gånger. Lilla lödder. Någon som vet mer om henne och Omar angående detta
Citera
2018-08-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getthestrap
Det kritiseras mycket om att det var en av hans ex som hade med det att göra. Tilda. Hon har tydligen velat sätta dit honom när hon blev tillsammans med Omar ett x antal gånger. Lilla lödder. Någon som vet mer om henne och Omar angående detta

Ditt lilla jävla svin, ta reda på fakta innan du öppnar käften! Hur fan vet du att det är Tilda? Tjejen är snart 2 barns mamma! Tror du hon har tid o sitta o gola en liten skit unge? Lämna folk ifred, dom har flyttat från Malmö o har inget med detra o göra.

Ahmetto satte dit sig själv gick runt o spela djurigt höger o vänster lavettade folk som om han ägde dom, klart han ska bli klippt.

Tjejen som har snackat är en liten skit unge hon med, kolla noga på ahmettos fb så ser du vem tjejen är. Knappt 20 år o dessutom dök de upp 3-4 tjejer på hans begravning o alla var hans ”flickvän” Hahaha jävla luffare
Citera
2018-08-14, 17:00
Medlem
Nej nu får vi ta det lugnt. Tilda och Omar har planerat till allt detta och hela Malmö vet om det. Precis som hennes man försökt sätta dit en massa. Tycker synd att hon ska få ett barn till då dom är absolut inget till att vara föräldrar. Det går runt hos hela den stammen. Tilda en knarkslyna med så äckligt bakgrund som älskar att snacka skit och ställa till problem om hon inte får sitt gram. Hängt i sunrise hela sitt liv och sålt sig hit och dit. Hon älskar att ringa dessa samtal ”kom träffa mig här kom träffa mig där, rakt in till deras fälla. Inget har ändrats bara för dom rymt från Malmö. Hennes egna såklallade vänner har sagt att hon och Omar är inblandade. Så småningom får vi namn. hon golar allt och alla och även gola hon var ahmeto var den dagen. Låt oss inte glömma om undersköterskan. Denna familjen kräver mer än att rena sitt namn. Och vet även mer om bara det som hörs och skrivs. Invandrar jävlar!
Citera
2018-08-14, 17:04
Medlem
Säg oss då vem det är om inte det är tilda och Omar! För tyvärr så finns det ingen chans till att hans andra ex kan vara kapabla till detta
Citera
2018-08-14, 17:23
Medlem
Citat:
Nej nu får vi ta det lugnt. Tilda och Omar har planerat till allt detta och hela Malmö vet om det. Precis som hennes man försökt sätta dit en massa. Tycker synd att hon ska få ett barn till då dom är absolut inget till att vara föräldrar. Det går runt hos hela den stammen. Tilda en knarkslyna med så äckligt bakgrund som älskar att snacka skit och ställa till problem om hon inte får sitt gram. Hängt i sunrise hela sitt liv och sålt sig hit och dit. Hon älskar att ringa dessa samtal ”kom träffa mig här kom träffa mig där, rakt in till deras fälla. Inget har ändrats bara för dom rymt från Malmö. Hennes egna såklallade vänner har sagt att hon och Omar är inblandade. Så småningom får vi namn. hon golar allt och alla och även gola hon var ahmeto var den dagen. Låt oss inte glömma om undersköterskan. Denna familjen kräver mer än att rena sitt namn. Och vet även mer om bara det som hörs och skrivs. Invandrar jävlar!

Det jag menade är att Ahmeto är död, Tilda har barn o är gift med Omar el. Onödigt att outa folk som har gått vidare. Ahmeto träffade tjejer som älskade att han var kriminell o de va inte en eller två tjejer kan jag säga. Och ja du har rätt, tjejer är dom mest äckligaste o ha o göra med när de gäller sånt, två tre förhör sen BAM dom har sagt allt till polisen.

Sen vad Tilda har gjort innan skiter jag i det är upp till henne hur hon valde o leva sitt liv. Jag förstår att du blir arg men å andra sidan så ahmeto valde o träffa en sån brud förstår vad jag menar? O se men undersköterskan, ja det säger ganska så mycket...
Citera
2018-08-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downers89
Ditt lilla jävla svin, ta reda på fakta innan du öppnar käften! Hur fan vet du att det är Tilda? Tjejen är snart 2 barns mamma! Tror du hon har tid o sitta o gola en liten skit unge? Lämna folk ifred, dom har flyttat från Malmö o har inget med detra o göra.

