Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Hrt talas om begrepp s som "stil" och "finess"? Sammantaget kallas det text game.
Det r bara ngra f privilegierade % som kan g rakt p, framgngsrikt, med den strategin du beskriver.
Stil? Jag skrev ju s avsiktligt och hade aldrig en tanke p att vara stilfull. Tror du att man r stilfull om man skriver "slicka min rv?" s vette fglarna vad som r stillst fr dig. Mutthaphukker.
Dock skrev jag exakt likadant fr flera r sedan och hade betydande framgng, s hng dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BrunoC
+1
goldcashier r verkligen urtypen fr den riktiga sortens bitter loserincel och en sn hr Elliott Rodger. Han skriver nada intressant men frvntar sig att kvinnor ska kasta sig ver honom. Sen tar han tid ut frn sin egen dag fr att skriva massa barnsliga grejer som "sug kuk" t kvinnor p tinder som inte vill fortstta samtala med honom och r butthurt. Ungefr som att en framgngsrik man skulle ha tid fr att orka bry sig om det. Nej, kvinnorna dissar nog honom av en bra anledning. Mrkligt (eller kanske inte s mrkligt nog) att han hyllades fr detta av ett ftal hr? Patetiskt.
Fr vrigt vldigt bra fr trden ocks att xtroverto frsvinner p en 6 mnader bann. Varnade honom fr knappt en mnad sedan fr hans skrpinlgg men han lyssnade inte, s nu slipper vi det i alla fall.
Frhoppningsvis blir det lite ordning hr nu. Varit ganska lg niv ett tag.
-2 *Spottsmiley*
Loserincel som legat med nrmare 50 kvinnor som varit rtt snygga r jag njd med faktiskt.
Lg niv r det fr att det speglar tinder rtt bra. Skulle det g bra fr de flesta s skulle trden varit full av gldje (om man ens hade berttat om sina solskenshistorier, man hade varit upptagen med att ligga), men riktigt s r det inte. Ni jagar matchningar dag och natt fr att doppa er lilla hundkuk men i sjlva verket har ni lagt kuken p hyllan fr lnge sedan och lever p frhoppningar.
Aja. Tror du att dagens utveckling r hllbar s r du duktigt blst. Och vi lr f se fler och fler typer som Elliott Rodger. Tvrtom r jag rtt frvnad att det inte sker oftare. Fr vrigt kan du dra t helvete och ta med dig dina nra.
Synd att xtroverto r avstngd i 6 mnader.