• 1
  • 2
2019-02-28, 16:14
Medlem
Dina testosteronnivåer är förmodligen ungefär samma som innan kuren eftersom du använder typ fuck-all 0 testo och allt du märker är inbillning
Citera
2019-02-28, 16:15
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du har nu minst 3 med 10+ års erfarenhet i tråden, själv har jag 30 (hade dock uppehåll ett bra tag när jag fick barn). Alla verkar rörande överens: dosen du tar är i bästa fall som en vettig normal produktion för en 18-åring. Vill du ha de positiva effekterna måste du över den så att dosen blir effektiv. Du kommer att få en liten tråkig period efter du har slutat innan kroppen har hämtat sig och producerar optimalt igen. Det är helt inte värt det.

Kul att höra. 30 år är en lång tid, har du aldrig fått problem med levern? Vet att det finns ett tillskott som heter Milk Thistle (Mariatistel) som ska göra underverk för levern.

Så långt känner jag av effekterna. Jag vet inte om jag skrev fel tidigare. Jag tar 0.3 ml av SISLab Testosterone Enanthate (300 mg / ml) var 5:e dag. Det blir 125 mg per vecka. Jag började känna av effekterna efter ungefär 8 dagar. Kommer nog gå upp till 175 mg per vecka i den sista hälften av kuren.
Senast redigerad av KirkHammett 2019-02-28 kl. 16:19.
Citera
2019-02-28, 17:44
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KirkHammett
Kul att höra. 30 år är en lång tid, har du aldrig fått problem med levern? Vet att det finns ett tillskott som heter Milk Thistle (Mariatistel) som ska göra underverk för levern.

Levern påverkas av framförallt orala preparat, testosteroninjektioner gör ingen skada.

Citat:
Så långt känner jag av effekterna. Jag vet inte om jag skrev fel tidigare. Jag tar 0.3 ml av SISLab Testosterone Enanthate (300 mg / ml) var 5:e dag. Det blir 125 mg per vecka. Jag började känna av effekterna efter ungefär 8 dagar. Kommer nog gå upp till 175 mg per vecka i den sista hälften av kuren.

Tänk på att det tar ungefär en månad att nå stabila nivåer, så om du höjer efter halva kuren så är det bra mycket mindre än halva kuren du har högre nivåer.
Citera
2019-02-28, 19:41
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Jag kan definitivt känna av några av de positiva effekterna så som; ökad sexlust, snabbare återhämtning mellan träningspass, snabbare återhämtning av framförallt knälederna efter benböj, stor viktuppgång, bättre humör och välmående generellt. Inga negativa bieffekter so far.

Just nu är jag inne på 11:e dagen.
.

Hur i hela fridens namn hinner du detta? 11 dagar på e5d = 2 stick = 250mg totalt då enligt ditt reviderade räkneexempel.
Stor viktuppgång. Snabbare återhämtning av knäleder efter böj. Å allt detta lyckas du konstatera 11 dagar efter första injektionen.

Ursäkta mig men den här tråden är fan BS.

Lycka till iaf vad du nu har för dig.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-02-28, 20:32
Medlem
Hypotesuss avatar
Jag hoppas innerligt, eftersom du doserar på ett sätt som gör att du hamnar inom en trt-dosering du skulle kunna få från sjukvården, att du har fått 100% korrekt doserade testosteron och att du har koll på din individuella konverteringstakt. Annars är det du påbörjat enbart vanvettigt.
Citera
2019-02-28, 21:02
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Jag hoppas innerligt, eftersom du doserar på ett sätt som gör att du hamnar inom en trt-dosering du skulle kunna få från sjukvården, att du har fått 100% korrekt doserade testosteron och att du har koll på din individuella konverteringstakt. Annars är det du påbörjat enbart vanvettigt.

Ok tack för din input. Jag håller inte med. Men du har helt rätt i att det jag sysslar med är en typ av TRT.
Citera
2019-02-28, 21:03
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Hur i hela fridens namn hinner du detta? 11 dagar på e5d = 2 stick = 250mg totalt då enligt ditt reviderade räkneexempel.
Stor viktuppgång. Snabbare återhämtning av knäleder efter böj. Å allt detta lyckas du konstatera 11 dagar efter första injektionen.

Ursäkta mig men den här tråden är fan BS.

Lycka till iaf vad du nu har för dig.

