Citat:
Ursprungligen postat av
Osynlige.Mannen
Du rundar själva sakfrågan. Al Gore påstod på sin tid att befolkningen från Tuvalu hade blivit evakuerad till Nya Zeeland pga havsnivåhöjningen. Det var givetvis en fullständig lögn. Hans taleskvinna förklarade att det inte alls var någon lögn. Mr. Gore hade bara (konsekvent) råkat använda fel tempus. När han sade att befolkningen hade blivit evakuerad, så menade han att befolkningen komer att bli evakuerad. Ingen lögn, bara fel i tempus.
Så nu vet ni det pojkar och flickor. Om ni påstår att något har hänt, som faktiskt bevisligen inte alls har hänt, så kan ni bara hänvisa till att ni råkade använda fel tempus. Det är precis sådant som stärker förtroendet vi känner för klimatalarmismprofitörer, eller hur?
I våra dagar har vi lilla
Greta™ som blåljuger om att "Nationer försvinner under stigande havsvattennivåer." Men hon ljuger lik förbannat hon också.
https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7300831
Varför tar vuxna människor ett ljugande och fantiserande barn på allvar?
Det har skett någon jävla massspykos runt den där ungjäveln, som är 16 men ser ut som 10.
ALLT hon gör skall höjas till skyarna och ALLT hon säger skall tas som någon slags vetenskaplig sanning. Det har nästan blivit som Hitlers maktövertagande på 30 talet för kritisera fanskapet får man ju inte heller göra
Det finns INGET som ger mig så stor lust att fuska med källsorteringen, och att ta bil till affären( trots att jag kan gå) som varje gång denna skitunge skall predika sin visdomsord.
Den 27 september hade jag fan parkerat min bil utmed sängen om det hade varit möjligt, så jag hade kunnat förflytta mig medelst den varenda meter till jobbet.
Hade det inte varit olagligt hade jag också skruvat bort katalysatorn på den, bara för nöjet att få jävlas med någon miljömupp..AVSKYR gläfsande miljötalibaner