Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-04, 01:25
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fast frågar du den här tråden så tycker merparten tvärtom
och fel har dom...det är tydligt att det är Rickard som alltid sitter och får för sig olika magkänslor och tycks det tourettesmässigt ställa upp ett osäkert besserwisser alternativ mot det hon egentligen är säker på, vilket kan betyda att han undermedvetet inte kan ta starka kevinnor men han stjälper laget hela tiden oavsett

Du har säkert rätt men jag gillar Rickard ändå. Han är härligt knäpp och adhd-ig! Är väl därför hans äktenskap spruckit kanske.

Citat:
"Jag kan köra på volly!" när väl Janne ska få debutera i
i under pressure, jävla va oskön hon är, Janne riskerar att vara sämre än jag så
jag måste rädda honom

Det var ju Janne som inte vågade. Han har inte kört en endaste under pressure vad jag sett.
Citera
2019-10-04, 12:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Ja tyck så synd om Sofia Källgren som få sjunga dessa trunkande bitar enbart, utnyttjad sexuellt av att F&F finner humorn i att det är så kort, trösten är väl att hon antagligen lägger hennes program i rad för inspelning

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Du har säkert rätt men jag gillar Rickard ändå. Han är härligt knäpp och adhd-ig! Är väl därför hans äktenskap spruckit kanske.

Det var ju Janne som inte vågade. Han har inte kört en endaste under pressure vad jag sett.
Hon saboterade likt Rickard, när F&F just hade övertygad honom att försöka
Citera
2019-10-04, 18:47
Medlem
Synd att Emma Molin inte får tävla vidare. Hon är en sån där person man kan sitta och titta på i timmar. Även när hon inte säger något har hon alltid något minspel för sig. Smart, rolig och snygg. Finns inte hennes like i detta rike.
Citera
2019-10-04, 22:08
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Synd att Emma Molin inte får tävla vidare. Hon är en sån där person man kan sitta och titta på i timmar. Även när hon inte säger något har hon alltid något minspel för sig. Smart, rolig och snygg. Finns inte hennes like i detta rike.

Håller med.
Önskar att jag någon gång träffar en tjej som henne
Citera
2019-10-05, 21:17
Medlem
simonvps avatar
Har inte Idiotfrågorna slutat vara enkla? Majoriteten av de upplever inte jag vara glasklara iaf.
Citera
2019-10-05, 21:26
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Har inte Idiotfrågorna slutat vara enkla? Majoriteten av de upplever inte jag vara glasklara iaf.
Upplever dem som väldigt varierande i svårighetsgrad. Jag menar...”pågår koreakriget fortfarande?” jämfört med ”vilken pedal är vilken?”
Citera
2019-10-07, 22:04
Medlem
Nej, inte Mikael Sandström! Den jäveln Claes Elfsberg förresten, var det inte han som kallades för "bajsmannen" här på Flashback?
Citera
2019-10-07, 22:16
Medlem
peterZiipens avatar
"Uranius"
Citera
2019-10-07, 23:51
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Klassas verkligen Aspartam som ett gift?
Citera
2019-10-08, 00:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Klassas verkligen Aspartam som ett gift?

Hela frågan var konstigt formulerad: "I vilka livsmedel har dessa gifter förekommit?". Som om aspartam vid något enstaka tillfälle skulle ha förekommit i Coca Cola Light av misstag...
Citera
2019-10-08, 22:23
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Nej, inte Mikael Sandström! Den jäveln Claes Elfsberg förresten, var det inte han som kallades för "bajsmannen" här på Flashback?
Bajs-Elvis är hans namn ja. I denna tråd finns alla fakta kring detta.

(FB) Bajs-Elvis
Citera
2019-10-08, 22:45
Medlem
Enmansdemos avatar
Kunde ni se skillnad på jaguar och leopard? det kunde jag
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-08 kl. 23:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in