• 1102
  • 1502
  • 1552
  • 1601
  • 1602
  • 1603
  • 1652
  • 1702
  • 2102
2018-08-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Ok nu har jag satt upp en ny Tinder efter mina 3 tidigare banns. Reggat via:

* Oanvänd kontantkortsnummer
* Oanvänd mobildatanät
* Nyskapad Facebook
* Nyskapad Gmail

Håller tummarna att detta konto klarar sig utan bann

Citat:
25+ på "like-bubblan" nu över natten iaf. Använder bilder på en amerikansk gosse (inte kändis) med bra fysik. Sveper inget höger eller vänster när jag har hans bilder.
Planen är att vänta tills typ onsdag och sen ändra till mina bilder. Avvakta därefter tills kanske fredag eller lördag och sedan håva in matches på dom som svept höger på den amerikanska gossen.
(Vill ju inte matcha med någon innan jag ändrat bilder då det syns i fliken "feed" haha)

Skulle du rekommendera ett annat upplägg?

Experimentet har 2 syften:

1. Vill se om även jag får sånt där ultra unmatchnings rekord på 1 dygn som någon (kanske var det du Fabula) vittnade om några sidor tillbaka i tråden.

2. Vill se om man upplever någon "ELO-boost" efter man ändrat tillbaka till sina bilder

Onsdag kväll, inte bannad. Har ändrat till mina bilder nu.
Experimentet och eventuell ELO-boost kommer däremot inte bli någon hit, lyckades inte ens nå 99+ i like-bubblan med fejkbilderna haha. Måste ha överskattat den herrens utseende eller så är det jäkligt dött här i småstaden.
Blir iaf lite kul att se om dom 5-7st matchningarna som väntar kommer "behålla" mig när jag sveper höger på dom med mina bilder

Även intressant och se om Tinder har någon sjuk bildanalysalgoritm som kommer känna av att det är en helt ny person på bilderna, vilket isåfall borde resultera i en avstängning?
Senast redigerad av blk 2018-08-29 kl. 21:07.
Citera
2018-08-29, 21:09
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Experimentet och eventuell ELO-boost kommer däremot inte bli någon hit, lyckades inte ens nå 99+ i like-bubblan med fejkbilderna haha. Måste ha överskattat den herrens utseende eller så är det jäkligt dött här i småstaden.
Blir iaf lite kul att se om dom 5-7st matchningarna som väntar kommer "behålla" mig när jag sveper höger på dom med mina bilder

Även intressant och se om Tinder har någon sjuk bildanalysalgoritm som kommer känna av att det är en helt ny person på bilderna, vilket isåfall borde resultera i en avstängning?

Men varför bluffar du?? Då blir man ju ännu osäkrare att gå med där.. HM
Citera
2018-08-29, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Om du vill dela med dig av ett axplock så tar jag gärna del av det. Ge mig lite fler verktyg att ha nytta av
Vill inte avslöja mig men brukar skriva massa sexistiska saker. För flera år sedan så hade jag med samma meningar betydande framgång.

Idag finns inget vettigt att skriva till utvecklingsstörda. Allt är bara uppdiktat och opåkallat fem-i-tolv-försök med kvinnor som inte fattar ett skit om samhällsutvecklingen. De kan sitta där med sina stinkande gegghål till myntinkast och tro sig vara förmer än andra.

Jag brukar skriva nåt trevligt initialt och svarar de inte på typ en timme så brukar jag skriva "slicka min röv?" och det tar typ 0,18 sekunder innan matchningen är borta. Då brukar jag inte skriva nåt hjärndött utan här pratar vi något som är relaterat till hennes profil.

Sitter hon på en segelbåt så kan jag skriva "hej, vad kul att du seglar, jag seglar också, ska vi ta en segeldejt på min båt i slutet på nästa vecka?"

Inget svar.

Sug kuk?

Matchning borta.

Citera
2018-08-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Men varför bluffar du?? Då blir man ju ännu osäkrare att gå med där.. HM

Mina syften med mitt experiment framgår tydligt i en av citeringarna i min förra post.

Tror dock inte män i den åldersgrupp du verkar vara ute efter håller på med bluffar, så du kan vara lugn.
Citera
2018-08-29, 21:27
Medlem
fabulas avatar
Citat:

Har ju förespråkat teorin om att newbie-boostarna från forna dar nu är ett minne blott. Var längesen jag såg ett seriöst inlägg om någon som fick en sjuhelvetes likes i början när de öppnade upp ett nytt konto.

Hursomhelst tror jag ditt experiment lyckats, men tror ändå inte du kommer få mer än 1-2 matchningar per dag nu eftersom du relativt snabbt blir straffad för dina nya och riktiga bilder.

Är ju ingen nyhet vad allt är riggat. Har nu Tinder Plus och gick för någon dag från 25+ likes ner till 10+ likes. Körde en boost, fick fem nya OK matchningar men kom upp över 25+ likes igen men "ingen i närheten". Haha, så jävla dåligt alltså.

Precis som Longterm90 skrev så vill de ju att man ska dega in de där sista kronorna för att man ska kika in vilka likes som döljer sig där, men det kommer garanterat bara vara bajsbrudar.

Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Vill inte avslöja mig men brukar skriva massa sexistiska saker. För flera år sedan så hade jag med samma meningar betydande framgång.

Idag finns inget vettigt att skriva till utvecklingsstörda. Allt är bara uppdiktat och opåkallat fem-i-tolv-försök med kvinnor som inte fattar ett skit om samhällsutvecklingen. De kan sitta där med sina stinkande gegghål till myntinkast och tro sig vara förmer än andra.

