• 1
  • 2
2018-10-04, 11:07
Bannlyst
Trodde det var ett skämt först när jag ramlade in i tråden. Kan vara det absolut sjukaste jag läst som faktiskt bekräftar det som i åratals berättats av killar på flashback.

Skåda själva. http://www.familjeliv.se/forum/threa...singelmammor-d

Mammorna ställer krav på eventuella singelkillar i tråden att de måste vara snygga, bra i sängen och mycket mer. Annars är det inte värt mödan att ens ställa sig in i tråden och visa sig tillgänglig.

Så vad är då kraven för en singeltjej? Jo, inte mer än att man ska vara mamma, singel och desperat. Hur hade det låtit om kraven på killarna hade varit pappa, singel och desperat eller bara singel och desperat?

Lite självinsikt får man väl ha när man tror att en kille ska kunna fylla alla de där punkterna och samtidigt jaga en singelmorsa med barn att försörja. För sanningen är att om en kille redan uppfyller redan mindre av de punkterna som kvinnorna fastspikat så hade inte mannen ens behövt en singelmorsa.

Är inte detta ett bevis nog för att kvinnor har extrema krav? Hur fan ligger då kraven hos kvinnor som är unga, fertila och snygga?
Citera
2018-10-04, 11:19
Medlem
1. De där kraven är ju inte särskilt höga direkt...
2. De som hänger på familjeliv letar i regel efter just ett familjeliv och då är singelmammor attraktivt.
Citera
2018-10-04, 11:28
Medlem
Cannibalizations avatar
Klart att de ställer krav. Man vill ju inte framstå som desperat?

Sen tror jag inte att kandidaterna nödvändigtvis uppfyller alla dessa kriterier, och behöver förmodligen inte göra det heller.

Man kan komma undan med en hel del bara man slår på charmen lite.
Citera
2018-10-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Trodde det var ett skämt först när jag ramlade in i tråden. Kan vara det absolut sjukaste jag läst som faktiskt bekräftar det som i åratals berättats av killar på flashback.

Mammorna ställer krav på eventuella singelkillar i tråden att de måste vara snygga, bra i sängen och mycket mer. Annars är det inte värt mödan att ens ställa sig in i tråden och visa sig tillgänglig.

Så vad är då kraven för en singeltjej? Jo, inte mer än att man ska vara mamma, singel och desperat. Hur hade det låtit om kraven på killarna hade varit pappa, singel och desperat eller bara singel och desperat?

Lite självinsikt får man väl ha när man tror att en kille ska kunna fylla alla de där punkterna och samtidigt jaga en singelmorsa med barn att försörja. För sanningen är att om en kille redan uppfyller redan mindre av de punkterna som kvinnorna fastspikat så hade inte mannen ens behövt en singelmorsa.

Är inte detta ett bevis nog för att kvinnor har extrema krav? Hur fan ligger då kraven hos kvinnor som är unga, fertila och snygga?
Satan vilken röra att gå in på familjeliv annonserna hoppar runt och svårt att se kommentarer. Total girlpower, what else is is new
Senast redigerad av OkandMe 2018-10-04 kl. 11:42.
Citera
2018-10-04, 11:40
Medlem
landofmoronss avatar
Den tråden är ju tokdöd så vet inte riktigt vad du blir så upprörd över?
Citera
2018-10-04, 11:44
Medlem
Uppfyller de mesta kraven men inte: Social, ärlig, ansvarstagande, romantisk, desperat OJ blev visst några punkter man failade på ändå haha! Det var en jävla massa krav, men tror inte det var helt seriös tråd heller, eller? Men om nu man letar efter partners på internetforum/communities är det nog nåt som inte står rätt till..
Citera
2018-10-04, 11:45
Medlem
Ni som vet vet vad ja menar nedan fattar koppligen till ovan krav.

”söker seriöst ej kk bla bla” fem minuter senare suger ens pungkulor
Citera
2018-10-04, 11:59
Medlem
megacoolmans avatar
Har man en tjock plånbok så tror jag inte övriga krav är så viktiga längre.
Citera
2018-10-04, 12:14
Medlem
Vem fan vill ha en singelmamma det är ju "skadat gods" haha !
Citera
2018-10-04, 12:20
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet

Trådstarten du länkat till är skriven på skämt med blinkande emojis för tydlighet.
Den är ironisk, men det missade du uppenbarligen helt och hållet.
Citera
2018-10-04, 12:40
Medlem
Jag hade aldrig kunnat träffa en singelmamma, även om hon hade råkat vara snygg. Hade bara blivit för skumt med barn i bilden sådär. Lite kul och se att de ställer krav och rättfärdigt så vill jag ändå påstå, jädrigt många snubbar i landet är banalt desperata efter en kvinna!
Citera
2018-10-04, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Jag hade aldrig kunnat träffa en singelmamma, även om hon hade råkat vara snygg. Hade bara blivit för skumt med barn i bilden sådär. Lite kul och se att de ställer krav och rättfärdigt så vill jag ändå påstå, jädrigt många snubbar i landet är banalt desperata efter en kvinna!

Håller med, har man barn sen tidigare borde man inte kunna ställa så många krav tycker man...dom får ta det som erbjuds helt enkelt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in