Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-25, 17:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Sjlvklart slngde jag in en slant. Sen tror jag inte 30 000 USD r ngra problem fr dom att f ihop om de tnkt gra ett serist frsk.
n s lnge har nyheten bara varit uppe ett dygn, och AE for 9/11 r inte direkt en sida folk gr in p dagligen.

Ja det tror faktiskt jag ocks, srskilt efter presskonferensen ikvll (amerikansk tid) borde de kunna n det mlet i alla fall (sg nu att de redan lagt upp nsta donationsml p 60,000 USD..)
Citera
2019-03-26, 07:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja det tror faktiskt jag ocks, srskilt efter presskonferensen ikvll (amerikansk tid) borde de kunna n det mlet i alla fall (sg nu att de redan lagt upp nsta donationsml p 60,000 USD..)

Jag hade fel - de r bara uppe i 20,000 trots att presskonferensen r ver, men de har faktiskt till den 1 april p sig att n mlet.

Dock, om man tittar p presskonferensen r det knappast frvnande, trots att de p A&E's hemsida bad att alla i nrheten skulle ansluta blev de bara 7 gubbar (varav A&E sjlva var minst 4 men troligen allihop..) som stod dr och hll upp sina skyltar. OK, de hade en fotograf och vrldens troligen smsta ljudtekniker med sig ocks.
Har trutherrrelsen fullstndigt tappat allt momentum?

We also invite everyone who is near Washington, D.C., on Monday, March 25, to attend our 1:00 PM news conference with Bob McIlvaine, Mick Harrison, Dave Meiswinkle, and Richard Gage at the Newseum, one block from the U.S. District Court!
n...

"Presskonferensen" https://www.ae911truth.org/fbi
Citera
2019-03-26, 17:19
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Jag hade fel - de r bara uppe i 20,000 trots att presskonferensen r ver, men de har faktiskt till den 1 april p sig att n mlet.

Dock, om man tittar p presskonferensen r det knappast frvnande, trots att de p A&E's hemsida bad att alla i nrheten skulle ansluta blev de bara 7 gubbar (varav A&E sjlva var minst 4 men troligen allihop..) som stod dr och hll upp sina skyltar. OK, de hade en fotograf och vrldens troligen smsta ljudtekniker med sig ocks.
Har trutherrrelsen fullstndigt tappat allt momentum?

We also invite everyone who is near Washington, D.C., on Monday, March 25, to attend our 1:00 PM news conference with Bob McIlvaine, Mick Harrison, Dave Meiswinkle, and Richard Gage at the Newseum, one block from the U.S. District Court!
n...

"Presskonferensen" https://www.ae911truth.org/fbi
Ja det var ingen vidare presskonferens. Men vad kan man frvnta sig nr presskonferensen ger rum 1 dag efter nyheten kommit upp. P en sida som man besker 2 gnger per r ungefr.

Hade man hypat det ett halvr innan p Facebook och andra plattformar hade det skert sett annorlunda ut.

Jag tror inte det r brist p folk som tror 9/11 var ett inside jobb. Det r snarare engagemanget och uppmrksamheten kring det som mattats av.
Citera
2019-03-29, 09:13
Medlem
4 dagar senare och mlet p 30 000 dollar r fixat. Uppe i 33 000 dollar nu!
Citera
2019-03-30, 10:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
4 dagar senare och mlet p 30 000 dollar r fixat. Uppe i 33 000 dollar nu!

36' nu, och nya mlet p 60' till den 15 april kan faktiskt ocks vara inom rckhll. terstr dock att se vad de anvnder pengarna till, om det bara blir lite avslag i rtten - eller om de faktiskt lyckas f till en process...
Citera
2019-04-13, 11:00
Medlem
Citat:
36' nu, och nya mlet p 60' till den 15 april kan faktiskt ocks vara inom rckhll. terstr dock att se vad de anvnder pengarna till, om det bara blir lite avslag i rtten - eller om de faktiskt lyckas f till en process...
54 000 nu nr 2 dagar terstr!

Samtidigt skrev Donald Trump fr ngra timmar sen "WE WILL NEVER FORGET!" och lnkar till en video angende 9/11 dr rep. Ilhan Omar sger "Some people did something". Eftersom detta uttalandet from Omar var vldigt kontroversiellt tror jag Trump hintar om att han kommer starta en ny utredning.

https://twitter.com/realDonaldTrump/...17144006750209
Citera
2019-04-13, 11:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
54 000 nu nr 2 dagar terstr!

