2019-11-12, 10:35
Medlem
Jag tycker Matgreed ser ut och beter sig precis som den där störiga cp-ungen man hade i klassen på lågstadiet som förstörde för alla andra. Ni vet den där störda dåren som gapade och skrek, och om man hamnade i slagsmål var han den fega fittan som började bita eller dra i håret istället för att slåss hederligt. Ingen gillade honom men snälla skolfröken försökte hela tiden hjälpa honom in i gemenskapen och när hon satte honom i en grupp för grupparbeten blev det helt tyst för man visste att han när som helst kunde explodera i ett cp-anfall för minsta lilla. Ungefär så Matgreed reagerar på kritik på hans "högkvalitativa" Youtube-filmer.
Citera
2019-11-12, 18:01
Medlem
Leipreachans avatar
Herregud, vad pinsam han var hos Paolo. Inte nog med det, så är Paolo lika pinsam själv! Ska spöa upp alla som inte lagar mat efter hans principer. Matlagning handlar om att våga tänka utanför ramarna!
Citera
2019-11-12, 18:29
Medlem
Såg klipp för nån vecka sedan när han minsann skall äta för "under hundralappen" på Arlanda.
Där snackar vi pinsamt läge!

" Titta så billigt det är här på Arlanda. 8 dumplings under hundralappen" och så visar han upp 8 minmala dumplings.

Därefter

"Man kan visst äta billigt här på Arlanda". Går därefter till Arlanda McDonalds och beställer en trippel-cheese.

Sedan var det fries med chili cheese-sås (55 kr) och läsk (45 kr) som stod näst på tur.....

Citera
2019-11-12, 18:33
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Såg klipp för nån vecka sedan när han minsann skall äta för "under hundralappen" på Arlanda.
Där snackar vi pinsamt läge!

" Titta så billigt det är här på Arlanda. 8 dumplings under hundralappen" och så visar han upp 8 minmala dumplings.

Därefter

"Man kan visst äta billigt här på Arlanda". Går därefter till Arlanda McDonalds och beställer en trippel-cheese.

Sedan var det fries med chili cheese-sås (55 kr) och läsk (45 kr) som stod näst på tur.....

Det där är så fruktansvärt taktlöst. Hur kan han som gammal år-Nisse göra ett till arlandainslag med tanke på all skit han fick förra gången och de allmänna strömmarna i samhället.
Citera
2019-11-12, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Det där är så fruktansvärt taktlöst. Hur kan han som gammal år-Nisse göra ett till arlandainslag med tanke på all skit han fick förra gången och de allmänna strömmarna i samhället.

"Kom nu här Kamera-Andreas! Nu åker vi till Arlanda. Låt oss testa Pommes för 55 spänn och importerad läsk för 45 kr och som har åkt över halva jordklotet...."
Citera
2019-11-12, 19:29
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Herregud, vad pinsam han var hos Paolo. Inte nog med det, så är Paolo lika pinsam själv! Ska spöa upp alla som inte lagar mat efter hans principer. Matlagning handlar om att våga tänka utanför ramarna!
Paolo driver med bilden av sig själv, fattar du inte det så gissar jag att du är 90-talist.
Spaggar kan vara jäkligt noga när det gäller traditioner, typ grädde i en carbonara.
Sen så är han jävligt anti-pk och står upp för sina åsikter vilket är ett stort plus i min bok.

Att Matgreed är en pinsam sell out råder det väl inga tvivel om, men lämna Paolo utanför...
Citera
2019-11-12, 19:47
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Paolo driver med bilden av sig själv, fattar du inte det så gissar jag att du är 90-talist.
Spaggar kan vara jäkligt noga när det gäller traditioner, typ grädde i en carbonara.
Sen så är han jävligt anti-pk och står upp för sina åsikter vilket är ett stort plus i min bok.

Att Matgreed är en pinsam sell out råder det väl inga tvivel om, men lämna Paolo utanför...

Han är så "anti-pk" att han ställt upp som riksdagskandidat för Socialdemokraterna. Oj vad anti-pk.

Sen att han svamlar på om katolicism som en annan Marcus Birro är en annan sak. Han skulle aldrig våga säga ett ord om något verkligt känsligt som skulle riskera att få honom portad från de fina salongerna.
Citera
2019-11-12, 20:29
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Paolo är ju så anti-sverige som det går att bli.
Citera
2019-11-12, 21:03
Medlem
dovAkins avatar
Öl testet med Edward Blom var bra hade dock hellre sett att dem typ "gissade" vilken sort de drack
Citera
2019-11-13, 14:17
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Öl testet med Edward Blom var bra hade dock hellre sett att dem typ "gissade" vilken sort de drack

Man ska våga vara ärlig om man är löjligt nyfiken så då är jag det.

Jag undrar verkligen hur Edward Bloms närvaro har finansierats hos Geeken??
Blom behöver ju Matgeeks kanal precis noll och ingenting samtidigt som det är en tung gäst för Geeken.
Alla vill ju se Edward Blom.

Har verkligen snålgeeken investerat och betalat för att lyfta sin kanal?
Hmm...

,
Citera
2019-11-13, 16:44
Medlem
Trambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Man ska våga vara ärlig om man är löjligt nyfiken så då är jag det.

Jag undrar verkligen hur Edward Bloms närvaro har finansierats hos Geeken??
Blom behöver ju Matgeeks kanal precis noll och ingenting samtidigt som det är en tung gäst för Geeken.
Alla vill ju se Edward Blom.

Har verkligen snålgeeken investerat och betalat för att lyfta sin kanal?
Hmm...

,
Här har du svaret på varför Edward dras med Tjatskrik.
https://gyazo.com/ee75c0055272927a51f45414933562ce (fick inte med alla sponslänkar i bilden)

När man har ett A4 med sponsrade länkar under sin egen video borde man börja fundera på vad man håller på med. Jag tror inte att Matgeek har någon passion alls för mat,dryck eller gaming - det är bara "flavour of the month". Det är vad folk vill se och vad kidzen gillar.
Citera
2019-11-13, 16:54
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trambo
Här har du svaret på varför Edward dras med Tjatskrik.
https://gyazo.com/ee75c0055272927a51f45414933562ce (fick inte med alla sponslänkar i bilden)

När man har ett A4 med sponsrade länkar under sin egen video borde man börja fundera på vad man håller på med. Jag tror inte att Matgeek har någon passion alls för mat,dryck eller gaming - det är bara "flavour of the month". Det är vad folk vill se och vad kidzen gillar.

Men utöver Edward Bloms bok, ölglas och glögg;
-Tror du Gräk har spons på resten av julölen?
Eller var det ett hittepå för att avsnittet skulle ha ett innehåll öht?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in