2018-08-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Du ser p hur de skriver hur de r.
Oj vilka nitar du/man kan g p om man tror att hela personen kommer fram endast genom text, en text som ofta r genomtnkt och som skrivs fr att lta bra. Visst kan det vara s ibland, men det r inte svrt att hitta en nisch och skriva utifrn det, srskilt fr de som har vana av dessa appar.

Skenet kan bedra, s Norren, ta det dr med en liten nypa rtsalt
Citera
2018-08-30, 21:07
Medlem
Skrev till honom nu p messenger tack vare min bstis och det var ganska rejlt pinsamt till en brjan men nu har vi bestmt dejt till helgen
Citera
2018-08-30, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Hrt talas om begrepp s som "stil" och "finess"? Sammantaget kallas det text game.

Det r bara ngra f privilegierade % som kan g rakt p, framgngsrikt, med den strategin du beskriver.

+1

goldcashier r verkligen urtypen fr den riktiga sortens bitter loserincel och en sn hr Elliott Rodger. Han skriver nada intressant men frvntar sig att kvinnor ska kasta sig ver honom. Sen tar han tid ut frn sin egen dag fr att skriva massa barnsliga grejer som "sug kuk" t kvinnor p tinder som inte vill fortstta samtala med honom och r butthurt. Ungefr som att en framgngsrik man skulle ha tid fr att orka bry sig om det. Nej, kvinnorna dissar nog honom av en bra anledning. Mrkligt (eller kanske inte s mrkligt nog) att han hyllades fr detta av ett ftal hr? Patetiskt.

Fr vrigt vldigt bra fr trden ocks att xtroverto frsvinner p en 6 mnader bann. Varnade honom fr knappt en mnad sedan fr hans skrpinlgg men han lyssnade inte, s nu slipper vi det i alla fall.

Frhoppningsvis blir det lite ordning hr nu. Varit ganska lg niv ett tag.
Citera
2018-08-30, 21:58
Medlem
Mitt frhllande har just avslutats, jag och tjejen har lite praktiska moment att avhandla nu i helgen och sedan kommer vi troligen aldrig mer se varandra. S jag har brjat kika lite i apparna igen.

Varfr vill tjejer alltid ge ur sin snapchat, kik, instagram eller i vissa fall whatsapp?
r allihopa bottar, eller anvnder de dating appen fr att fiska followers eller finns det ngonslags pong med att byta medium?
Citera
2018-08-30, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Hrt talas om begrepp s som "stil" och "finess"? Sammantaget kallas det text game.

Det r bara ngra f privilegierade % som kan g rakt p, framgngsrikt, med den strategin du beskriver.
Stil? Jag skrev ju s avsiktligt och hade aldrig en tanke p att vara stilfull. Tror du att man r stilfull om man skriver "slicka min rv?" s vette fglarna vad som r stillst fr dig. Mutthaphukker.

Dock skrev jag exakt likadant fr flera r sedan och hade betydande framgng, s hng dig.
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
+1

goldcashier r verkligen urtypen fr den riktiga sortens bitter loserincel och en sn hr Elliott Rodger. Han skriver nada intressant men frvntar sig att kvinnor ska kasta sig ver honom. Sen tar han tid ut frn sin egen dag fr att skriva massa barnsliga grejer som "sug kuk" t kvinnor p tinder som inte vill fortstta samtala med honom och r butthurt. Ungefr som att en framgngsrik man skulle ha tid fr att orka bry sig om det. Nej, kvinnorna dissar nog honom av en bra anledning. Mrkligt (eller kanske inte s mrkligt nog) att han hyllades fr detta av ett ftal hr? Patetiskt.

Fr vrigt vldigt bra fr trden ocks att xtroverto frsvinner p en 6 mnader bann. Varnade honom fr knappt en mnad sedan fr hans skrpinlgg men han lyssnade inte, s nu slipper vi det i alla fall.

Frhoppningsvis blir det lite ordning hr nu. Varit ganska lg niv ett tag.
-2 *Spottsmiley*

Loserincel som legat med nrmare 50 kvinnor som varit rtt snygga r jag njd med faktiskt.

Lg niv r det fr att det speglar tinder rtt bra. Skulle det g bra fr de flesta s skulle trden varit full av gldje (om man ens hade berttat om sina solskenshistorier, man hade varit upptagen med att ligga), men riktigt s r det inte. Ni jagar matchningar dag och natt fr att doppa er lilla hundkuk men i sjlva verket har ni lagt kuken p hyllan fr lnge sedan och lever p frhoppningar.

Aja. Tror du att dagens utveckling r hllbar s r du duktigt blst. Och vi lr f se fler och fler typer som Elliott Rodger. Tvrtom r jag rtt frvnad att det inte sker oftare. Fr vrigt kan du dra t helvete och ta med dig dina nra.

Synd att xtroverto r avstngd i 6 mnader.
Citera
2018-08-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Onsdag kvll, inte bannad. Har ndrat till mina bilder nu.
Experimentet och eventuell ELO-boost kommer dremot inte bli ngon hit, lyckades inte ens n 99+ i like-bubblan med fejkbilderna haha. Mste ha verskattat den herrens utseende eller s r det jkligt dtt hr i smstaden.
Blir iaf lite kul att se om dom 5-7st matchningarna som vntar kommer "behlla" mig nr jag sveper hger p dom med mina bilder

ven intressant och se om Tinder har ngon sjuk bildanalysalgoritm som kommer knna av att det r en helt ny person p bilderna, vilket isfall borde resultera i en avstngning?

Blev 11 matchningar innan jag fick slut p dagens svajps. 25+ visas fortfarande i like bubblan. Svepte hger p 6or och uppt enbart. En match tog bort mig ganska kvickt men dom andra ligger kvar, tnkte inte skriva till ngon av dom frens tidigast imorgon, fr se om fler unmatchar d
Citera
2018-08-30, 23:44
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolfno1
Mitt frhllande har just avslutats, jag och tjejen har lite praktiska moment att avhandla nu i helgen och sedan kommer vi troligen aldrig mer se varandra. S jag har brjat kika lite i apparna igen.

Varfr vill tjejer alltid ge ur sin snapchat, kik, instagram eller i vissa fall whatsapp?
r allihopa bottar, eller anvnder de dating appen fr att fiska followers eller finns det ngonslags pong med att byta medium?
Man mrker ganska omgende om man har o gra med en ordagrann slampa. Bilderna samt som du sger tendens att ge ut snap r ngot man ska hlla utkik efter. Fr du kontakt p snap vill de att du ska g in p ngon lnk fr att f vara med i ngon grupp som fr bilder/filmer p henne.

Blev sjlv rtt blst nyligen av en tjej som jag smskrev med i typ en vecka. Bestmde mig till slut fr att satsa p en trff med henne och brjade skriva lite mer aktivt vilket efter ett tag ledde till snap. Chattade dr typ 1 dygn och s sedan ville hon att jag skulle betala fr att f tillgng till hennes bilder. D har man slsat tid minst sagt.

Ngra riktiga botar har jag aldrig varit med om, ven om man blivit matchat med tveksamma tjejer (typ ststat), med gryniga bilder och noll i bio (knns typiskt bot) s har de aldrig svarat nr jag skrivit ngot. Kanske r det mentala stdmatchningar frn utvecklarna bara fr att hoppet ska tndas lite nr man r i en svacka haha.
Citera
2018-08-30, 23:48
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oj vilka nitar du/man kan g p om man tror att hela personen kommer fram endast genom text, en text som ofta r genomtnkt och som skrivs fr att lta bra. Visst kan det vara s ibland, men det r inte svrt att hitta en nisch och skriva utifrn det, srskilt fr de som har vana av dessa appar.

Skenet kan bedra, s Norren, ta det dr med en liten nypa rtsalt

Lter som de flesta kr ett spel p Tinder ju

Varfr blev xtroverto avstngd?

Jag vill inte trffa massa ntter som bara sger saker som de tror man vill hra
fast det inte r s de r egentligen..

Hur blir erat sjlvfrtroende av att vara med dr?? Bra eller dligt???
Citera
2018-08-31, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Fr er tindrare, undrat varfr ni inte fr s mnga matches? Fr att ni inte r del av den dr top 20%. S hr ser det ut nr du r en del av top 20%:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...ad&oe=5C023522
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...39&oe=5BFEF444

Killen i frga:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...8c&oe=5BFA02C8

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...ce&oe=5BF27EC7

Bra drag, tatueringar, typisk kille som fr allt. Det r dessa som har rotation p de flesta kvinnorna, harem, i princip, har sex med dom i deras unga bsta r, medans ni sitter och inte fr ett skit, i princip. Kanske att ni fr komma till nr kvinnan blivit 35 och ni fr leka frsrjare.

Uppdatering, killen fortstter plja igenom brudarna, 15 ligg p 16 dagar nu,

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...ea&oe=5BF866C3

Nn som fortfarande frnekar 80/20 regeln?

Citera
2018-08-31, 01:56
Bannlyst
Snubbe bestmmer sig fr att gra ett tinderexperiment med en manlig modell, pstr att han r en "convinct child rapist", lt oss se hur mycket tjejer bryr sig om personlighet.'

https://incels.me/attachments/image-jpeg.38211/

Hahahahaha det r s man smller av s tjejer fungerar. Han fr tusentals likes, matches, meddelanden .. Samtidigt sitter det tusentals killar, trevliga vettiga snubbar som fr NOLL.

Det gr bra fr vstlndska mn nu, m jag sga, nr man ppnat pandoras box (den kvinnliga fria sexualiteten).
Citera
2018-08-31, 02:09
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Snubbe bestmmer sig fr att gra ett tinderexperiment med en manlig modell, pstr att han r en "convinct child rapist", lt oss se hur mycket tjejer bryr sig om personlighet.'

Hahahahaha det r s man smller av s tjejer fungerar. Han fr tusentals likes, matches, meddelanden .. Samtidigt sitter det tusentals killar, trevliga vettiga snubbar som fr NOLL.

Det gr bra fr vstlndska mn nu, m jag sga, nr man ppnat pandoras box (den kvinnliga fria sexualiteten).

Har varit tveksam till Tinder hr ju.....
Och du fr mig inte mindre tveksam..
Verkar inte som man kan lita p att den man ev skulle matcha med verkligen r den man tror..
Citera
2018-08-31, 06:38
Medlem
Citat:

Hahaha vilken jvla rolig profil och experiment!
Hade man skrivit samma sak fast p svenska hr hade vl ingen kvinna vgat trffa en eller vad tror ni?

Btw r det s dr appen ser ut iOS? Dvs man ser matchningsdatum i chatten?
Senast redigerad av blk 2018-08-31 kl. 07:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in