Citat:
Ursprungligen postat av
Dr King
E-types dansare Dee Demirbag gjorde ju en klassisk stående lapdance på Staffan Ling där han inte visste vad han skulle ta vägen och fick ett rejält stånd.
https://www.youtube.com/watch?v=z7XsU3ElidI
Jag kan tänka mig att hon och även andra av E-types dansare har erbjudit sina tjänster till honom på något stadshotell efter någon konsert.
Tänk att jag såg detta spektakel när det visades på teve, jag trodde annars Lappdans...inte den när samerna försöker fånga in sin renar & SVT filmar, utan den med stegvis avtagning av paltorna...men nu återkopplar jag i detta nu att Lap betyder knä på engelska...att sitta i knät på överheten
Är det pixligheten i hela videon som döljer Lings (asiaten) bauta-stånd alltså?, jag skulle kanske välja att behärska mig när just miljonpubliken tittar, moonwakar därifrån in i Peppe Engs avkylande slappe
Även om jag själv led av tvångstankar på gymnasiet varav jag fick pressa tillbaka ett utlämnande stånd i fel situationer (är någon situation rätt?)...bara för att det var det värsta som skulle kunna hända, är detta vad Staffan upplever? när han skriker i smärta vid 0:19?
Då är det okay...så länge det inte är civilister som inte kan dansa så får E-type gör vad han vill