2019-10-13, 14:30
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
För att globalisterna är en rörelse som kom upp i VÄSTVÄRLDEN! Sedan så styr dem mer eller mindre hela det finansiella systemet i väst då IMF, FED, World Bank är privata entiteter och har rätten att skapa pengar som dem lånar till staten, folket mm! Detta är inte så komplicerat egentligen!

Ingen har sagt att det är komplicerat. Min fråga är inte särskilt komplicerad heller, så varför svarar du inte på den?

Citat:
Och därför kan dem köra sitt massinvandring/multikulturella experimentet här i Väst än i Asien! Globalisterna mer eller mindre skapat det moderna västerländska systemet, då man överbelånar hela stater och folkmassor som vi ser idag.

Förstår du nu?

https://youtu.be/YDYfyAQ8lUI

IMF och World Bank opererar alltså bara i Väst? Globalisterna äger ingen media i Öst?
Citera
2019-10-13, 21:04
Medlem
Zneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Lite fascinerande att Bern förutom det politiska "engagemanget" har en s a s privat
käpphäst, gällande det där med matsmältningen och att han inte kan prata så där
väldigt länge om de andra saker han "brinner" för utan att komma in på de rent
personliga problemen med den metabola pandemin. Men han gör sitt bästa för att
få den att passa in bland sitt övriga "tänk" ...

Rätt "intressant" att studera SwebbTV. Igår var man i Norge ...

Nej då, inte alls. Matsmältningen har allt med globalisterna att göra. När globalisterna i egenskap av " Big food" alltså de stora livsmedelsfötetagen lade under sig hela marknaden för matproduktion. Då infördes de enorma industrijordbruken som tillverkar en föda som inte är nyttig.

Detta kan du läsa i Berns bok " Den metabola pandemin". Om det storskaliga industrijordbruket med all konstgödsel och giftbesprutning.

Jag har köpt och läst boken. Den är mycket bra, rekommenderas.
Citera
2019-10-14, 12:47
Medlem
Wkblades avatar
Någon som var på båtkonferensen som har lust att berätta om sin upplevelse och den generella stämningen?
Citera
2019-10-14, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
IMF och World Bank opererar alltså bara i Väst? Globalisterna äger ingen media i Öst?

IMF och Världsbanken har inte kontroll över Ryssland och Kina, nej. De har inte militär kontroll över dem heller såsom USA har mot araberna i mellanöstern. Vet inte vilken kontroll gloablisterna har över massmedia i öst.
Citera
2019-10-14, 13:09
Bannlyst
Citat:
Jag drömmer inte om att länder ska bli multikulturella. Det är snarare ett faktum att jorden krymper och att vi kommer närmare varandra. Homogenitet är inte möjligt under sådana omständigheter

Ett sådant otroligt skitprat (du kanske inte är elak men du är överkörd). Det kan bara komma från någon som kapitulerat helt och hållet och upprepar den skit som propageras ut, "det är en naturlig utveckling".

Det är inte alls en naturlig utveckling. Utvecklingen beror på den korrumperade politikerkåren och på propaganda-maskinen som massmedia står för. Bara i och med "alternativa massmedia" har en viss mångfald ersatt enfalden, som dock stretar emot när den kan och censurerar och stänger ned allt den kommer åt.

Försvaret exempelvis, borde ha använts mot migrantströmmarna.
Citera
2019-10-14, 13:49
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
IMF och Världsbanken har inte kontroll över Ryssland och Kina, nej. De har inte militär kontroll över dem heller såsom USA har mot araberna i mellanöstern. Vet inte vilken kontroll gloablisterna har över massmedia i öst.

Det är inte ett svar på det jag skrev. Jag skrev Sydostasien, Indien, Kina och Japan. Inte Ryssland/Kina.
Citera
2019-10-14, 13:53
Citat:
Ett sådant otroligt skitprat (du kanske inte är elak men du är överkörd). Det kan bara komma från någon som kapitulerat helt och hållet och upprepar den skit som propageras ut, "det är en naturlig utveckling".

Det är inte alls en naturlig utveckling. Utvecklingen beror på den korrumperade politikerkåren och på propaganda-maskinen som massmedia står för. Bara i och med "alternativa massmedia" har en viss mångfald ersatt enfalden, som dock stretar emot när den kan och censurerar och stänger ned allt den kommer åt.

Försvaret exempelvis, borde ha använts mot migrantströmmarna.

Noterar att istället för att läsa det jag skriver läser du in en massa som inte står där. Var skrev jag att jag är positiv till massinvandring, eller att massinvandring är en naturlig utveckling?
Citera
2019-10-14, 16:08
Bannlyst
Citat:
Noterar att istället för att läsa det jag skriver läser du in en massa som inte står där. Var skrev jag att jag är positiv till massinvandring, eller att massinvandring är en naturlig utveckling?

Du skrev faktiskt "Det är snarare ett faktum att jorden krymper och att vi kommer närmare varandra". Vad menar du med det då?
Citera
2019-10-14, 17:06
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Någon som var på båtkonferensen som har lust att berätta om sin upplevelse och den generella stämningen?
Detta är jag också intresserad av. Det är mycket bra att man tar sådana här initiativ, skulle kunna tänka mig att vara med själv. De ska börja med AW en gång per månad också, tror jag att de sagt.
Citera
2019-10-14, 17:39
Citat:
Du skrev faktiskt "Det är snarare ett faktum att jorden krymper och att vi kommer närmare varandra". Vad menar du med det då?

Vad är det du inte håller med om?
Citera
2019-10-15, 09:08
Bannlyst
Citat:
Vad är det du inte håller med om?

Alltså menar du att massinvandring är en naturlig utveckling. Det är den inte. Massinvandringen till Sverige är invasion möjliggjord av landsförräderi. Landsförräderiet beror på korruptionen inom politikerkåren.
Citera
2019-10-15, 10:02
Citat:
Alltså menar du att massinvandring är en naturlig utveckling. Det är den inte. Massinvandringen till Sverige är invasion möjliggjord av landsförräderi. Landsförräderiet beror på korruptionen inom politikerkåren.

Du är uppenbart retarderad. Återigen: Var skrev jag det?
Senast redigerad av Sinestro 2019-10-15 kl. 10:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in