Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-01, 19:58
Medlem
Vad är problemet? Bli ett föredöme - använd videolänk!
2019-11-01, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ViolaDoris
Vad är problemet? Bli ett föredöme - använd videolänk!

Hon kan inte ställa någon mot väggen, svinga sitt moraliska patos eller åstadkomma några "virala ögonblick" genom en tråkig videolänk. Och inte heller attrahera journalister. All dramatik försvinner.
2019-11-01, 20:01
Medlem
Undrar vad hon ska till Madrid att göra? På sista COP-mötet skällde hon ut delegaterna och jag är verkligen nyfiken på vad hon ska säga den här gången som är så viktigt.

Hon är inte sysslolös i Los Angeles, har träffat Leonardo DiCaprio och besökt Ellentube:

https://www.ellentube.com/video/gret...president.html
Senast redigerad av ghou 2019-11-01 kl. 20:06.
2019-11-01, 20:26
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghou
Undrar vad hon ska till Madrid att göra? På sista COP-mötet skällde hon ut delegaterna och jag är verkligen nyfiken på vad hon ska säga den här gången som är så viktigt.

Hon är inte sysslolös i Los Angeles, har träffat Leonardo DiCaprio och besökt Ellentube:

https://www.ellentube.com/video/gret...president.html

Hon kan väl be om ursäkt för sitt uppträdande vid nästa möte. Det är inte vi som berövat hon hennes barndom. Den skulden får hon ta på sig själv tillsammans med sina föräldrar. Jag tycker i alla fall att hon kan åka till Kina ock leka profet där. Hon kan delta med videolänk därifrån på nästa möte. Hon tjänar 200-300 000:- per tal hon genomför. Hon har råd att hyra en segelbåt med besättning men nu ska det snål åkas på någon annans bekostnad. Typiskt vänsterbeteende.
2019-11-01, 20:51
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Greta dominerar i Los Angeles: Greta Thunberg joins climate strike rally in Los Angeles

Detta med Greta och indianerna är verkligen en grej!
2019-11-01, 20:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Greta dominerar i Los Angeles: Greta Thunberg joins climate strike rally in Los Angeles

Detta med Greta och indianerna är verkligen en grej!

"Our Future or /överstruket/ FOSSIL FUELS" på skylt bakom talarstolen? Vilken panikslogan!
2019-11-01, 21:53
Medlem
jardins avatar
Greta säger att hon rest at fel hall. Hade hon tänkt ta sig bort till Asien och hem till Europa den vägen?
2019-11-01, 22:22
Medlem
Jofs avatar
Jag ska åt hennes håll imorgon. Kanske kan ta med henne till Spanien sen.

Greta idag: Det visar sig att jag har rest halva världen runt, på fel sätt
Nu måste jag hitta ett sätt att korsa Atlanten i november... Om någon kunde hjälpa mig att hitta transport skulle jag vara så tacksam.
Senast redigerad av Jof 2019-11-01 kl. 22:44.
2019-11-01, 22:25
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag ska åt hennes håll imorgon. Kanske kan ta med henne till Spanien sen.

Om du har en segelbåt så
2019-11-01, 22:38
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Om du har en segelbåt så

Jag flyger med SAS. Skamlöst. Men dom får väl ställa upp igen dom där seglarna som tog henne dit. Lika bra att hon kommer tillbaka till Europa. F.ö.
2019-11-01, 23:38
Medlem
Y2KKs avatar
Intressant att notera att här på forumet är typ 98% av inläggen kritiska mot den "Great hysteri" som råder just nu.
Men i Press och TV är 100% med på allt hon säger, finns inte en antydan till kritik i medierna ...

Edit: Såg på AB att en politiker har reagerat mot hennes trams:
Citat:
Samtidigt som Kristdemokraternas europaparlamentariker, Sara Skyttedal, svara är desto syrligare. Hon menar att hon lösningen på klimataktivistens vädjan.

”Människan lyckades med något revolutionerande för drygt 100 år sen som gör det möjligt. En fantastisk innovation som binder samman människor över kontinenterna. Jag kan köpa en flygbiljett till dig”, skriver Skyttedal på Twitter.
Notera att som vanligt har AB missat att korrekturläsa sin artikel, knappt att man förstår vad dom menar ... ser ut som en automatisk översättning på google.
Men journalisten på AB var väl så upphetsad över att ha hittat en icke PK politiker att hänga ut, så det överskuggade nog yrkeskunnandet.
Senast redigerad av Y2KK 2019-11-01 kl. 23:52.
2019-11-02, 00:03
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2KK
Intressant att notera att här på forumet är typ 98% av inläggen kritiska mot den "Great hysteri" som råder just nu.
Men i Press och TV är 100% med på allt hon säger, finns inte en antydan till kritik i medierna ...

Edit: Såg på AB att en politiker har reagerat mot hennes trams:

Notera att som vanligt har AB missat att korrekturläsa sin artikel, knappt att man förstår vad dom menar ... ser ut som en automatisk översättning på google.
Men journalisten på AB var väl så upphetsad över att ha hittat en icke PK politiker att hänga ut, så det överskuggade nog yrkeskunnandet.

Haaha jag skriver bättre på fyllan än SK journalisterna på aftonbladet gör

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in