Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-22, 23:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Anta att pappret är 0,1 mm tjockt. Viker du det en gång blir det 0,2 mm, två gånger 0,4 mm, tre gånger 0,8 mm, fyra gånger 1,6 mm, osv. Viker du det 41 gånger blir tjockleken 0,1 * 2^41 mm vilket är cirka 320 000 km. Avståndet till månen är 384 300 km så F&F räknade med ett lite tjockare papper än vad jag gjorde.

Du behöver inte känna dig dum för att du inte kunde för nästan ingen fattar fördubbling på fördubbling på fördubbling. Att E-type resonerade sig fram till ett rimligt svar är mycket imponerande särskilt eftersom han antagligen inte läst matte på högskolenivå. Som sagt, spelar ingen roll om han svarar fel på varenda fråga han har bevisat sig intelligentare än de flesta ändå.

Tvåa på den bollen såklart. OT: Undrar om nästa ersättning till brusljudet blir ett kollage av Özz Nujens gapskratt när andra laget svarar fel?
Tack så mycket pojkar, nu vet jag som sagt hur jag ska urskilja den här oskadade matematiken från the new wave, det skadar inte att visa sig sårbar i baken ibland, för man får mycket <---tillbaka i förlängningen--->
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-23 kl. 00:01.
Citera
2019-10-23, 00:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Who is Chinas John Holmes? undrade Filip under ambassads-Jeoapardy

Just fan, Rickard Olsson från detta program gav i detta program...alltså Bullen när det begav sig!
en svår tankenöt till barna.

Hur förlänger man sin snopp undrade en frågvis brevskrivare, man viker den dubbel svarade han, varav jag satt som en fågelholk och bara gapade
Om ens snopp är säg 2 cm lång hur mycket krävs det för att självuppfylla ända upp i...osv osv
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-23 kl. 00:24.
Citera
2019-10-23, 04:23
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Helvete vad roligt när Olof Lundhs hjärna blixtsnabbt gjorde kopplingen till "luder" när han såg lap dance-bilden. HAHAHAHAH!
Citera
2019-10-23, 14:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Helvete vad roligt när Olof Lundhs hjärna blixtsnabbt gjorde kopplingen till "luder" när han såg lap dance-bilden. HAHAHAHAH!
varför skulle E-type ha blivit erbjuden en massa luder-danser som han sedan tackat nej till reagera jag på, har han funnit sig på tvivelaktiga klubbar? eller känner alla fans instinktivt att så fort det vankas fest så det är just lapdance (lappar för) dom erbjuder E-type

Förväntar mig att detsamma sket Lasse Stefanz isåfall
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-23 kl. 14:33.
Citera
2019-10-23, 16:38
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
varför skulle E-type ha blivit erbjuden en massa luder-danser som han sedan tackat nej till reagera jag på, har han funnit sig på tvivelaktiga klubbar? eller känner alla fans instinktivt att så fort det vankas fest så det är just lapdance (lappar för) dom erbjuder E-type

Förväntar mig att detsamma sket Lasse Stefanz isåfall
E-types dansare Dee Demirbag gjorde ju en klassisk stående lapdance på Staffan Ling där han inte visste vad han skulle ta vägen och fick ett rejält stånd.

https://www.youtube.com/watch?v=z7XsU3ElidI

Jag kan tänka mig att hon och även andra av E-types dansare har erbjudit sina tjänster till honom på något stadshotell efter någon konsert.
Citera
2019-10-23, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Just fan, Rickard Olsson från detta program gav i detta program...alltså Bullen när det begav sig!
en svår tankenöt till barna.

Hur förlänger man sin snopp undrade en frågvis brevskrivare, man viker den dubbel svarade han, varav jag satt som en fågelholk och bara gapade
Om ens snopp är säg 2 cm lång hur mycket krävs det för att självuppfylla ända upp i...osv osv

Fast det var Martin Timell som drog "vika den dubbel"-skämtet i Bullen.
Citera
2019-10-23, 21:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Fast det var Martin Timell som drog "vika den dubbel"-skämtet i Bullen.
Just det, jag vägde mellan dom, jag uteslöt Sissi Elwin

Hur blir det med uträkningen, hur många vikningar måste Holmes ha gjort
för att kunna nå in att knulla själva hjärteroten för att citera Nikanor
Citera
2019-10-23, 21:57
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
E-types dansare Dee Demirbag gjorde ju en klassisk stående lapdance på Staffan Ling där han inte visste vad han skulle ta vägen och fick ett rejält stånd.

https://www.youtube.com/watch?v=z7XsU3ElidI

Jag kan tänka mig att hon och även andra av E-types dansare har erbjudit sina tjänster till honom på något stadshotell efter någon konsert.
Tänk att jag såg detta spektakel när det visades på teve, jag trodde annars Lappdans...inte den när samerna försöker fånga in sin renar & SVT filmar, utan den med stegvis avtagning av paltorna...men nu återkopplar jag i detta nu att Lap betyder knä på engelska...att sitta i knät på överheten

Är det pixligheten i hela videon som döljer Lings (asiaten) bauta-stånd alltså?, jag skulle kanske välja att behärska mig när just miljonpubliken tittar, moonwakar därifrån in i Peppe Engs avkylande slappe

Även om jag själv led av tvångstankar på gymnasiet varav jag fick pressa tillbaka ett utlämnande stånd i fel situationer (är någon situation rätt?)...bara för att det var det värsta som skulle kunna hända, är detta vad Staffan upplever? när han skriker i smärta vid 0:19?

Då är det okay...så länge det inte är civilister som inte kan dansa så får E-type gör vad han vill
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-23 kl. 22:05.
Citera
2019-10-23, 22:20
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
OT: Undrar om nästa ersättning till brusljudet blir ett kollage av Özz Nujens gapskratt när andra laget svarar fel?

Otäckt att du gissade så nära dagen innan hans skratt blev brusljud.
Citera
2019-10-23, 22:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Var det ingen annan än jag som råka? överanalysera Veiron i Ottan frågan...att dom frågade om exakt klockslag när hans sändning påbörjades (vilket väl? är 3:59 på natten om jag inte missminne mä) vilket säger en del om min revalvering

Bara gubbmusik från gubbmaffian i outrotävlinen föga förvånande, jag fick eventuellt Lings stånd av att inte kunna nått

Den avvikande frågan krajja sedan Hanna Hellqvist, genom att dels sjunga fel på Rara söta Anna & hade inte vett nog att sluta heller i bara glädjen, sånt är inte acceptabelt att bjussa på sig själv...Filip hade upprepat att fälla ner sina tunga ögonlock ifall Titti gjort motsvarande som har dessa tendenser i sig att vara i osynk med omvärden, men Hanna kommer ju undan med allt enligt bilden av henne som vårdas väl

Sluta mer era jäääääääävla alkoholfrågor
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-10-23 kl. 22:56.
Citera
2019-10-23, 22:50
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Otäckt att du gissade så nära dagen innan hans skratt blev brusljud.

Det kanske är jag som är Özz? Skojar bara. Det är inte så svårt att räkna ut hur F&F tänker när man sett dem ett tag.

Svagt av burarna att inte ta Louis de Geer. Det tycker jag hör till allmänbildningen.
Citera
2019-10-23, 23:01
Medlem
Gavins-Friends avatar
Men va fan.. Terroristen och gapkärringen har varit med 4 av de 6 senaste avsnitten. Så är det väl inte för de andra? Vill kolla på programmet men bojkottar när de är med.

Var hittar man tabellställningen som Fredrik brukar tjata om? Söker men kommer då bara till avsnitten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in