Mvh,

-Alfred

Synd att du får sån känslomässig reaktion till det jag rapporterar om. Inget jag har skrivit har varit påhitt. Jag tackar ändå för ditt input. Många källor med varierande kvalitet verkar indikera på att det tar cirka 7-14 dagar innan just denna ester börjar verka i kroppen. Förövrigt blir det 3 stick, om du tänker efter
Senast redigerad av KirkHammett 2019-02-28 kl. 21:09.
Citera
2019-02-28, 21:06
Medlem
KirkHammetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Tänk på att det tar ungefär en månad att nå stabila nivåer, så om du höjer efter halva kuren så är det bra mycket mindre än halva kuren du har högre nivåer.

Tack för tipset. Kanske uppreglerar dosen lite tidigare.
Citera
2019-03-01, 11:20
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Synd att du får sån känslomässig reaktion till det jag rapporterar om. Inget jag har skrivit har varit påhitt. Jag tackar ändå för ditt input. Många källor med varierande kvalitet verkar indikera på att det tar cirka 7-14 dagar innan just denna ester börjar verka i kroppen. Förövrigt blir det 3 stick, om du tänker efter

Ja du har rätt, 3 stick. Det gör tyvärr inte så pass stor skillnad. Vet inte vad dina "källor" handlar om men det är knappast något man diskuterar längre om man inte är novis och inte begriper farmakologin men oavsett ester så börjar preparaten verka mer eller mindre från samma timme som injektionen är utförd. Effekterna tar dock olika tid på sig att manifestera rent fysiologisk, beroende på preparat och ester.

Finns ingen "känslomässig" reaktion till det du "rapporterar" om min lille vän. Börjar dock tröttna rätt hårt på din fruktansvärt torra och sträva attityd så jag gör väl bäst i att sluta engagera mig i dina små projekt, för bådas räkning.
Du verkar dock leva i någon slags drömbubbla där du sitter hemma på kammarn med dina teorier, kalkyler och åsikter å inbillar dig en massa saker.
Det du inte kan bemöta eller förklara avfärdar du bara och säger "Vill inte diskutera detta".

Förstår inte riktigt varför du ens bemödar dig "rapportera" på f12.

Hur som helst, hoppas du kan komma över dig själv å förstå att jag inte bryr mig tillräckligt om dig för att vara upprörd över hur skev du verkar vara och istället förstå att jag önskar dig lycka till med dina förehavanden hur du än väljer att fortskrida. Tycker det verkar rimligt av dig att iaf förstå att en doshöjning är för ditt eget bästa.
Bespara oss dock dina utsagor om dina s.k. erfarenheter efter 11 dagar på 80mg test e e5d. Låt iaf värdena nå stabil serumnivå innan du uttalar dig om effekterna om du vill bli tagen på allvar.

Kram och trevlig helg Kirk!

-Alfred
Citera
2019-03-01, 18:41
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ja du har rätt, 3 stick. Det gör tyvärr inte så pass stor skillnad. Vet inte vad dina "källor" handlar om men det är knappast något man diskuterar längre om man inte är novis och inte begriper farmakologin men oavsett ester så börjar preparaten verka mer eller mindre från samma timme som injektionen är utförd. Effekterna tar dock olika tid på sig att manifestera rent fysiologisk, beroende på preparat och ester.

Kan flika in att testo u, som är väsentligt mer långtidsverkande än testo e, börjar utsöndras i princip i samma stund som det tillförts kroppen och dessutom i sådan mängd att det kan ge missvisande värden på ett testosteronprov. Därför ska alltid provtagning inom trt-vården göras innan en ny injektion ges. Att testo e skulle utsöndras mer sakta håller jag för mycket osannolikt. Mao Alfred har rätt.

För egen del slutar mina leder att knaka ungefär 60 minuter efter en nebidoinjektion och jag känner av en klart märkbar skillnad i välmående, ork, sexlust med mera inom loppet av 2-6 timmar.
Citera
2019-03-08, 21:17
Medlem
Tjena,
När jag tar testo bombar jag på som attan i gymmet, vilket betyder att jag blir skönt trött i musklerna.följdaktligen sover jag mycket.
Dock är jag piggare de dagar jag inte tränar.

Tror inte det har med testot att göra, snarare ambitionsnivån i träningen.

En högst personlig reflektion, som förklarar ett ökat sömnbehov, vilket jag tyckte din ursprungsundran handlade om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in