2018-09-08, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Minns när det satt två HA snubbar från antingen Nyköping eller Norrköping och kaxade sig på krogen Timeout i Eskilstuna. Till slut så blev bägge knockade av den Albanske dörrvakten. Inga repressalier alls efter det. HA verkar ju inte alls vara det dom en gång var.

hur vet du att det inte blev repressalier ?
hur vet du dom va HA hade dom västarna på sig ?
Citera
2018-09-08, 16:06
Medlem
Nu vart det rörigt 🤭
Citera
2018-09-08, 16:35
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaceMan
hur vet du att det inte blev repressalier ?
hur vet du dom va HA hade dom västarna på sig ?
Dom hade västar på sig ja, det var därför jag skrev antingen Ny- eller Norrköping (var en aning onykter).
Om det blev repressalier så kanske dom kastade körsbär på Borins sovrumsfönster. Han har inte uppvisat några ärr i ansiktet efter incidenten. Tror knappast att han betalat några pengar heller.
Citera
2018-09-08, 16:48
Medlem
Hahaha HA och red and rosa är ju bara jättebäbisar haha dom blev ordentligt förnedrade i gbg ett par år sen ..hämnd ?? Dom backade eftersom Nasers son var en av dom som piskade på dom

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...de-till-attack
Citera
2018-09-08, 17:09
Medlem
Dom här grejerna har något med teorierna/spekulationerna i tråden att göra?
Om inte, dämpa er.
Citera
2018-09-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hacker
Ni ska inte tro att svensk polis är dumma. De vet vem som ligger bakom, de vet nog också vem mördaren/mördarna är. Jag tror polisens bevis inte räcker till åtal. Rykten säger att RH är den som beställt mordet på en person till i Eskilstuna, den som söker finner. Han har kapitalet för det.

Jag vet inte ifall HA kört bort han, men jag vet att Jonas har vänner i Stockholm som inte backar för HA. HA i Eskilstuna är ett gäng pajaser och då ska vi inte prata om alla pundare i red and white, en samling pundhuvud. Det är nog bara HA i Eskilstuna skulle ha med sånt patrask att göra. HA Eskilstuna är verkligen en skam för HA, det visar hur värdelösa och svaga HA blivit när man tar in en sådan pundar förening.

Ordet har även spridit sig att RH har massor av pengar och nu vill kriminella ifrån olika städer ha en del av kakan.

Angående ryktet att henell beställt ett mord på en till; säger ryktet något om vem det är?

Det sägs att henell är målvakt för tre bolag.
Senast redigerad av thelazyone123 2018-09-08 kl. 17:55.
Citera
2018-09-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etorne
Jag har en mycket trovärdig källa med god insyn i utredningen som har bekräftat din teori. Jag vet att man eftersöker nya vittnen eftersom de som varit på förhör inte har kunnat bidra med något matnyttigt.

Har din källa nåtts av ryktet att ett mord till är beställt av herr henell?
Citera
2018-09-08, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanPaul94
Vad har RH gjort sina pengar på? Snackar vi många miljoner eller nån miljon ( som dom flesta kriminella tycker är jättemkt)…??

Det sägs att herr henell är målvakt för tre bolag.
Men hur mycket pengar man drar in som en sådan, har jag ingen aning om.
Citera
2018-09-08, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelazyone123
Har din källa nåtts av ryktet att ett mord till är beställt av herr henell?

Det har jag faktiskt inte hört någonting om. Blir lite nyfiken måste jag säga.

Däremot har jag hört att polisen vid tidpunkten för mordet, och även nu, har varit kraftigt underbemannade och att flertalet i den ordinarie personalen varit bortlånade till andra enheter, bl.a. till Göteborg (trippelmordet) och till Stockholm med anledning av valet. De ska enligt uppgift inleda ett nytt sök efter bevisning under nästa vecka, troligtvis med hjälp av spårhundar från Stockholmsenheten.
Citera
2018-09-08, 22:01
Medlem
Citat:

Däremot har jag hört att polisen vid tidpunkten för mordet, och även nu, har varit kraftigt underbemannade och att flertalet i den ordinarie personalen varit bortlånade till andra enheter, bl.a. till Göteborg (trippelmordet) och till Stockholm med anledning av valet. De ska enligt uppgift inleda ett nytt sök efter bevisning under nästa vecka, troligtvis med hjälp av spårhundar från Stockholmsenheten.

Vad snackar du om idiotjävel. Trippelmordet i Göteborg ägde rum över en vecka efter Jonas död.
Du tror mordutredarna på grova brott i Eskilstuna var utlånade till sthlm med anledning utav valet?
Grova brott i Eskilstuna mobiliserade kraftigt med en gång enligt dom själva i lokaltidningen.
Vi snackar om en ren avrättning och med inslag av tortyr. Tror du på allvar att man inte jobbat hårt redan inledningsvis jävla tomte.

Sen att förutsättningarna att klara upp det är minimala är en helt annan sak.
Har RH dessutom lejt mördare har han ju vattentätt alibi för tidpunkten och inga vittnen, hur ska dom klara upp det? Tror inte RH är så klantig att han pratar i en avlyssnad bil eller telefon, deras enda rimliga chans att komma någonstans överhuvudtaget.
Citera
2018-09-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelazyone123
Det sägs att herr henell är målvakt för tre bolag.
Men hur mycket pengar man drar in som en sådan, har jag ingen aning om.

Vet inte vart du får dina uppgifter ifrån men väldigt tveksam till att rh skulle stå som
målvakt på ens ett företag, det är ingen win win situation att göra om vi säger så.

Citat:

Du verkar svamla, skulle inte polisen i Eskilstuna ha tillgång till egna spårhundar menar du ?
Och varför skulle gbg polisen ta in poliser ifrån Eskilstuna som förmodligen har noll koll på gbg

Citat:
Ursprungligen postat av SeanPaul94
Vad snackar du om idiotjävel. Trippelmordet i Göteborg ägde rum över en vecka efter Jonas död.
Du tror mordutredarna på grova brott i Eskilstuna var utlånade till sthlm med anledning utav valet?
Grova brott i Eskilstuna mobiliserade kraftigt med en gång enligt dom själva i lokaltidningen.
Vi snackar om en ren avrättning och med inslag av tortyr. Tror du på allvar att man inte jobbat hårt redan inledningsvis jävla tomte.

Sen att förutsättningarna att klara upp det är minimala är en helt annan sak.
Har RH dessutom lejt mördare har han ju vattentätt alibi för tidpunkten och inga vittnen, hur ska dom klara upp det? Tror inte RH är så klantig att han pratar i en avlyssnad bil eller telefon, deras enda rimliga chans att komma någonstans överhuvudtaget.

Det pratas om att rh inte längre går att söka efter på "nätet" stämmer det och vet du varför?
Någon avlyssning lär dom aldrig få tag i med han, det är han alldeles för slipad för.
Om han nu ens är inblandad i mordet överhuvudtaget
Citera
2018-09-09, 01:29
Medlem
Detta måste vara flashbacks största ryktes/hitta på tråd sedan den grundades.
Vet nån något egentligen....knappast.

Spekulationer/teorier okey, men här kommer tomte efter tomte och säger emot varandra på löpande band....

Antingen är det 2 sidor som försöker vilseleda varandra eller så är det bara pulvers rakt av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in