Citat:
Ursprungligen postat av
Ruger89
För att bli av med detta räcker det inte att rösta "rätt". Yttra även era mest kontroversiella åsikter öppet, ta diskussionerna med människor i er närhet, läs på och låt er inte skrämmas av hotelser och DDR-retorik.
Ska Sverige ha ens en liten chans att överkomma vansinnet så måste mer till än internetuppror.
Instämmer. Jag tar debatten så ofta jag kan och när den passar, senast idag på min Komvuxskola om den radikala rörelsen feminister efter vi var tvugna att läsa en vetenskaplig rapport om genus och datorspel och hur Malmö förfaller efter vi hade sett fox news reportage från Malmö för ett par år sedan.
Ta debatten på era arbetsplatser, skolor, med era vänner osv. Så ofta ni bara kan, när det är läge för det och när ämnet kommer på tal.
För övrigt kan jag inte hjälpa att jag gottar mig lite i lärarens öde. Hon föder två flickor som bägge väljer att bli tillsammans med och föröka sig med en arab och en neger. Hon har säkerligen varit en av dessa hon nu blir mordhotad av. Vad är bättre än att låta dessa landsförrädare få smaka på sin egen medicin och dessutom av sin egen sida?
Detta är ingen engångsföreteelse, läser varje vecka om liknande situationer i USA där lärare och elever som anser sig själva vara liberala feminister som stöder BLM men nu själva blir kallade rasister.