Jag brukar skriva nåt trevligt initialt och svarar de inte på typ en timme så brukar jag skriva "slicka min röv?" och det tar typ 0,18 sekunder innan matchningen är borta. Då brukar jag inte skriva nåt hjärndött utan här pratar vi något som är relaterat till hennes profil.

Sitter hon på en segelbåt så kan jag skriva "hej, vad kul att du seglar, jag seglar också, ska vi ta en segeldejt på min båt i slutet på nästa vecka?"

Inget svar.

Sug kuk?

Matchning borta.

Snälla vad du än gör, sluta aldrig skriva i den här tråden. Pissar typ på mig av garv!! Haha!
Citera
2018-08-29, 21:32
Medlem
Citat:

Inget svar.

Sug kuk?

Matchning borta.

Bryskt, men jag vet att vissa dras till detta, eller hur? Inte speciellt konstigt, om man tänker efter.
Citera
2018-08-29, 21:41
Medlem
Norrens avatar
Citat:

Inget svar.

Sug kuk?

Matchning borta.

Varför försvinner dem menar du??
Tänk nu på att jag är en nowis o jag skulle va helt oskyldig o ärlig o vill bara ha nån som är det oxå..
Fejkar de menar du?
Citera
2018-08-29, 21:48
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Har ju förespråkat teorin om att newbie-boostarna från forna dar nu är ett minne blott. Var längesen jag såg ett seriöst inlägg om någon som fick en sjuhelvetes likes i början när de öppnade upp ett nytt konto.

Hursomhelst tror jag ditt experiment lyckats, men tror ändå inte du kommer få mer än 1-2 matchningar per dag nu eftersom du relativt snabbt blir straffad för dina nya och riktiga bilder.

Är ju ingen nyhet vad allt är riggat. Har nu Tinder Plus och gick för någon dag från 25+ likes ner till 10+ likes. Körde en boost, fick fem nya OK matchningar men kom upp över 25+ likes igen men "ingen i närheten". Haha, så jävla dåligt alltså.

Precis som Longterm90 skrev så vill de ju att man ska dega in de där sista kronorna för att man ska kika in vilka likes som döljer sig där, men det kommer garanterat bara vara bajsbrudar.
Du får 10 likes om dagen när det går dåligt asså? Det är ju 50 likes från söndag-torsdag. Jag vet inte om jag tolkar dig rätt för i så fall är det ett under hur du sitter och klagar på för få matchningar och inte hur ont du har i lemmen från allt knullande. Eller är det att appen lurar dig att du har fått matchningar när du egentligen inte har det?
Citera
2018-08-29, 21:56
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Du får 10 likes om dagen när det går dåligt asså? Det är ju 50 likes från söndag-torsdag. Jag vet inte om jag tolkar dig rätt för i så fall är det ett under hur du sitter och klagar på för få matchningar och inte hur ont du har i lemmen från allt knullande. Eller är det att appen lurar dig att du har fått matchningar när du egentligen inte har det?

Nu hänger jag inte med? Blandar du ihop likes och matchningar?

Får 1-2 matchningar om dagen. Ingen aning om hur många likes jag får nu eftersom jag nu bara har plus, men när jag körde Gold var det ju mest likes från ruggugglor vilket både gör antalet likes irrelevant samtidigt som det är deprimerande att se vilka brudar som i huvudsak likar en.

Poängen i mitt inlägg var att det inte går ihop att jag gick från 10+ likes före boost till 25+ efter, samtidigt som radarn visar att det inte finns någon i närheten...
Citera
2018-08-29, 22:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Nu hänger jag inte med? Blandar du ihop likes och matchningar?

Får 1-2 matchningar om dagen. Ingen aning om hur många likes jag får nu eftersom jag nu bara har plus, men när jag körde Gold var det ju mest likes från ruggugglor vilket både gör antalet likes irrelevant samtidigt som det är deprimerande att se vilka brudar som i huvudsak likar en.

Poängen i mitt inlägg var att det inte går ihop att jag gick från 10+ likes före boost till 25+ efter, samtidigt som radarn visar att det inte finns någon i närheten...
Och jag som får 0 likes, men 10 matchningar om dagen runt alla hjärtans dag och semesterveckorna i somras (nu har det gått ner till 1-3 igen). Jag måste seriöst inte visas ö.h.t förrän jag svept höger på tjejerna... det går inte att förklara på annat sätt när det blir 0 likes men massor av matchningar.

Tjejer är helt klart mer aktiva under speciella tider på året såsom valentines day och när de har semester.
Citera
2018-08-29, 22:50
Medlem
Fattar inte varför mitt konto raderades. Hur många ”anmälningar” måste man få för att förlora sitt konto? Det är enda anledningen jag kan komma på varför det raderades. Eller kan också ha varit mitt förra konto som jag skapade när jag var 17 och som togs bort, antagligen för att någon anmärkte det. Har ju samma nummer så frågan är som ni skrev tidigare om tinder kommer ihåg en och därför tar bort ens konto?
Citera
2018-08-29, 22:54
Medlem
Pinsamt om jag måste skapa ett nytt konto och sedan försöka leta upp min tinderdejt innan lördag och bara ”ahh hej förlåt mitt förra konto försvann visst”
Citera
  • 1102
  • 1502
  • 1552
  • 1601
  • 1602
  • 1603
  • 1652
  • 1702
  • 2102

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera