2018-11-30, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Att kmpa mot tinders algoritm r ju fr fan 50% av att ha appen, den kan verkligen stlla till det och dda sitt konto totalt.

Jag har en dejt i helgen och vill drav inte starta om appen s hon ser detta men efter den s drar jag en nystart p sndagkvllen och sveper inte p en jvel frens och drefter bAea ett par stycken par dag, frre matchningar med strre fokus p frre personer istllet fr att sitta och aktivt prata med tjugo stycken, rejl energiddare.
Starta om = nytt konto?
Citera
2018-11-30, 07:36
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Att kmpa mot tinders algoritm r ju fr fan 50% av att ha appen, den kan verkligen stlla till det och dda sitt konto totalt.

Jag har en dejt i helgen och vill drav inte starta om appen s hon ser detta men efter den s drar jag en nystart p sndagkvllen och sveper inte p en jvel frens och drefter bAea ett par stycken par dag, frre matchningar med strre fokus p frre personer istllet fr att sitta och aktivt prata med tjugo stycken, rejl energiddare.

Ja, ngot sdant. r en god taktik du nmner, men man inser ganska snabbt man behver g ver till kvantitet igen eftersom det r lika ltt att lyckas boka in en dejt med en brud som att frhandla fram en regering i det hr landet.

Lgger man alla gg i samma korg r risken stor att mista hela stycket och ovanp det bli rvknullad av algoritmen fr att man varit mindre aktiv och populr.

Har haft som strst framgngar p Tinder nr jag krt trippla konton och aktivt surrat med 10-20 damer samtidigt. Alltid ngon som kan ses en ledig helgdag om man frgar 5-6 st. Helt omjligt tajma in rtt knslostatus och synka bdas kalendrar om man bara snackar med ett par st brudar.
Senast redigerad av fabula 2018-11-30 kl. 07:59.
Citera
2018-11-30, 15:12
Medlem
Honeyvoices avatar
Och hr kommer ett par exempel p Tindercringemannens messande inkl sleaze emojis:

"Och hur mr en sn hr liten frken d en dag som denna? "

Eller:

"Har denna vackra kvinna gjort ngot roligt idag? Hur ser kvllen utngra trevliga planer? "

D skulle man vilja g runt med den mannen en dag och se om han verkligen pratar s med folkfr det tror jag inte han gr.

Fr d skulle det typ se ut shr:

I affren...

Har lilla gumman en riktigt fin gurka jag kan spendera mina pengar p? Daddy Sleazebag ska gra gurksallad frstr du lilla vn(ho ho ho santa f-ing claus )

kind of

ps kr grna med sexual innuendo ocks om ni aldrig vill ha en tjej
Citera
2018-11-30, 15:46
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
I affren...

Har lilla gumman en riktigt fin gurka jag kan spendera mina pengar p? Daddy Sleazebag ska gra gurksallad frstr du lilla vn(ho ho ho santa f-ing claus )

Nice...tisdagar r pensionrsrabatt p locala ica:n, ska testa den repliken p ngra gilfs!
Citera
2018-11-30, 15:49
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Och hr kommer ett par exempel p Tindercringemannens messande inkl sleaze emojis:

Eller:

"Har denna vackra kvinna gjort ngot roligt idag? Hur ser kvllen utngra trevliga planer? "

D skulle man vilja g runt med den mannen en dag och se om han verkligen pratar s med folkfr det tror jag inte han gr.

I affren...

kind of

Hahaha. Ibland r det ju dock s att vi mn har svaga och desperata stunder... Vi nr alla dit once in a while och d snks bde kraven och niv p ens game. S att konversationerna ibland r idefattiga och sliskiga fr man ha verseende med.

Med det sagt s har du nd rtt. Jag frsker bara ge en allsidig bild.
Citera
2018-11-30, 16:39
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Eller:

I affren...

kind of

oj nnu en bitter tjej som ratar mn oavsett vad man skriver ,what else is new... vad vill ni att man ska skriva ens? knns inte som det r lnt skriva till tjejer online fr man blir bemtt kasst tillbaka oavsett nd..
Citera
2018-11-30, 16:55
Medlem
snubblens avatar
Citat:

Eller:

I affren...

kind of

Det kan vara ganska anvndbart att avvpna tjejer med en mer primatisk jargong, fast det knns lite som att din kille fastnar i ngot slags limbo dr han vare sig r charmig eller gr ver grnsen.
Citera
2018-11-30, 16:57
Medlem
snubblens avatar
https://www.expressen.se/gt/kim-31-s...n-charmerande/

Ser ut som en snapchatkonversation. Hur kan man ha ngon p snapchat, skicka pengar, men nd varit ofrmgen att kontrollera att mnniskan faktiskt r den han utger sig fr att vara?

Ingen sol och vrare fr vrigt, det dr r bara klassiskt bedrgeri.
Citera
2018-11-30, 17:00
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
oj nnu en bitter tjej som ratar mn oavsett vad man skriver ,what else is new... vad vill ni att man ska skriva ens? knns inte som det r lnt skriva till tjejer online fr man blir bemtt kasst tillbaka oavsett nd..

hahaha I think I love you now

ja fr det finns ju inga andra alternativ n dessa

du r awesomestanna i trden please
Citera
2018-11-30, 17:18
Medlem
Citat:
hahaha I think I love you now

ja fr det finns ju inga andra alternativ n dessa

du r awesomestanna i trden please

Nej, jag menar det. Vi har ju bl a vackra Kakan (Flashback brudar som uttalat sig), Anteri17, BrunoC, Fabulan, Fomalhault "allas vran gulliga grthunk", and so on.
Massor med mn utbudet r enormt fr honeypony
Citera
2018-11-30, 17:51
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Nej, jag menar det. Vi har ju bl a vackra Kakan (Flashback brudar som uttalat sig), Anteri17, BrunoC, Fabulan, Fomalhault "allas vran gulliga grthunk", and so on.
Massor med mn utbudet r enormt fr honeypony

men om BodyKakan efter 10 mnader kunde frst att honeypony inte letar man utan r hr fr att hjlpa till d hon satt och sg mnga ledsna killar p Flashback

den bsta hjlpen fr du av ngon som inte behver hjlp sjlvare you with me Cookie?

#flashbacklove
Citera
2018-11-30, 18:07
Medlem
Citat:

Eller:

I affren...

kind of

Ni kvinnor sitter p piedestal och vger mnnens ord p guldvg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in