2019-10-22, 19:21
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nu var det ju ingen som påstod att det var något investmentbolag, men det du påpekar stämmer för all del!
Frågeställningen rör varför hemsidan ligger.
hemsidan kanske ar attackerad?
Citera
2019-10-22, 19:45
Medlem
Och nu har det rensats kommentarer på bloggen. Samtliga var såklart negativa till det senaste bluffsamarbetet.
Citera
2019-10-22, 19:58
Medlem
loajsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postis
Och nu har det rensats kommentarer på bloggen. Samtliga var såklart negativa till det senaste bluffsamarbetet.

Jag har nämnt det, det är tunga aktörer som drar i trådarna. Jag jobbar själv i Usa, och säkerhetsfolket här har sagt åt mig att "take a chillpill" fuck them. Men Bella är illa ute nu. Ska bli otroligt intressant att följa utvecklingen. Nu får jag "ett" chillpill, jag fick 4X2 mg iktrovil. Nackdelen med Amerikat, ska vara så mycket av allt.
Citera
2019-10-22, 21:01
Medlem
Härligt samarbete , ta ett lån , näääää den var liksom inget bra alls ! Skämskudde deluxe
Citera
2019-10-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postis

Pingis la ut igår en typ #nu är det nog stoppa mobbarna på nätet... Idag ser man att hon ätit lunch med VDn fär Björn Borg och ett investmentbolag equity Sthlm. Hon försöker skaffa pengar eller sälja av sitt.
Citera
2019-10-22, 21:34
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElizaG
Pingis la ut igår en typ #nu är det nog stoppa mobbarna på nätet... Idag ser man att hon ätit lunch med VDn fär Björn Borg och ett investmentbolag equity Sthlm. Hon försöker skaffa pengar eller sälja av sitt.

Förvånar mig inte att hon ätit lunch med VD:n för Björn Borg, hon är ju VD för Isabella Löwengrip så de har mycket gemensamt. Om hon försöker köpa ut Belle på samma sätt som Björn köptes ut från sitt varumärke hoppas jag att Belle kräver en minst lika bra deal.
Citera
2019-10-22, 21:52
Medlem
loajsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Förvånar mig inte att hon ätit lunch med VD:n för Björn Borg, hon är ju VD för Isabella Löwengrip så de har mycket gemensamt. Om hon försöker köpa ut Belle på samma sätt som Björn köptes ut från sitt varumärke hoppas jag att Belle kräver en minst lika bra deal.

This?! Vad fiick Brörn kvar va? Ett par småbyxor? Ja, tror jag minns det så när jag drog in en smash, rätt in krysset. Sedan stod marabou där och delade. Sedan Blev John McEnroe gatlöpmingen. Se här gott löskefolk, raaap. sorry.

McEnroe kunde hålla ihop sig i affärsvärlden, Beella, not so mutch.

https://www.youtube.com/watch?v=Xea1KKEgOco
Citera
2019-10-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loajsa
This?! Vad fiick Brörn kvar va? Ett par småbyxor? Ja, tror jag minns det så när jag drog in en smash, rätt in krysset. Sedan stod marabou där och delade. Sedan Blev John McEnroe gatlöpmingen. Se här gott löskefolk, raaap. sorry.

McEnroe kunde hålla ihop sig i affärsvärlden, Beella, not so mutch.

https://www.youtube.com/watch?v=Xea1KKEgOco

Jag förstår faktiskt ingenting, vad menar du egentligen?
Citera
2019-10-22, 22:02
Medlem
loajsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Jag förstår faktiskt ingenting, vad menar du egentligen?

Att McEnore är en grym är grym smashare, och att han, med ett medvetet flinande lyckats bättre än belea`?
Citera
2019-10-22, 22:38
Medlem
loajsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smlan666
Härligt samarbete , ta ett lån , näääää den var liksom inget bra alls ! Skämskudde deluxe
Googla klaus och misesintistitet.

Du kommer gila det.

Antar att du är är kvinna. Paus.
Citera
2019-10-22, 23:06
Medlem
Idag har det tydligen varit jobbiga möten. Undrar hur det känns att ha slösat bort firmans pengar på privat jetset liv och säga upp personal för att leka affärskvinna. Beauty lär inte vara värt många kronor nu längre efter att hon kört ekonomin i botten och skämt ut varumärket. Att hemsidan fortfarande ligger nere tyder på konkurs inom kort för hennes egna bolag. Lär bli skriverier i media snart nu.
Citera
2019-10-22, 23:45
Medlem
loajsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Tror dig inte, men skynda dig i så fall
Snart hinner tydligen SVD och en helt annan liga före lilla dig

Jag har kontakter, hur vi ska kontakt varandra? ska en fejkmejl vetja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in