Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-16, 13:30
Medlem
Juristchefens avatar
Man undrar just varför det här kärringäcklet tillåts spy ur sig sina åsikter varje vecka.
Ingen har någonsin, på något sätt behandlat henne orättvist, förvisso har hon en diagnos men hon gränsar ju till grav mentalsjukdom.

Mvh
Expertis a´la bruhn
Citera
2018-11-19, 14:03
Medlem
Hur går det med åtalet mot henne? De sa ju att det bara var en vecka bort i September, vad är det som tar tid?. Han som kallade en brud för "årerts fuckgirl" på någon offentlig tillställning är ju redan dömd och det skedde ju i år.
Citera
2018-11-25, 14:21
Medlem
Condottieris avatar
Det korkade, motbjudande kärringäcklet borde steriliseras på strikt rashygienisk grund. Subbans svinrika finansiärer borde ha fått sina tillgångar konfiskerade och ha blivit deporterats till Sibirien för längesen. Den smutsiga tvisten med Virtanen har jag inga uppfattningar om och den intresserar mig inte heller.
Citera
2018-11-29, 00:03
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Det enda hon gör dagarna i ända är att hänga ut personer på instagram, vissa saknar plattform att försvara sig på, och hennes insta är låst så att bara ryggdunk kommer fram. Jag tycker det är så jävla lågt, tål hon inte en öppen debatt?
Citera
2018-11-30, 00:44
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Det enda hon gör dagarna i ända är att hänga ut personer på instagram, vissa saknar plattform att försvara sig på, och hennes insta är låst så att bara ryggdunk kommer fram. Jag tycker det är så jävla lågt, tål hon inte en öppen debatt?

Hon gör så lite då och då, du får väl följa henne om det är så viktigt?

"Rektorn på skolan berättar att de andra eleverna tycker att pojken är svår att vara tillsammans med då han snabbt blir arg."

Ska man tvinga barn att umgås med nån som har kort stubin? Att det inte funkar fattar puckot så klart inte.

Det är inte nåt barns skyldighet att umgås med ett annat barn som får de obegripliga ilskeutbrott som är vanligt vid autism.
Citera
2018-11-30, 01:05
Medlem
BigFatCones avatar
Hennes senaste krönika i Metro luktade "Jag blev aldrig vald till Lucia i skolan, och dessutom så var det bara dom dumma tjejerna som blev det, så Lucia är kass" lång väg.
Citera
2018-11-30, 22:32
Medlem
CW skrev på Instagram den 26:e november:
Citat:
För 12 år sen var jag ett så kallat "lätt byte". Fladdrig, sökande, skör men samtidigt gränslös. Ingen "fin flicka". Mer "hora än Madonna". Så man trodde väl det var riskfritt av övergreppa mig. Vem skulle tro henne? Partytjejen, indieflickan med utsmetad kajal framåt småtimmarna. Han skrev till och med det i ett sms. "Vem ska tro dig?"

Jag hittar inget om något sådant SMS i FUPen gällande FV. Jag får det inte riktigt att gå ihop, gäller uttalandet någon annan eller varför kan hon ha utelämnat detta från förhören?
Citera
2018-12-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EsterAmin
CW skrev på Instagram den 26:e november:

Jag hittar inget om något sådant SMS i FUPen gällande FV. Jag får det inte riktigt att gå ihop, gäller uttalandet någon annan eller varför kan hon ha utelämnat detta från förhören?

Det har hon aldrig nämnt tidigare, inte heller i polisförhör. Det är tyvärr så Cissi opererar, ljuger där det gynnar henne.
Citera
2018-12-07, 01:11
Medlem
KchefenLs avatar
skulle inte dom komma i november? har de förlikats? skjutits upp?
Citera
2018-12-07, 02:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherslove
Hur går det med åtalet mot henne? De sa ju att det bara var en vecka bort i September, vad är det som tar tid?. Han som kallade en brud för "årerts fuckgirl" på någon offentlig tillställning är ju redan dömd och det skedde ju i år.

Du satte fingret på något VÄLDIGT intressant och viktigt här!

Varför väcks inte åtal mot detta kvinnomonster som gjort det till sin livsgärning att spy ut hat mot manssläktet?

Hon har utan större tvivel gjort sig skyldig till grovt förtal mot en duktig manlig journalist som umgicks med henne från tid till annan för typ 100 år sen och en rättegång inom en snar framtid är närmast ett krav!
Citera
2018-12-07, 21:23
Medlem
Jag mår illa.

Hon är så äcklig så jag kräks.
Hennes instagraminlägg om Persbrandt och så har fegisen tagit bort möjligheten att kommentera hennes inlägg.

Persbrandt kommer vara magisk i rollen som tolkare av tennysons nyårsdikt ❤️
Citera
2018-12-07, 22:05
Medlem
Är detta denna Cissi Wallin?

https://www.hitta.se/cecilia+wallin/...son/i00V~~zzzS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem