2019-10-22, 23:50
Medlem
loajsas avatar
Det jag vet är att Bella är gravid, med lite storry telling säger det allt.
Citera
2019-10-23, 00:00
Medlem
Citat:
Idag har jag tagit beslut som fått mig att kräkas.

Just postat på bloggen. Cliffhanger, får se vad det handlar om. Försäljningen på Beauty går i alla fall bra säger hon. Kanske har hon ”gjort slut” med Erik, på samma sätt som hon bestämde sig för att inte arbeta med Stordalen....
Citera
2019-10-23, 00:01
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loajsa

Det är hon inte!
Citera
2019-10-23, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loajsa

Gravidkortet dyker upp lite nu och då. Vi som läser och skriver här tar det med ro och säger ungefär att det är ju bara vad man skulle kunna vänta sig av en fnaskig golddigger utan egen förmåga och sen orkar ingen fundera mer över det.

Rap.

Intressant sätt att skriva du har, btw.
Citera
2019-10-23, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Just postat på bloggen. Cliffhanger, får se vad det handlar om. Försäljningen på Beauty går i alla fall bra säger hon. Kanske har hon ”gjort slut” med Erik, på samma sätt som hon bestämde sig för att inte arbeta med Stordalen....

Kan jag tänka mig att hon skrivit, hon verkar ju vara så jävla dum att hon inte fattat att typ 99 procent av de som en gång läst henne numera skiter blankt i henne och hennes liv. Snart trettio år gammal och som en tonåring.
Citera
2019-10-23, 01:00
Medlem
precixs avatar
Skäms Hon Inte
Citera
2019-10-23, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Gravidkortet dyker upp lite nu och då. Vi som läser och skriver här tar det med ro och säger ungefär att det är ju bara vad man skulle kunna vänta sig av en fnaskig golddigger utan egen förmåga och sen orkar ingen fundera mer över det.

Rap.

Intressant sätt att skriva du har, btw.
Måste du vara så fruktansvärt plump?
Citera
2019-10-23, 01:50
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ja men du verkar ju vara en riktigt frisk person som citerar och argumenterar mot dig själv.
Det är enormt kul att just du säger det
Nu får du se dig slagen, och får en chans att begripa hur dlna egna roliga inlägg har tagits emot
Alla verkar dock överens om att det drar ihop sig till ett avgörande
Jag droppar härmed att ryktet jag hörde gällde kriminalitet, inte graviditet, konkurs eller försäljning, och utan inblandning av utländska underrättelsetjänster 😎
Senast redigerad av qutm 2019-10-23 kl. 02:32.
Citera
2019-10-23, 09:37
Medlem
Ringhals3s avatar
Och SvD:s stora scoop lyser med sin frånvaro!
Vore kul om det av visa här påstådda avslöjandet kom snart!

Eller om Skatteverket blev klara med den påstådda utredningen av Blondinbellas förehavanden snart.

Det verkar dock som att hon sänker sig själv utan hjälp ifrån SvD och Skatteverket!
Citera
2019-10-23, 09:50
Avstängd
Egentligen är hon supersnygg, men det är samtidigt något i utseendet som skaver .Lite finskt är misstanken. I sammanhanget känns ju det lite underklassigt.
Citera
2019-10-23, 10:53
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Egentligen är hon supersnygg, men det är samtidigt något i utseendet som skaver .Lite finskt är misstanken. I sammanhanget känns ju det lite underklassigt.

Alla bilder hon publicerar är hårdgranskade och kraftigt bearbetade i dator för att hon ska se så fördelaktig ut som möjligt!

I själva verket ser hon ytterst alldaglig ut, ingen man skulle vända sig efter om man mötte på gatan.
Citera
2019-10-23, 10:56
Medlem
Ringhals3s avatar
Expressen serverar ljumma nyheter i caset.

https://www.expressen.se/noje/loweng...aren-hittills/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in