Ahmetto satte dit sig själv gick runt o spela djurigt höger o vänster lavettade folk som om han ägde dom, klart han ska bli klippt.

Tjejen som har snackat är en liten skit unge hon med, kolla noga på ahmettos fb så ser du vem tjejen är. Knappt 20 år o dessutom dök de upp 3-4 tjejer på hans begravning o alla var hans ”flickvän” Hahaha jävla luffare

Hahahhahahahahhaahhahahahahahahahahhahahahahahahah ahahahahahahahahahahhahaha vet inte när jag ska sluta skratta åt din kommentar? Två barns mamma i sunrise
Om hon har tid? Hon har mer tid än någon annan.
Citera
2018-08-14, 17:40
Medlem
Och det jag menade att en gång då innan ahmetos död. Jag snackar om dåtid inte nutid din tröga sak. Fattar ju helt och hållet att efter hans död har dom gått vidare. Efter morden dom ställde. Sen mitt andra poäng är ju självklart att skriva om de, MINI TALK OF SO MUCH SCANDAL. Vilket jag vet säkert att din albanska man har en aning om om han nu känner tilda och Omar som du beskriver att du har ett särkliskt närförhållande till. Och dom brudarna du snackar om har inget relaterat till de tilda och Omar har. Varför ska dom vela sätta dit ahmeto för? Omar dog av tanken över att tilda fortfarande ringde honom och ville få tillbaka han i smyg. Så ordnade han en försäljning på krita till han så ahmeto låg på skuld till Omar. Så Omar ska ha en anledning till att sudda han. Ordnade detta med Tildas medvetande. Jag är inte korkad. Detta är vad jag har hört ifrån en av hennes närmsta. Sjukt ellerhur. Jag ska fucka dom på allt jag vet fucking horor.. sån avundsjuk horfamilj. Dom ruttnar när andra har de bättre än dom. Sitter o gömmer sig i Libanon säkert låt dom komma tillbaka till Malmö så ska vi se va som väntar dom. Karma is a symbol of circulation. And we all are waiting. Har du annat att säga D89? Och förresten vem Dan snackar du om? En av hans ex? Dom va fyra och sånt shit? Lite mer förklaring du är snart 30 år lite bättre förklarning kan du -.-
Citera
2018-08-14, 18:15
Medlem
Citat:
Ja eller hur en bra 2 barnsmamam. hon satt i möllan klockan 2 på natten med en cigg höggravid äl en bra 2 barnsmamma. Wtf skojar du eller

Helt ärligt så visste jag inte allt detta du skrev, jag är varken vän med Tilda eller Omar el, säger bara vad hennes vänner har berättat. Sen om de e sanning det vet vad man inte. Men nu när du la fram de så, så undrar jag inte om hennes vänner kanske säger så för o skydda henne? Genom o skylla på hans andra tjejer.

Vet en tjej som blev slagen utanför ngn klubb för hon hade skrivit till ahmeto, Tilda hade hoppat på henne med hennes vänner. Så ja, du har ju rätt med allt du säger. Är inte så involverad i hennes förra liv innan Omar vet bara att dom ska få ett till barn o dom inte bor kvar här längre. Så all cred till dig, ber om ursäkt för jag kallade dig för svin..

