Citat:
Ursprungligen postat av
MaceMan
Så allt handlar om en tjej i grund och botten? Låter överdrivet med en sån handling om det nu stämmer.
Men sen antyder du att han skulle varit informatör åt polisen.
Det klickar inte riktigt och känns som ett långskott, han skulle alltså fått fria händer menar du ?
Jag e tveksam
Men vi glömmer nåt oxå, bråket i Fröslunda samma kväll.
Är det helt bekräftat att det inte hänger
ihop med mordet?
Du verkar veta en hel del vilket tyder på att du och JA va nära ?
Confirm88?
Klart att det inte finns några bevis för att så var fallet. Men spekulationerna har ju funnits omkring bland många. Informatörer får inte fria händer för vad som helst, men i vartfall en del. Och försök få en vettig förklaring till varför han får skyddad identitet, eller varför han väljer o ta en?? Jag kände inte honom alls, så dom uppgifterna är baserade på andrhandsinformation. Som iofs backades upp av händelser som verkligen hänt. Jag har levt i en del av den världen och vet iaf vad som är vad.
Men den är ju helt vanvettig konstig. Och att den inte diskuterats flitigare är märkligt. Om han ska vara the Top Dog. Då antar man inte, eller söker inte skyddad identitet. Ever. Eller är alla svenssons här i tråden och inte har en aning om det simpla faktumet.
Jag känner inte till vilka som var inblandade i det bråket o inte heller om det funnits ngn koppling, personligen känns det inte så.
Om du själv inte var JA nära så vet du kanske inte hur många vänner han hade egentligen. Var du det så vet du det. Det var knappast okänt för iaf ett antal personer hur det ena gick till det andra. Med viss reservation för att det ena redan kanske hade börjat haverera. Sen startas alltid nånting av nånting. Så hela sanningen finns nog inte i det faktumet men....
Confirm88? Roligt, jag råkar veta vad du menar med det av en liten slump som vi inte behöver ta här. Tror dock inte han finns här. Han var väl inte så mkt med JA sista tiden? Även om mkt innan. Har väl dock svårt att se ngn inblandning/kännedom i en sån här härva från hans sida. Han var o (är?) väl en renodlad siffernisse. Som behövde JA likaså som JA hade nytta av han. Dom var väl nära rätt länge men sen satt han en skaplig tid o sen vet jag att han fanns omkring ett tag men sen vet jag inte var han försvann.
Kände honom inte, men träffat honom flera ggr. Skulle vara intressant o höra vad han hade o delge dock.
Är det inte bra skandalöst att ett tämligen seriöst program som Efterlyst får antingen felaktig information av polisen eller anvisningar att ge felaktig information till allmänheten?!?!!?
Det är ju en hel del saker som inte är sant. Som logiken visade redan från start. Medier. Polisen. Världen. Tacka vet jag Netflix.