Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-11, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
Exakt vad bevisar detta??? Är du helt tappad eller?

Tyckte mig läsa en viss diskussion om just ordet tappad innan. Trevligt att du är här också.
Citera
2019-06-11, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojito123
https://minfil.com/474fV9u3nf/20190611_214113_jpg

😂😂😂😂 busteeeed

Bloggbevakning / 21:42
Jo, men det är ingenting som släppts än eller som jag är offentlig med just nu.
Då finns det MÅNGA andra som borde få en inbjudan före mig i musikbranschen. 🙂

Citera
2019-06-12, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Bloggbevakning / 21:42
Jo, men det är ingenting som släppts än eller som jag är offentlig med just nu.
Då finns det MÅNGA andra som borde få en inbjudan före mig i musikbranschen. 🙂

David Foster var det nog som ban och bönade henne att komma till usa så snabbt hon bara kunde!
Citera
2019-06-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uranos
OMG!!! Bara ett exempel på denna tråds pinsamma inlägg. I alla era försök att smutskasta Camilla har det alltså kokat ner till detta... att en del av er skriver provocerande kommentarer för att se hur länge de får stå kvar???

Nu tycker jag att kränkande kommentarer som tillåts stå kvar är av intresse, kommentarer av typen du refererar till är knappast en isolerad händelse. MEN:

Ja det vore mer intressant om någon lyckades punktera Camillas luftslott. Att hon har redigerat sin wiki tyder på att det hon lagt upp där från början är lögner alt extrema överdrifter. Så information om den "stora låtskrivartävlingen" vore intressant. Vad vann hon? Vilken låt vann hon med? Vilka bolag var egentligen representerade i juryn?

Vad exakt innebar "jobbet som studiomusiker" för David Foster, That 70's show etc? Var det jobb i ordets rätta bemärkelse?

Tillägg: När var hon "spökröst" åt Celine Dion och vad innebär detta?

Var kan man hitta Camillas medverkan i flera tv-produktioner? I vilka reklamfilmer har hon medverkat?

Var hon signad av W models? Kan man se hennes riktiga portfolio eller menar hon på allvar att hon använde shopping-mall-modell-foton när hon castades för "runway" och de jobb hon nämner? Finns det något exempel från hennes lysande modellkarriär?
Varför hävdar representanter för W models att hon aldrig har varit signad där?

Vem är "managern" som skrivit biografin på cdbaby? Varför ändrades den kvickt när den uppmärksammades här, den bör ju ha stått orörd i åratal?

Vilken låt på Camillas "kommande skiva" framfördes i American Idol? Var är Camillas "kommande skiva"?

Anledningen till att detta är intressant är att hon livnär sig på att anklaga andra för att ljuga/försköna sina meriter, och hånar dem som har misslyckats med sina karriärer. Vilket är vad hon själv gjort/gör.
Senast redigerad av jokesoncissorian 2019-06-12 kl. 12:37. Anledning: Tillägg
Citera
2019-06-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokesoncissorian
Nu tycker jag att kränkande kommentarer som tillåts stå kvar är av intresse, kommentarer av typen du refererar till är knappast en isolerad händelse. MEN:

Ja det vore mer intressant om någon lyckades punktera Camillas luftslott. Att hon har redigerat sin wiki tyder på att det hon lagt upp där från början är lögner alt extrema överdrifter. Så information om den "stora låtskrivartävlingen" vore intressant. Vad vann hon? Vilken låt vann hon med? Vilka bolag var egentligen representerade i juryn?

Vad exakt innebar "jobbet som studiomusiker" för David Foster, That 70's show etc? Var det jobb i ordets rätta bemärkelse?

Tillägg: När var hon "spökröst" åt Celine Dion och vad innebär detta?

Var kan man hitta Camillas medverkan i flera tv-produktioner? I vilka reklamfilmer har hon medverkat?

Var hon signad av W models? Kan man se hennes riktiga portfolio eller menar hon på allvar att hon använde shopping-mall-modell-foton när hon castades för "runway" och de jobb hon nämner? Finns det något exempel från hennes lysande modellkarriär?

Vem är "managern" som skrivit biografin på cdbaby? Varför ändrades den kvickt när den uppmärksammades här, den bör ju ha stått orörd i åratal?

Vilken låt på Camillas "kommande skiva" framfördes i American Idol? Var är Camillas "kommande skiva"?

Anledningen till att detta är intressant är att hon livnär sig på att anklaga andra för att ljuga/försköna sina meriter, och hånar dem som har misslyckats med sina karriärer. Vilket är vad hon själv gjort/gör.

Du vet att det går att se att du är ny här va?

Det går också att se att det ENDA du är intresserad av är att sänka CG. Du är inte den enda som gör likadant i den här tråden just nu. Det verkar som något gäng som fått på pälsen av CG reggar nya användare och nu gör allt för att smutskasta henne. Om man läser det ni skrivit med källkritisk blick så blir det nästan underhållande.