Samtidigt skrev Donald Trump fr ngra timmar sen "WE WILL NEVER FORGET!" och lnkar till en video angende 9/11 dr rep. Ilhan Omar sger "Some people did something". Eftersom detta uttalandet from Omar var vldigt kontroversiellt tror jag Trump hintar om att han kommer starta en ny utredning.

https://twitter.com/realDonaldTrump/...17144006750209

Det vore vl helt jkla underbart om han kunde gra det - dels drabbar det inte mig som svensk skattebetalare, dels skulle det vl kanske i alla fall temporrt lugna ner alla truthers (fast det hoppades man ju att Hulsey/A&E-rrelsens utredning ocks skulle gra, men det blev ju ingenting alls av den istllet)

Trump r ju iofs vlknd fr att byta sikt oftare n han byter kalsonger, men det mesta jag lst honom pst stder ju den officiella slutsatsen (naturlig kollaps av terrorister i flygplan, Larry Silverstein r en "terrific guy" osv..) Finns det ngonting som tyder p att Trump skulle bytt sikt om detta (ocks)?

EDIT: Hur lng tid efter att ml 2 uppntts tror du det kommer ta innan de brjat den 3:e pengainsamlingen?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-04-13 kl. 11:10.
Citera
2019-04-13, 11:12
Medlem
Citat:
Det vore vl helt jkla underbart om han kunde gra det - dels drabbar det inte mig som svensk skattebetalare, dels skulle det vl kanske i alla fall temporrt lugna ner alla truthers (fast det hoppades man ju att Hulsey/A&E-rrelsens utredning ocks skulle gra, men det blev ju ingenting alls av den istllet)

Trump r ju iofs vlknd fr att byta sikt oftare n han byter kalsonger, men det mesta jag lst honom pst stder ju den officiella slutsatsen (naturlig kollaps av terrorister i flygplan, Larry Silverstein r en "terrific guy" osv..) Finns det ngonting som tyder p att Trump skulle bytt sikt om detta (ocks)?
Om Trump skulle sagt "9/11 was an inside job" ngra r sen och innan valet hade han blivit vldigt hrt attackerad och mjligen inte ha en chans att bli president. Min gissning r att han dolt vad han egentligen tycker om saken fr att vnta p rtt tillflle.

Den andra insamlingen utlystes exakt samtidigt som den frsta. Ngon 3:e insamling har det inte varit p tal om. Men det kanske kommer utifall det gr bra. Jag tror inte det hr handlar om girighet utan enbart att komma fram till sanningen.
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-04-13 kl. 11:16.
Citera
2019-04-13, 11:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om Trump skulle sagt "9/11 was an inside job" ngra r sen och innan valet hade han blivit vldigt hrt attackerad och mjligen inte ha en chans att bli president. Min gissning r att han dolt vad han egentligen tycker om saken fr att vnta p rtt tillflle.
Redan dagen efter 9/11 gick han ju ut i tv och sa att det var en kollaps orsakad av terroristernas flygplan och brnderna - men du menar allts att han hllt tyst om vad han egentligen tycker i 18 r och frst nu - som president - kommer g ut med vad han egentligen tror?
Tjenare, men det lter ju som extremt nsketnkande...

Citat:
Den andra insamlingen utlystes exakt samtidigt som den frsta. Ngon 3:e insamling har det inte varit p tal om. Men det kanske kommer utifall det gr bra. Jag tror inte det hr handlar om girighet utan enbart att komma fram till sanningen.
Aha..
Richard Gage lever p A&E for 911 truth, och drfr lr hans intresse av att faktiskt komma fram till ngra definitiva slutsatser vara minima,t. 2012 tog han ut 85.000 USD plus utlgg frn organisationen. Utan den lnen skulle han antagligen st sig ganska sltt eftersom han inte verkar ha ngra andra inkomstkllor.. S nog lr det komma fler insamlingar allt - hela hemsidan r ju fullbokad av "donera"-lnkar, har svrt att tror att de skulle missa chansen att mjlka ven denna kampanj till det yttersta..
In the Tax Return for 2012 we can see that the group took in over half a million dollars, of that $350,000 came from donations. I find it shocking that for a non-profit charitable organisation Richard Gage took a salary of over $85,000 plus expenses.
Citera
2019-05-18, 00:13
Medlem
Sionisterna kommer ALDRIG tillta en oberoende utredning... mark my words
Citera
2019-05-23, 17:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Sionisterna kommer ALDRIG tillta en oberoende utredning... mark my words

Oberoende utredning? Oberoende av vad - pengar? Resurser? Kunskap?

Har dessa sionister du pratar om lagt sig i och stoppat t.ex. Hulseys wtc7-utredning? (det skulle iofs kunna frklara varfr i helvete den aldrig blir klar...)

http://www.wtc7evaluation.org
Citera
2019-06-17, 19:34
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Lt mig gissa att det hela ingr i en avancerad plan dr hans frsta drag var att lta sin ldsta dotter konvertera till jude innan han gifte bort henne till en israelisk jude?
Jag har inte hrt honom frneka din plan.

Men vad jag frmst tnker p r;
Citat:
Trump: "I Think I Know" Who Was Behind 9/11 Attacks

https://www.zerohedge.com/news/2019-...nd-911-attacks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in