Citat:
Ursprungligen postat av
KirkHammett
Synd att du får sån känslomässig reaktion till det jag rapporterar om. Inget jag har skrivit har varit påhitt. Jag tackar ändå för ditt input. Många källor med varierande kvalitet verkar indikera på att det tar cirka 7-14 dagar innan just denna ester börjar verka i kroppen. Förövrigt blir det 3 stick, om du tänker efter
![Smile](https://static.flashback.org/img/smilies2/smile1.gif)
Ja du har rätt, 3 stick. Det gör tyvärr inte så pass stor skillnad. Vet inte vad dina "källor" handlar om men det är knappast något man diskuterar längre om man inte är novis och inte begriper farmakologin men oavsett ester så börjar preparaten verka mer eller mindre från samma timme som injektionen är utförd. Effekterna tar dock olika tid på sig att manifestera rent fysiologisk, beroende på preparat och ester.
Finns ingen "känslomässig" reaktion till det du "rapporterar" om min lille vän. Börjar dock tröttna rätt hårt på din fruktansvärt torra och sträva attityd så jag gör väl bäst i att sluta engagera mig i dina små projekt, för bådas räkning.
Du verkar dock leva i någon slags drömbubbla där du sitter hemma på kammarn med dina teorier, kalkyler och åsikter å inbillar dig en massa saker.
Det du inte kan bemöta eller förklara avfärdar du bara och säger "Vill inte diskutera detta".
Förstår inte riktigt varför du ens bemödar dig "rapportera" på f12.
Hur som helst, hoppas du kan komma över dig själv å förstå att jag inte bryr mig tillräckligt om dig för att vara upprörd över hur skev du verkar vara och istället förstå att jag önskar dig lycka till med dina förehavanden hur du än väljer att fortskrida. Tycker det verkar rimligt av dig att iaf förstå att en doshöjning är för ditt eget bästa.
Bespara oss dock dina utsagor om dina s.k. erfarenheter efter 11 dagar på 80mg test e e5d. Låt iaf värdena nå stabil serumnivå innan du uttalar dig om effekterna om du vill bli tagen på allvar.
Kram och trevlig helg Kirk!
-Alfred