En massa irrelevant skitsnack om hennes sambos preferenser och vad hon hade för eventuella framgångar i underhållningsbranschen för länge sedan. Är det det bästa ni har att komma med?
Citera
2019-06-12, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar

Det går också att se att det ENDA du är intresserad av är att sänka CG. Du är inte den enda som gör likadant i den här tråden just nu. Det verkar som något gäng som fått på pälsen av CG reggar nya användare och nu gör allt för att smutskasta henne. Om man läser det ni skrivit med källkritisk blick så blir det nästan underhållande.

En massa irrelevant skitsnack om hennes sambos preferenser och vad hon hade för eventuella framgångar i underhållningsbranschen för länge sedan. Är det det bästa ni har att komma med?

Alltså ja, självklart är jag medveten om att det går att se att jag är ny här (eller ny och ny, jag har aldrig använt kontot innan), och nej jag har inte varit intresserad av att använda det förrän nu. Vad spelar det för roll enligt dig? "Fått på pälsen"? Förlåt, men nu skrattar jag högt. 😂

Det är enligt mig inte "irrelevant snack" att diskutera att hon i panik raderade alla de meriter som inte går att styrka nu helt plötsligt, när folk började ifrågasätta. Det är tydligt att hon gör exakt det som hon anklagar andra för att göra, hon livnär sig på att projicera sina egna tillkortakommanden på andra.

Bloggbevakning "granskar" inte, bloggbevakning är besatt och avundsjuk och använder sin blogg till att få utlopp för detta. Annars hade hon granskat alla (Vilket hon har påstått att hon gör ända fram till nyligen) bloggbevakning är Camillas sätt att få interagera med likasinnade och få med sig dem i sina hatkampanjer. En mobbare är alltid en mobbare. (Apropå det är det fortfarande intressant att hon inte med ett ord har förnekat/tagit avstånd från det som står i snyft-intervjun i barometern.)

Tillägg: Måste det handla om att man vill "sänka" någon för att man avslöjar deras lögner? Isf måste du tycka att Camilla är extremt obehaglig, med tanke på vad hon sysslar med. Hon har även hängt ut privatpersoner, otaliga gånger kommit med ogrundat skvaller om personers privatliv, saker som faktiskt visat sig inte stämma, men som har skadat oskyldiga. Så att människor läcker detaljer om hennes privatliv här borde inte bekymra dig. Du tycker ju att det är helt ok när Camilla gör det var jag förstår?
Senast redigerad av jokesoncissorian 2019-06-12 kl. 12:50. Anledning: Tillägg
Citera
2019-06-12, 12:50
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Hoppas någon förflyttar den här tråden till papperskorgen. Camilla har i alla fall gått vidare.
Citera
2019-06-12, 12:54
Medlem
Citat:

Jag kan inte hitta ett ord om "hennes sambos preferenser", kan du länka?
Poängen är att hon aldrig haft några framgång är varken i musikbranschen eller som influenser- men att hon ljuger om detta.
Samtidigt som hon går till attack på andra.
Hon verkar inte ha blivit mobbad heller, ändå har hon gång på gång hävdat att hon blivit utsatt för grovt våld tex. Och att hon har varit engagerad i Friends. (Detta tar hon plötsligt också tillbaka)
Citera
2019-06-12, 12:58
Medlem
Citat:

Vad spelar det för roll att någon är ny medlem?

Hur menar du att hennes lögner är irrelevanta när hon anklagar andra för att göra detsamma?

Hon köpte ringarna och "förlovade" sig i september någon gång förra året. Inte nämnt något om att det planeras något bröllop etc (vilket hon annars hade skyltat med, det vet vi), men när någons skilsmässa drar ut på tiden är det viktigt att analysera "lögnen".

Hon påstår att Isabella fejkade en hotlapp, men hon själv fejkar meriter och kommer med lika dåliga undanflykter som Isabella, ursäkter som säger emot det hon själv sagt innan.

Osv osv osv
Citera
2019-06-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hoppas någon förflyttar den här tråden till papperskorgen. Camilla har i alla fall gått vidare.

Har hon? Är det därför hon skriver bättre inlägg om IL nu? Till och med så snälla att Bellahatersen börjar reagera i kommentarsfältet i det senaste inlägget
Citera
2019-06-12, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Ja hon verkar ha återgått till att låta folk prata om Isabellas utseende, bröst och vikt iaf, efter 2 dagars paus från detta. Varför inte modda vissa ord precis som hon gör när det gäller hennes egen "karriär" och lögner? Kommentarer om detta som råkar gå igenom raderas väldigt kvickt, medan värre får stå kvar om det handlar om nån av hennes hatobjekt

https://bloggbevakning.se/2019/06/12...atta/#comments

Jag tycker fortfarande att det vore intressant att slå hål på hennes luftslott.
Citera
2019-06-12, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokesoncissorian

Bloggbevakning "granskar" inte, bloggbevakning är besatt och avundsjuk och använder sin blogg till att få utlopp för detta. Annars hade hon granskat alla (Vilket hon har påstått att hon gör ända fram till nyligen) bloggbevakning är Camillas sätt att få interagera med likasinnade och få med sig dem i sina hatkampanjer.

Haha och det i motsats till vad du mfl håller på med i denna tråd då?
Tycker det mesta handlar om att sänka en blogg, göra reklam för en annan blogg och lägga upp bilder på kommentarer (!!) från Bloggbevakning, löst skvaller och sen lite moralpredikningar på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in