Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewsFlashs
Inte i fallet med Marina Johansson, Spekeröd, där blodfläcken i sängen var typ 1 m stor och inte alls upptäcktes av teknikerna under den första rundan.
Det fallet minns jag. Otroligt att de missade den. Vi får hoppas att tekniker lär sig av historien.
Citera
2019-11-19, 15:26
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Det är inte med avsikt om jag sprider villfarelser... HBV och Athenagården är nämnd ett otal gånger i tråden. Att hon de facto bott med MGM motsäger inte det påståendet, men jag är inte alls säker på något alls, liksom de flesta andra här inne.
Har blandats ihop med en annan person. Släpp det.

Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Ja? Hon jobbar ideellt med det eller är väldigt engagerad och har varit länge
Alltså delade hon det inte pga besökstormen till hennes fb
Vet du att hon gör det? Hon gjorde det dock mitt under efterlysningen vilket jag tycker är jävligt märkligt och respektlöst. Vad vet vi om pojkvännen? Kan det varit styvmorsan som parat ihop styvdottern med en afghansk flykting?
Citera
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Kan ni sluta spekulera nu? Det är ju för fan uppenbart att det är hennes blattekille som är GM, idiotfan begärde advokat utan att säga något, så är det ganska uppenbart. Ni tänker ju som en sammling efterblivna höns allihoppa
Citera
Medlem
Citat:
Det är inte med avsikt om jag sprider villfarelser... HBV och Athenagården är nämnd ett otal gånger i tråden. Att hon de facto bott med MGM motsäger inte det påståendet, men jag är inte alls säker på något alls, liksom de flesta andra här inne.
Uppenbarligen var det nån annan som bott där och som hittats (som varit försvunnen). Det är så här trådsanningar skapas.
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
För det första: andas djupt några gånger. Det går att ifrågasätta svenska normer, det är inte förbjudet.

Ja, så vad är skillnaden mellan sambo med kille vid 17 år och gift med kille vid 17 år? Barnäktenskap är förbjudet men inte barnsamboskap. Jag tycker det är väldigt liten skillnad.

Giftemål innefattar djupare förpliktelser, av ekonomisk karaktär, som man naturligtvis ej kan ingå i före man anses myndig. Ett samboskap har inte dessa förpliktelser direkt. Därför är det friare där. Så, nu har du lärt dig det.

Att hon var sambo med en kille är inget värt att höja ögonbrynen åt. Hon är 17. Om ca ett halvår tycker du det skulle varit OK alltså? Noterat
Citera
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrucebayne
Vad betyder ens ”den typen”?

Att du antyder att hon eventuellt har blivit mördad pga av sitt utseende är för mig helt ofattbart och otroligt okänsligt.
Det har jag inte sagt eller påstått. Däremot att risken är större på grund av utseende beteende på nätet med mera.
Risken ökar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Är du blind eller?
Hon postade nytt om att stoppa utvisningarna av ensamkommande inatt kl:2.42,,, kl:1.50,, kl:1.40,,,, kl:00.29

Däremellan postade hon efterlysningen av Wilma.

edit
Alltså styvmodern Emmeli* Seland*r,, länkarna borttagna nu men finns på facebook, blondin, profilfotot tagit från sidan, sitter nära kameran.

Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Ja? Hon jobbar ideellt med det eller är väldigt engagerad och har varit länge
Alltså delade hon det inte pga besökstormen till hennes fb

Jag har inte sagt att det var pga "besöksstormemen""

Men lite väl kallsint att orka bry sig om afghanska män, samtidigt som ens styvdotter är borta -mördad av en annan musseman! När hon postade dem var han redan anhållen som misstänkt!
då ägnar hon sig åt att rädda afhaner ??? sinnessjukt

Hon ville motarbeta fööööördommar in i det sista, vägrade tro att pojkvännen kan va inblandad -
Senast redigerad av Emoist 2019-11-19 kl. 15:29.
Citera
2019-11-19, 15:27
Medlem
Rosamunds avatar
Jag hittar ingen länk till BO:s FB. Någon som vill vara snäll och dela?
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Det är inte med avsikt om jag sprider villfarelser... HBV och Athenagården är nämnd ett otal gånger i tråden. Att hon de facto bott med MGM motsäger inte det påståendet, men jag är inte säker på något alls, liksom de flesta andra här inne.

Det var en annan tjej som försvann från HVB hemmet, ungefär samtidigt. Hon återvände dock dit senare.

Tror förvirringen kommer därifrån.
Citera
Medlem
Mannen bestämmer. Storstadstjejerna har ju lärt sig vad som gäller när man blir tillsammans med en arab men det kan man ju kanske inte begära av en 17 åring från Uddevalla ska ha koll på. Hon har ju kränkt honom såklart och kan ju vara någon skitsak lika gärna som hon gjorde slut.

Svenskar mördar ju också sina tjejer, händer hela tiden men oftast så har ju dom psykiska problem medans araberna bara är kränkta.
Citera
2019-11-19, 15:28
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Kan ni sluta spekulera nu? Det är ju för fan uppenbart att det är hennes blattekille som är GM, idiotfan begärde advokat utan att säga något, så är det ganska uppenbart. Ni tänker ju som en sammling efterblivna höns allihoppa
Ja det är det med största sannolikhet. Men det är ju inte det folk spekulerar i. Spekuleras i vad som har hänt osv
Citera
2019-11-19, 15:28
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Om du nu vet vad som hänt är det väl bättre att du kontaktar polisen än skriver här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in