Flashback bygger pepparkakshus!
2019-11-11, 22:35
Medlem
EnGodForlorares avatar
Hahaha! Kul att se Linnea tjejgissa sig fram till fel svar gång på gång. Hon är bra på frågor av typen "Vad sa kändis på kändisgala?" eller "Vilka fotofilter finns på Insta?" men på allt annat är Claes överlägsen.

Omskärelse hade förresten F&F fel om. Den enda anledningen till att omskärelse populariserades på 1800-talet var för att stävja onani. Det hade inte ett skit med hygien att göra.
Citera
2019-11-11, 22:38
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucci
Hörde jag fel eller sa de att man inte får heta Lucifer i Sverige? Enligt ratsit finns det 51 st personer i Sverige som heter så. Dålig research i så fall.

Man får ha de namnen men man får inte ta dem eller ge dem till sina barn. Exempelvis finns det massor med kineser som invandrat som heter Pung. Namnet uttalas också "pung."
Citera
2019-11-11, 22:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Omskärelse hade förresten F&F fel om. Den enda anledningen till att omskärelse populariserades på 1800-talet var för att stävja onani. Det hade inte ett skit med hygien att göra.
Så judarna och muslimerna måste nersänkta sig till å pippa istället? hur kopulerade man ens utan förhud följaktligen?

Linnea fortsätter....Robin Raz lol.....jag kunde E-type
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-11 kl. 22:45.
Citera
2019-11-11, 23:01
Medlem
trattfans avatar
Vad är grejen med att de ska ha vissa "burljud" upprepade gånger? Borde ju vara enkelt att ha något unikt varje avsnitt.
Citera
2019-11-12, 00:27
Medlem
Ace Venturas avatar
Vad är det för fel på kvinnorna från SR egentligen? Så in åt helvete ouppfostrade och otrevliga mot sina partners så det liknar ingenting jag sett tidigare. Hanna svarar iaf oftast rätt samtidigt som hon kör över Ebbot men Linnea har ju oftast fel när hon så totalt kör över Claes E, och detta utan minsta skam i kroppen!? Även f.d. SR:aren Titti uppvisar samma otrevliga tendenser. Man måste ju undrar så smått över hur giftiga de där korridorerna på Gärdet egentligen är när de formar den här typen av socialt dysfunktionella individer?
Senast redigerad av Ace Ventura 2019-11-12 kl. 00:37.
Citera
2019-11-12, 05:02
Medlem
MrSokratess avatar
Hanna Dorsin är inte vass i UP.
Citera
2019-11-12, 05:56
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Ja, förr fick man heta Lucifer men inte längre.
Sindy Niklasson, "Sveriges sämsta mamma" Finns tråd här på FB, döpte sitt barn till Lucifer Ozzy.

Sååå det talar lite emot det där.

Angående filip och fredrik måste man vara efterbliven för att bli slagen på fingrarna av dessa två idioter.
Okarismatiska bortom allt!

Alla deras program lider av samma problem, dom själva figurerar!

Endast självföraktande individer finner dessa herrar minsta intressanta eller roliga. Skärpning!

Dessutom hatar dom Sverige och svenskar. Filip Hammar har flera gånger hållit på med mycket konstiga saker som borde granskas närmare!
Senast redigerad av Custom_made 2019-11-12 kl. 05:59.
Citera
2019-11-12, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Vad är det för fel på kvinnorna från SR egentligen? Så in åt helvete ouppfostrade och otrevliga mot sina partners så det liknar ingenting jag sett tidigare. Hanna svarar iaf oftast rätt samtidigt som hon kör över Ebbot men Linnea har ju oftast fel när hon så totalt kör över Claes E, och detta utan minsta skam i kroppen!? Även f.d. SR:aren Titti uppvisar samma otrevliga tendenser. Man måste ju undrar så smått över hur giftiga de där korridorerna på Gärdet egentligen är när de formar den här typen av socialt dysfunktionella individer?

Ja, kan nog vara en arbetsplats med smått giftigt klimat. Av dem är Titti den jag tycker minst om, gapkärring. Hade inte förvånat mig om de tar med typ Lotta Brome nästa säsong
Citera
2019-11-12, 22:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Kan någon räkna antalet "va fan" från Lazarov per program, vinner ju med råge över Johan Falk i beats per minute, tänk å göra självuppföljande hjärtkompression till hennes va-fan frekvens istället för Bee Gees
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-12 kl. 22:33.
Citera
2019-11-12, 22:33
Medlem
Karin svarar ju inte på en enda fråga! Det är ju Peter som drar verkligen hela lasset i deras lag.
Citera
2019-11-12, 23:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Har Lennart Swahn varit i Erik Blix?

Så intressant, jag kunde ganska många saker i under preassure, sedan
noterade min uppmärksamhetsstörning efter reklampausen....att vi sökte
efter saker som började på S (vi fick ett handikapp) varav jag plötsligt kunde alla bilder
under tiden Alex gjorde relativt bort sig, detta säger också något om min dåliga spatiala få-rums-uppfattningsförmåga utan denna associations-hjälp

Jag blev lite kåt på Amanda utklädd till man idag
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-12 kl. 23:33.
Citera
2019-11-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Karin svarar ju inte på en enda fråga! Det är ju Peter som drar verkligen hela lasset i deras lag.

Vad gör hon ens där? Tittar bara ner och säger "vafan".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in