Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-12-13, 16:06
Medlem
gregersnegrers avatar
Miljöpartisten Lars Ahlfors i Eslöv vill deportera "rasistiska" svenskar till Danmark och ersätta dom med våldtäktsmän, terrorister och andra svartskallar:

https://www.nordfront.se/mp-deporter...a-svenskar.smr

Citat:
— Det kan bli aktuellt med tvångsåtgärder om man inte delar definitionen av mångkultur som kommunen satt upp, förklarar Lars Ahlfors, ordförande för Miljöpartiet i Eslöv. Det måste till radikala förslag för att få till en förändring. I grunden handlar allt om att vi står upp för mångfald och allas lika värde.

Vem är egentligen denna Ahlfors? Var bor han? Familj? Flickvän/pojkvän? Här ska vi ta reda på allt om honom och hänga ut varenda liten faktadetalj om gubbe.
Citera
2018-12-13, 16:10
Medlem
Är miljöpartisten Lars Ahlfors en muslimsk konvertit?
Citera
2018-12-13, 16:13
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Är miljöpartisten Lars Ahlfors en muslimsk konvertit?

Jag vet inte, men han ser inte ut att vara svensk i alla fall.
Citera
2018-12-13, 16:19
Medlem
Ahlfors har nu avgått.

https://www.nsk.se/2018/12/13/ahlfors-angrar-ingenting/
Citera
2018-12-13, 16:25
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:
Ahlfors har nu avgått.

https://www.nsk.se/2018/12/13/ahlfors-angrar-ingenting/

Bra, men Flashback bör försöka hålla koll på honom och hans förehavanden. Han är ett hot mot svenskars säkerhet. Nu när han hamnat utanför partiet och samhället så blir han kanske ännu mer radikaliserad och tar till våld som metod?
Citera
2018-12-13, 16:26
Medlem
Satiriska/skämtsamma medborgarförslag har jag sett, men budgetförslag?
Vilken dåre.
Citera
2018-12-13, 16:28
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Satiriska/skämtsamma medborgarförslag har jag sett, men budgetförslag?
Vilken dåre.

Jag jag får skrämmande vibbar av den här killen. Tror vi kan ha med en framtida massmördare att göra om vi inte håller koll på honom.
Citera
2018-12-13, 16:59
Medlem
Lilla Lasse bor på Trehäradsvägen 14, ett trevligt villaområde långt ifrån mångkulturen på Berga.

Klart man lägger en "satirisk" motion om white flight.
Citera
2018-12-13, 17:02
Medlem
gregersnegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three47
Lilla Lasse bor på Trehäradsvägen 14, ett trevligt villaområde långt ifrån mångkulturen på Berga.

Så vi har att göra med ännu en miljöpartistisk hycklare? Fast för honom är det kanske "mångkultur" att bo bland vita, eftersom han själv verkar adopterad, av utseende och namn att döma? Eller någon sorts rasblandning?
Citera
2018-12-13, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
miljöpartistisk hycklare?

Givetvis. Lycka till att hitta en mlijöpartist som bor i ett blatteområde... som inte är muslim själv.

Hade han bott på Berga eller Rönnebergavägen hade jag inte klagat så mycket, men han bor i ett fint villaområde en stenkast från polisen.
Citera
2018-12-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Three47

Han är 41 år, ogift och bor tillsammans med en några år äldre kvinna och en betydligt yngre man.
Citera
2018-12-13, 17:39
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:
Han är 41 år, ogift och bor tillsammans med en några år äldre kvinna och en betydligt yngre man.

Tippar att han är sambo med kvinnan och att den yngre mannen är inneboende, men det kan förstås vara ett udda cuck-förhållande.

Den gode Lars ser ut att ha inte så lite tattarblod i sig, vad vet vi mer om den här gycklaren?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in