2019-11-14, 19:35
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Nej, jag har inte lst The game. Detta r sunt frnuft enligt mig. Varfr ska man jaga ngon som inte r intresserad? Livet r fr kort fr det.

Vad vill du att jag ska gra d fr att inte g miste om ngon? Skriva igen? r ju helt uppt vggarna. D kan man ju lika grna skriva en 3:e gng om hon inte svarar. Hon kanske hade annat fr sig denna gng ocks, snacka om naivt tnk. Eller varfr inte jaga tjejer p stan som aktivt springer ifrn en av rdsla?
Att inte gra ngot (inte svara) r ocks en handling.

Jaja mannen du r jtteball! Men sluta frsk trycka ner mnniskor som ger rd hr i trden. Dina frsk att leka alfa r bara pinsamma.
Citera
2019-11-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jaja mannen du r jtteball! Men sluta frsk trycka ner mnniskor som ger rd hr i trden. Dina frsk att leka alfa r bara pinsamma.

Du gav ett uselt rd. Det enda jag konstaterade.
Citera
2019-11-15, 06:43
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Du gav ett uselt rd. Det enda jag konstaterade.

Nej men du r alldeles fr dum i huvudet fr att frst och har kollat p ngon youtubevideo, dr ngon snubbe sagt att man ska spela svr fr d fr man alla kvinnor och det r enda sttet.

Du har inte tnkt shr d? De tjejer som skriver frst r de riktigt riktigt desperata, de som ingen kille skriver till. Ja s mste det vara! Ta dem du 😉
Citera
2019-11-15, 07:13
Medlem
Citat:
Nej men du r alldeles fr dum i huvudet fr att frst och har kollat p ngon youtubevideo, dr ngon snubbe sagt att man ska spela svr fr d fr man alla kvinnor och det r enda sttet.

Du har inte tnkt shr d? De tjejer som skriver frst r de riktigt riktigt desperata, de som ingen kille skriver till. Ja s mste det vara! Ta dem du 😉

Eller s vill dom ha den snyggaste killen ditt efterblivna as

Frstr att du r ful som fan s ingen snygg brud skriver till dig men snacka inte bull bara fr det din tnt
Och nej man skriver vl frfan inte 50 meddelande till nr man inte fr svar. Du r ju frfan pinsam
Citera
2019-11-15, 08:04
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe010
Eller s vill dom ha den snyggaste killen ditt efterblivna as

Frstr att du r ful som fan s ingen snygg brud skriver till dig men snacka inte bull bara fr det din tnt
Och nej man skriver vl frfan inte 50 meddelande till nr man inte fr svar. Du r ju frfan pinsam

Som sagt, ni r fr dumma fr att frst. Eller snarare, ni har uppenbarligen ingen lsfrstelse. Jag beklagar!

Nog om detta nu
Citera
2019-11-15, 10:37
Medlem
Spakkels avatar
Har det hnt er att ni blir utfrgade p dejt p frsta meddelandet frn ngon? Vad svarar ni i s fall?

Hnde mig idag. Men jag tycker det e lite red flag p snt...visst hon r st, men jag vet ingenting om henne och det str ingenting om henne. Hon har bara bilder. Hon kan lika grna ha ngon psykisk strning for all I know. Vet inte vad jag ger mig in p i s fall.
Senast redigerad av Spakkel 2019-11-15 kl. 10:45.
Citera
2019-11-15, 11:17
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakkel
Har det hnt er att ni blir utfrgade p dejt p frsta meddelandet frn ngon? Vad svarar ni i s fall?

Hnde mig idag. Men jag tycker det e lite red flag p snt...visst hon r st, men jag vet ingenting om henne och det str ingenting om henne. Hon har bara bilder. Hon kan lika grna ha ngon psykisk strning for all I know. Vet inte vad jag ger mig in p i s fall.
Har hnt mig en gng att en tjej bara frgat utan att vilja veta ngot mer. Trffade henne och ven om jag inte r sker p att hon r psykopat s var det garanterat ngon strning inblandat.
Citera
2019-11-15, 13:49
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:

Inte blivit utfrgad p dejt men en tjej jag matchade med skrev bokstavligt talat "knulla?" i sitt frsta meddelande. D jag inte r s populr bland tjejerna s misstnkte jag ett troll direkt. Gjorde liten underskning, fann ven tjejen p facebook under samma namn och bilder. S jag vet inte om det var ett troll, en vn som facerapea henne eller om det var en genuin frfrgan haha.
Citera
2019-11-15, 14:34
Medlem
Har ni ngra roliga copy-paste pickuplines man kan anvnda sig av? Har trttnat p att skriva ngot unikt till matchningar som nd knappt bryr sig.
Har anvnt mig av: ''r avundsjuk p ditt hjrta, det fr pumpa inom dig men inte jag '' hittills
Citera
2019-11-15, 14:35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Har ni ngra roliga copy-paste pickuplines man kan anvnda sig av? Har trttnat p att skriva ngot unikt till matchningar som nd knappt bryr sig.
Har anvnt mig av: ''r avundsjuk p ditt hjrta, det fr pumpa inom dig men inte jag '' hittills

testa "sg hej annars fr du stryk"
Citera
2019-11-15, 15:41
Medlem
Brottinators avatar
Citat:

Jag lg nedbddad framfr en film och skulle sova kl typ 23:30 en tisdag, nr en ny matchning skrev och frgade om jag ville dricka l. Efter ngra meningar tnkte jag fuck it och drog dit, slutade med att vi var kk i ett par mnader. Fantastisk kvinna, ngra r ldre.
Citera
2019-11-15, 16:55
Medlem
Citat:

Haha du r ju efterbliven p riktigt.
Nej, de skriver till mig eftersom jag r snygg och utstrlar ngot som de flesta tjejer sker!
Inte mitt fel att du r s ful att inga tjejer skriver till dig s att du accepterar ett beteende dr man spammar 100 meddelanden till tjejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in