2019-07-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Dessa afghaner tar verkligen priset. 4 år i landet, inte lärt sig 112 men däremot hunnit bygga upp ett digert brottsregister inklusive misshandel med kniv. En av dom lyckas själv bli häktad för ytterligare brott innan han hinner vittna i Rockyrättegången. Man måste ju nästan skratta. Vilka guldklimpar.

Det där med att han lyckas bli häktad innan detta tar ju fan priset av allt. Det sjuka med allt är att dessa personer kommer att försvaras efter detta till varje pris för dom är ju trots allt "utsatta".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Varför inte? Hans intentioner är ju att köpa droger, vilket han erkänner. Man kan ju fällas för förberedelse för mord, borde inte heller vara brottsligt isf tills man begått brottet.

Det står i brottsbalken och i annan specialstrafflagstiftning för vilka brott som du kan dömas för förberedelse, försök mm.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5542
Efter jag läst FUP är jag helt och hållet på afghanens sida, hoppas niggern ruttnar i fängelset
Kan du lägga ut fuben
Citera
2019-07-30, 16:10
Medlem
Vad har målsägande för förhoppningar om att kommunicera (följer efter) med Amerikaner i Sverige när han inte kan svenska eller engelska?
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Är försvarsadvokaten en av Sveriges bästa? Hade det inte varit bättre om dom anlitat någon av Björn hurtig, Thomas Olsson eller Johan Eriksson?

Han är duktig på att frikänna yrkeskriminella men är inte super bra utanför det om jag har förstått det hela rätt
Citera
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Han vill ha tillbaka "hans" hörlurar som han har stulit.

Och han tycker inte att han är en dålig kille?

Hur vet man att han har stulit hörlurarna?
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire

Folk som utgår från GWs insändare ovanpå egna åsikter om att det måste var så antar jag
Citera
2019-07-30, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag undrar om han ska ner till Italien sen eller skiter han i polismördarna?

Undra inte så mycket tacka Trump istället för att han visar hela världen hur farligt och rättsosäkerhet vårt land är med Löfven vid rodret. Det visar det här målet med all önskvärd tydlighet.
Citera
Medlem
Theoduluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busteqsun
Kan du lägga ut fuben
Läs namnet på tråden du skriver i.
Citera
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det hela är en fars.
Men det bästa exemplet på hur perverterat det svenska juridiska systemet har blivit.

Det intressanta är vad vanligt folk upplever som rimligt o vad lagboken säger. Likaså hur våra olika media bevakar det hela. Nu är jag i Sverige men ska snart ta reda på vad de säger i USA.

Om ingen av ensamkommande flyktingbarn-killarna kan svenska eller engelska varför frågade de svarta killar efter vägen till TC för kan man fråga sig lol

Iaf, tror Afghanistanska tolkar tjänar bra pengar om de ska vara statligt anställda för att översätta alla "ungars" asyl sök och sedan brott etc. Någon som har input där?

Det e inte mkt BO säger som känns substantial, hänger inte ihop alls, lösa trådar överallt, massa lögner, förutom att han fick stryk, medan Rocky o company's story känns liksom oförändrad o ändå ganska klar. Ja, de gav han stryk. Han laddade ju upp den på internet o sköt sig i foten men ja, det var liksom så uppenbart det bara kunde vara... Trodde vi. Sverige o deras adel som ni kallar de hade andra planer får vi väl tänka oss haha, vad vet jag.

Vad säger USA? Saknas översättning ofta?
Citera
Medlem
Rammsbergs avatar
Nu har jag sett filmerna på TMZ. De kunde ha skippat rättegången och frågat mig. ASAP är oskyldig. Vi hade sparat skattemiljoner i rättegångskostnader och skadestånd.

Utvisa afghanerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire

Han påstår att han har fått dem av en kompis men vet inte vad kompisen heter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in