Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getthestrap
Hade inte hänt om inte han hade träffat tilda som va mycket äldre än honom. Och lärde honom först rökandet sen shlajfandet. Fuck is you talking bout? Förklara? Vem e hon du menar som är mer djupare i kriminella krets än tilda? Get the fucking strap 🤨

Va snackar du om? Har du sett hans storebror ???? Tilda må göra mycket skjt och va äcklig men hans bror gjorde han till den personen han va
Citera
2018-08-14, 22:51
Medlem
Citat:
Hade inte hänt om inte han hade träffat tilda som va mycket äldre än honom. Och lärde honom först rökandet sen shlajfandet. Fuck is you talking bout? Förklara? Vem e hon du menar som är mer djupare i kriminella krets än tilda? Get the fucking strap 🤨

Jo exakt den bitchen menar jag, allt du skrev kunde jag inte säga bättre,var har du varit, har sagt o känt så hela tiden, hade hon inte kommit in i hans hade han levt idag
Citera
2018-08-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malm0malm0
Va snackar du om? Har du sett hans storebror ???? Tilda må göra mycket skjt och va äcklig men hans bror gjorde han till den personen han va

fuck menar du att hans egna bror satte dit honom? Hans bror har inget med det jag skriver om att göra. Jag snackar om tilda och hennes man, ett syfte.. är medveten om hans bror men hade han inget sånt hade hon aldrig kommit nära han. De för hon visste att hos han hon kan få tag på vilket knark hon vill tack vare hans bror. Och honom. Och där drog hon med han medan hon endast tänkte på sig själv. Seriöst hon va med Omar och ändå hon ringde han 24/7 snacka om desperat psykopat liksom gå vidare
Citera
2018-08-14, 22:56
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:

Helt rätt. Tilda var den som spenderade tid med gaturåttorna och lärde sig det smutsiga gatulivet med de som fick knulla henne för shlajf. Det hon fick se av de äldre grabbarna som gjorde pengar förde hon vidare till Ahmeto på den tiden. Som det skrivits tidigare i tråden så var hon den som bär skulden för att ha lett honom först till det äckliga livet, den sidan av livet som de flesta inte vet om. Avtändningar, benzo, stjäla av anhöriga, opiater, kokain, ja, listan är lång. Därefter var det hon som hjälpte till för att få honom klippt. Det fick hon liten *snyft* belöning för som kunde hålla henne från avtändning två veckor fram.
Citera
2018-08-14, 22:58
Medlem
Citat:
fuck menar du att hans egna bror satte dit honom? Hans bror har inget med det jag skriver om att göra. Jag snackar om tilda och hennes man, ett syfte.. är medveten om hans bror men hade han inget sånt hade hon aldrig kommit nära han. De för hon visste att hos han hon kan få tag på vilket knark hon vill tack vare hans bror. Och honom. Och där drog hon med han medan hon endast tänkte på sig själv. Seriöst hon va med Omar och ändå hon ringde han 24/7 snacka om desperat psykopat liksom gå vidare

Menar du att hon var med ahmeto bara för att han o hans bror kan fixa knark till henne? Hon lekte ju hela tiden att hon gått vidare o glömt ahmeto när hon var me omar, men man såg annat
Citera
2018-08-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misi
Menar du att hon var med ahmeto bara för att han o hans bror kan fixa knark till henne? Hon lekte ju hela tiden att hon gått vidare o glömt ahmeto när hon var me omar, men man såg annat

Tro mig ännu än idag har hon inte gått vidare.
Citera
2018-08-14, 23:02
Medlem
Citat:
Det kritiseras mycket om att det var en av hans ex som hade med det att göra. Tilda. Hon har tydligen velat sätta dit honom när hon blev tillsammans med Omar ett x antal gånger. Lilla lödder. Någon som vet mer om henne och Omar angående detta

Ursäkta off topic. Du verkar insatt. Har dessa något att göra med morden på Ahm*d Oba*d och Ahm*d Abdulaz*z ?

*e , *i ,
Citera
2018-08-14, 23:02
Medlem
Citat:
Förresten vem är tjejen dom slog utanför klubben? Glömde namnet? Vem va de nu?

Om jag inte har fel så hette tjejen Gina
Citera
2018-08-14, 23:04
Medlem
DiegoRostas avatar
Tänk att dessa satte livet till pga ett jävla luder. Förfan! Väx upp grappar en tjej är aldrig värd att dö för.
Citera
2018-08-14, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misi

Ahmeto är en underbar kille som gick tyvärr vilse som många andra unga, de livet. Vilken tjej hade kunnat falla för honom bokstavligen. Men grejen är, är tilda en sådan tjej? Nej bitch såklart inte. Black cobra festande? Rökande på möllan? Slagge med andra brudar bara för att. Sätta dit sina egna vänner? Varför hände detta just exaaaakt dagar innan deras bröllop??? Ändå sjukt isnt it!
Citera
2018-08-14, 23:05
Medlem
Citat:
Ger dig en like, sanning e sanning. Och gissa vem som inte kan hålla käften alls. Jo jag. Jag snear på såna hoes som alltid ska trycka ner folk, och även sätta dit folk och tillsist dom kommer undan. Nejj stanna. I would gladly catch you cuz bitch I can!

Amen to that. Du är den enda personen efter mig som pekar ut denna hoe som roten till all evil
Citera
2018-08-14, 23:06
Medlem
tobbejonks avatar
Citat:
I like you jonk.. get the strap 🤨 och låt oss inte glömma hennes sunrise tider. Hallelujah

Det var inte en enda person där inne som ej förstod vad hennes syfte var, som sagt så är detta välkänt i Malmö och därför har de flyttat. Om jag var otydlig med det jag skrev innan så kan jag skriva en kort sammanfattning.

Tilda kom med ideer om hur man tjänar snabba pengar, ahmeto ville inte bli sedd som "mindre" än de andra kriminella hon särat på benen för. Så han försörjde henne också med koks en period. Men det insåg han, dock var det tyvärr för sent.

Edit: hon träffade fortfarande Ahmeto i början av hennes relation med Omar. De spenderade tiden i hotell några gånger i månaden med en tampong koks och drog linor och knullade hela natten lång.
Senast redigerad av tobbejonk 2018-08-14 kl. 23:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in