Citat:
Ursprungligen postat av
Femme.Fatale
Jag tycker att min kompis gr fel men inte i nrheten s fel som han. Ok att rka vara otrogen ngon gng p fyllan, men att hlla p s lnge bakom sin tjejs rygg, med en och samma tjej verkar empatistrt. Knns s berknande. S som mnga mn (och kvinnor) beter sig. Ser inte pongen med att frrda ngon p detta stt om man tycker om dem. Jag skulle behva hata personen fr att bete mig p ett snt stt. Drfr fr jag inte ihop det. Bda r empatistrda men frmst han...
Ok, personligen tycker jag ordet empatistrd knns hrt eftersom ingen blir srad s lnge det skts snyggt, men berknande visst, det gr ju inte att ta ngra snedsteg om man inte vill bli upptckt. Jag ser inte heller ngon pong att frrda ngon s hr, men d r ju jag den lojala typen d.
Till skillnad mot dig s tror inte jag att den hr killen ser det som att han gr detta
mot sin flickvn utan han gr detta
fr sig sjlv, varfr han inte har ngra betnkligheter med det. Frn din kompis sida skulle jag uppleva det som mycket tomt att enbart basera ett frhllande p sex i flera r utan att det leder ngon vart. Det kanske hller om man r ung och oerfaren men som vuxen mnniska framstr det fr mig som oerhrt barnsligt, frn bdas hll.