O de med Omar, att han fick ahmeto o krita i samförstånd med Tilda, Fyfan säger jag bara.
Citera
2018-08-14, 18:24
Medlem
Citat:
Och det jag menade att en gång då innan ahmetos död. Jag snackar om dåtid inte nutid din tröga sak. Fattar ju helt och hållet att efter hans död har dom gått vidare. Efter morden dom ställde. Sen mitt andra poäng är ju självklart att skriva om de, MINI TALK OF SO MUCH SCANDAL. Vilket jag vet säkert att din albanska man har en aning om om han nu känner tilda och Omar som du beskriver att du har ett särkliskt närförhållande till. Och dom brudarna du snackar om har inget relaterat till de tilda och Omar har. Varför ska dom vela sätta dit ahmeto för? Omar dog av tanken över att tilda fortfarande ringde honom och ville få tillbaka han i smyg. Så ordnade han en försäljning på krita till han så ahmeto låg på skuld till Omar. Så Omar ska ha en anledning till att sudda han. Ordnade detta med Tildas medvetande. Jag är inte korkad. Detta är vad jag har hört ifrån en av hennes närmsta. Sjukt ellerhur. Jag ska fucka dom på allt jag vet fucking horor.. sån avundsjuk horfamilj. Dom ruttnar när andra har de bättre än dom. Sitter o gömmer sig i Libanon säkert låt dom komma tillbaka till Malmö så ska vi se va som väntar dom. Karma is a symbol of circulation. And we all are waiting. Har du annat att säga D89? Och förresten vem Dan snackar du om? En av hans ex? Dom va fyra och sånt shit? Lite mer förklaring du är snart 30 år lite bättre förklarning kan du -.-

Så drivh*ll agerade springpojke åt Om*r om det var han som sköt??
Samt borde inte familjen Elz*in ha tillräckligt med kapacitet för att hämnas ?

Det sjuka är hur alla egentligen är i samma umgänge, vänners vänner osv.

Och andra sidan så har Om*r utsatts för 2,3 attacker, kan de va hämnd för detta eller kriget mot Kroksbäck och R*mi?
Citera
2018-08-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litensmurfkotte
Enligt uppgift så går ditt långskott rakt upp i krysset
Malmös största luffarfamilj förnekar sig inte

Känns som dem är underskattade när de gäller skjutningar, legat bakom en hel del utan att ha blivit klippta.

Dem måste ha nån "stor" bakom sig.
Citera
2018-08-14, 18:32
Medlem
Ja så nu är de min tur och säga till dig jävla svin ta reda på fakta innan du fucking säger något. Tack nu har jag fått mitt sagt till dig. Och om du vet att hon hoppat på andra brudar och ändå så ”skyddar” du henne. Heter get the strap för en anledning.. och de är för att fucka henne precis som hon och henens man gjort mot sååå många andra. Du kanske inte har en hälften aning om vad dom är för något men jag måste säga till dig dom är dom mest äckligaste råttorna små golarna allt äckligt du kan tänka dig.. och ni andra som håller med säg de ni har för folk har hållit så mycket tyst i onödan när dom borde egentligen smutskastas som dom gjort mot denna unga killen och många andra..
Citera
2018-08-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Så drivh*ll agerade springpojke åt Om*r om det var han som sköt??
Samt borde inte familjen Elz*in ha tillräckligt med kapacitet för att hämnas ?

Det sjuka är hur alla egentligen är i samma umgänge, vänners vänner osv.

Och andra sidan så har Om*r utsatts för 2,3 attacker, kan de va hämnd för detta eller kriget mot Kroksbäck och R*mi?

Omar o Rami hatar på varandra riktigt mycket. Allt är pga att Omar leker så mäktig och alltid vill sno andras kontakter. Han ställde till allt detta eftersom han själv vill sudda alla sina ”vänner” så han själv kan få sin maktplats. Han satte dit Rami ganska många gånger så inga konstigheter med att Rami vill hämnas Mot honom. Så många gånger han snackar skit om Rami så att även tilda gick runt och snacka om honom och Emelie och deras stackars barn. De är antigen äta eller bli ätad. Och Omar har mördat så många så hans vatten börja spilla oändligt överallt. Omar har tillochmed tjuvar pengar från sina egna. Sina egna som jobbat åt honom tänk er. Och tilda gav plantsen var ahmeto va. Vet ifan hur men inga konstigheter med såna lödder som henne. Black cobra hoe. Ville sniffa allt salah hade så dom slängde ut henne från klubben som en liten hora. Leker el chapos fru. Mer som två narkomaner som kan knappt hålla sina liv bra. 2 barn snart och ändå inte lärt sig. Han dog nästan och ändå så vill han och hans syster snacka skit om döda folk och öppna sexbutik och gola om massa namn till folk och mörda andra. Ja härligt långt kommer man. Vila i frid ahmeto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in