Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanslag123
Den som söker skall finna. Står längre bak i tråden men en får du gratis.

FS=Full Sexual. Samlag helt enkelt

Tackar
Citera
2019-11-07, 10:15
Medlem
Herregud, jag visste att man kunde få ha samlag. Vad kan de kosta typ?

Jag vet att det varierar men typ? Ungefär??

Ge gärna också egna upplevelser av FS erbjudanden också gärna?

Det känns som om jag alltid kommer till massagestolen som är rena muslimerna, No offense. Jag menar att så fort jag kommer in så är det helt plötsligt sharia lagar som råder. Jag fattar inte, är det fel på mig. Jag är en vältränad kille som ser dit ok ut och väldig fräsch och ung och trevlig.
Citera
2019-11-07, 10:49
Medlem
Har besökt salonger i såväl Västerås med omnejd samt Stockholm, Göteborg och Södertälje plus ytterligare en del mindre städer.

Grundregeln för mig är, och det verkar du ha fattat, att vara trevlig, glad, ren, inte lukta illa. Inför massagen ta av sig allt. Bra också att visa att man gillar beröring nära områden...

Min erfarenhet är att he-erbjudanden kommer ofta om de ovan nämnda kriterierna stämmer. (FS mindre vanligt dock.) På mindre orter dock mindre frekvent än större städer, dock inte omöjligt att få erbjudanden även där, framför allt om om man gör återbesök eller blir "regelbunden kund".

Ta´t lugnt, du kommer att få erbjudanden inom kort!
Citera
2019-11-07, 14:41
Medlem
FindAways avatar
I dag mötte jag min drömtjej. my god!!!! Vacker som en vårmorgon, mjuk i rörelserna, supertrevlig, gjorde allt med mersmak, Jag förstår allvarligt inte hur jag, gammal man, kan få göra vad jag önskar med rena miss universum,
Förstås i Stockholm, jag brukar inte få några som helsy känslor för någon, men detta var ett undantag,
Allt bara växte fram, och jag bokade i morgon igen, då vete fan om det inte blir två timmar.
Detta mina herrar är att sväva på moln som en massa torrskallar skriver i guiden.
Citera
2019-11-07, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
I dag mötte jag min drömtjej. my god!!!! Vacker som en vårmorgon, mjuk i rörelserna, supertrevlig, gjorde allt med mersmak, Jag förstår allvarligt inte hur jag, gammal man, kan få göra vad jag önskar med rena miss universum,
Förstås i Stockholm, jag brukar inte få några som helsy känslor för någon, men detta var ett undantag,
Allt bara växte fram, och jag bokade i morgon igen, då vete fan om det inte blir två timmar.
Detta mina herrar är att sväva på moln som en massa torrskallar skriver i guiden.

Lycka till och delvis grattis. Det är inte så ofta numera man stöter på sådana kvinnor på salongerna som med sin skönhet , charm och ömhetsbetygelser (som de flesta kvinnor annars strikt reserverar för ett parförhållande) förmår att snabbt väcka en riskabel förälskelse. Det har blivit mycket mer distanserat affärsmässigt på senare år.
Men det är oerhört lockande och lätt att fastna och man får räkna att det kommer kosta mycket i längden om man faller för det.

Får man fråga vilken del av stan det var?
Senast redigerad av Casstorrp 2019-11-07 kl. 21:30.
Citera
2019-11-07, 21:48
Medlem
Varför skulle det kosta mycket i längden?
Om det är så bra massage o extra behandling så kanske det är en ömsesidig upplevelse som övergår i gratis behandling 🤔
Citera
2019-11-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Varför skulle det kosta mycket i längden?
Om det är så bra massage o extra behandling så kanske det är en ömsesidig upplevelse som övergår i gratis behandling 🤔
Kanske det, särskilt om vederbörande kund ser ut som en tänkbar väg till PUT, försörnjning, giftermål etc.
Citera
2019-11-08, 07:12
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casstorrp
Lycka till och delvis grattis. Det är inte så ofta numera man stöter på sådana kvinnor på salongerna som med sin skönhet , charm och ömhetsbetygelser (som de flesta kvinnor annars strikt reserverar för ett parförhållande) förmår att snabbt väcka en riskabel förälskelse. Det har blivit mycket mer distanserat affärsmässigt på senare år.
Men det är oerhört lockande och lätt att fastna och man får räkna att det kommer kosta mycket i längden om man faller för det.

Får man fråga vilken del av stan det var?

Kungsholmn
Citera
2019-11-08, 07:58
Medlem
Någon som träffat på salong i mellansverige, "seriös" eller inte, där massösen är äldre, minst femtio? Eller enbart unga tjejer som gäller?
Citera
2019-11-08, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmodig
Någon som träffat på salong i mellansverige, "seriös" eller inte, där massösen är äldre, minst femtio? Eller enbart unga tjejer som gäller?

Det finns ganska gott om salonger där massösen har passerat 50 år.
Så bara ut och leta.
Citera
2019-11-08, 09:28
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Det finns ganska gott om salonger där massösen har passerat 50 år.
Så bara ut och leta.
För min del vore det angeläget med tips om salonger som bestyckas av lite blyga nybörjare under 25 i "Gnällbältet". Har fått några tips men dom flyttar ju på sej så det stämmer ju sällan, men hoppas kan man ju alltid göra.
Citera
2019-11-08, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.j.simpson
Herregud, jag visste att man kunde få ha samlag. Vad kan de kosta typ?

Jag vet att det varierar men typ? Ungefär??

Ge gärna också egna upplevelser av FS erbjudanden också gärna?

Det känns som om jag alltid kommer till massagestolen som är rena muslimerna, No offense. Jag menar att så fort jag kommer in så är det helt plötsligt sharia lagar som råder. Jag fattar inte, är det fel på mig. Jag är en vältränad kille som ser dit ok ut och väldig fräsch och ung och trevlig.

Hur långt är ett snöre? Enligt alla recensioner här får du betala mellan 500 och 2500kr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in